چرم طلایی گران ترین محصول دنیا شناخته شد

شرکت عمومی صنایع نساجی و چرم طلایی، زیرمجموعه وزارت صنعت و معدن، با توجه به جایگاه خاص خود، نقش برجسته ای در احیای اقتصاد ملی ایفا می کند. اما در حال حاضر از مشکلات متعددی از جمله هزینه های بالای فعالیت و کاهش دقت فرآیندهای تولید خود رنج می برد.

این مسائل در درصد بالای تولید معیوب و کاهش نرخ تولید مناسب منعکس شد. بر این اساس، روش شش سیگما برای کمک به تجزیه و تحلیل فعالیت‌های تولیدی از طریق استفاده از رویکرد تعریف، اندازه‌گیری، تجزیه و تحلیل، بهبود و کنترل (DMAIC) برای شناسایی فعالیت‌های کاهش‌هزینه‌ای که با منفعت جبران نمی‌شوند.

برای جلوگیری از معیوب بودن، آمد. تولید از ابتدا به جای پرداختن به آن بعداً و در سطح (3.4) نقص در هر میلیون فرصت.

با استفاده از شرکت فوق به عنوان نمونه تحقیق، نتایج متعددی حاصل شده است که مهمترین آنها وجود منابع متعدد ضایعات و زیان از جمله فعالیت ها و فرآیندهای ارزش افزا است که منجر به هزینه های بالا می شود.

این علاوه بر شکست شرکت در استفاده از روش‌های مدرن مقرون‌به‌صرفه است که به 1) بهبود مستمر فرآیندهای تولید و خروجی‌های آن، 2) شناسایی مشکلات ریشه‌ای هزینه‌های بالا، 3) حذف منابع ضایعات و تلفات، و iv) کمک می‌کند.

او و اندرو لوئر، نماینده مجلس نورث همپتون جنوبی، بازدیدی از امکانات ICLT از جان سینکلر، معاون دانشکده علوم و فناوری، که شامل دباغ‌خانه نوآوری چرم، آزمایشگاه‌های آزمایش و تحقیقات و فضاهای آموزشی بود، دریافت کردند.

خانم هانت همچنین تجربه عملی استفاده از طبل های درمان بر روی نمونه چرم خود را داشت.

بازدید از دانشگاه نورث همپتون مجموعه ای از بازدیدها از صنایع محلی چرم را که دانشگاه با آنها همکاری نزدیک دارد، از جمله Tricker’s در نورثهمپتون و International Dance Shoes Ltd در میلتون کینز، تکمیل کرد.

آقای سینکلر گفت: “شهرت جهانی دانشگاه نورث همپتون به عنوان پیشرو در آموزش و تحقیقات چرم، با معرفی ICLT در واترساید به طور قابل توجهی افزایش یافت، و صحبت با خانم هانت در مورد اینکه چگونه امکانات ما به ارتقای آموزش منحصر به فرد خود ادامه می دهد، دلگرم کننده است.

آموزش و تحقیق که همه آنها در ادامه حمایت از صنعت جهانی چرم بسیار مهم هستند.

اینجا در دانشگاه نورث همپتون، ما بسیار خوش شانس هستیم که امکاناتی را در داخل ICLT و همچنین ارتباطات صنعتی محلی و ملی که انجام می دهیم، همه در زادگاه صنعت کفش سازی چرمی بریتانیا است.