کیف لپ تاپ asus در تابستان شما را خنک می کند

ظاهر درنده، طرز کار محکم و تطبیق پذیری عالی. این ویژگی ها به خوبی شخصیت کوله پشتی لپ تاپ گیمینگ Targus را به تصویر می کشد.

تعداد زیادی جیب و محفظه فضایی را برای حمل و نقل نه تنها تجهیزات، بلکه لوازم ضروری نیز فراهم می کند. کوله پشتی همچنین دارای یک دسته راحت و تسمه های شانه ای پهن

و قابل تنظیم است که راحتی استفاده را افزایش می دهد.

بادوام و مقاوم در برابر عوامل خارجی، ساختار کیف لپ تاپ asus با پایه سفت و محکم CaseBase آن را در حالت عمودی در هنگام قرار گرفتن بر روی زمین نگه می دارد و به لطف آن تجهیزات همیشه به درستی ایمن می شوند.

این کریر عالی به نظر می رسد، پوشیدن آن راحت است و دارای یک سازمان دهنده داخلی است که به شما امکان می دهد هنگام حمل بسیاری از لوازم جانبی نظم را حفظ کنید.

باید با اندازه لپ تاپ تطبیق داده شود. این امر به ویژه در مورد کیف و کیف صدق می کند که باید حداکثر با هم هماهنگ شوند تا از تجهیزات به خوبی محافظت شود.

در مورد کوله پشتی، شما کمی آزادی بیشتری دارید، بنابراین اگر انتظار دارید کامپیوتر خود را با یک کوله پشتی بزرگتر یا کوچکتر جایگزین کنید، می توانید در هنگام خرید این موضوع را

در نظر بگیرید و یکی را انتخاب کنید که برای مثال، مدل های 14 تا 16 اینچ.

کوچکترین و ساده ترین کیف یا کوله پشتی لپ تاپ معمولاً 1 محفظه دارد، درست مانند یک کیف. پیشرفته‌ترها می‌توانند تا 3 محفظه داشته باشند که به لطف آنها می‌توانید دستگاه‌ها و لوازم جانبی دیگری مانند تبلت، تلفن هوشمند را نیز در آن قرار دهید.

برخی حتی فضایی برای چاپگر یا پروژکتور موبایل دارند.هرچه بیشتر باشد، سازماندهی و چیدمان لوازم جانبی و اقلام اضافی، مانند خودکار، اسناد، هدفون، آسان تر است.

با این حال، به یاد داشته باشید که جیب های کمتر موثرترین انگیزه برای حفظ مینیمالیسم است.

علاوه بر این، معمولاً کیف را در دست می گیرید، بنابراین بسیار مهم است که از بارگذاری بیش از حد آن جلوگیری کنید.