کیوی صادراتی آستارا سر درد های میگیرنی رادرمان می کند

میوه کیوی صادراتی آستارا می تواند از دژنراسیون ماکولا و در نهایت از دست دادن بینایی جلوگیری کند. کیوی حاوی زآگزانتین و لوتئین است.

این دو ترکیب عملکردی مشابه آنتی اکسیدان ها دارند و به تشکیل ویتامین A، یک ماده مغذی ضروری برای چشم کمک می کنند.

آنها همچنین نور اضافی را جذب می کنند که ممکن است به شبکیه ما آسیب برساند و از چشم در برابر آب مروارید و سایر بیماری های مرتبط با چشم محافظت کند.

یک سیستم عصبی سالم می تواند تأثیرات مثبتی بر شبکیه شما داشته باشد که بیشترین غلظت اعصاب را در خود دارد و اساساً مرکز ارتباط چشم است.

کیوی همچنین حاوی مقدار خوبی مس است که یک ماده مغذی ضروری است که از سیستم عصبی پشتیبانی می کند و بنابراین از عملکرد سالم چشم ها پشتیبانی می کند.

بروملین آنزیمی است که در کیوی، آناناس و پاپایای سبز یافت می‌شود و می‌تواند پروتئین‌ها را تجزیه کرده و التهاب را التیام بخشد.

کیوی

با مصرف کیوی، بروملین در جریان خون آزاد می شود و در آنجا مجتمع های التهابی را تجزیه می کند.

کیوی همچنین نشان داده است که التهاب مربوط به آرتریت را کاهش می دهد و از ایجاد بیماری های دیگر مانند بیماری قلبی و سکته جلوگیری می کند.

مقادیر بالای ویتامین C همچنین می‌تواند با مبارزه با رادیکال‌های آزاد که می‌توانند باعث پاسخ التهابی در بدن شوند، التهاب را مهار کند.

از آنجایی که کیوی دارای غلظت بالایی از ویتامین C است، در صورت مصرف منظم می تواند باعث بهبود التهاب شود.

کلاژن یک ماده مغذی ضروری است که از ساختار پوست حمایت می کند و استخوان ها را تقویت می کند.

ویتامین C موجود در کیوی یک جزء کلیدی در سنتز کلاژن در بدن است. خوردن کیوی می تواند به حمایت از ساختار پوست شما کمک کند و آن را هیدراته و سالم نگه دارد.

آکنه التهاب پوست است و می تواند باعث ایجاد جوش های شرم آور در صورت و بدن شود.

خواص ضد التهابی و ویتامین C موجود در کیوی می تواند برای کسانی که با آکنه سر و کار دارند مفید باشد و تولید سبوم در منافذ را تا حد زیادی کاهش دهد.

فقط عصاره کیوی مخلوط با آلوئه ورا را روی پوست خود بمالید و برای بهترین نتیجه یک شب بگذارید.