پخش کنندگان سیب زمینی جلی صادراتی

یکی از انواع واریته های سیب زمینی که در کشور ما به مقدار زیادی توسط کشاورزان تولید می‌شود سیب زمینی جلی است و با اندازه مناسب و داشتن عمق چشم کم به عنوان محصول صادراتی شناخته می‌شود همچنین بهترین سیب زمینی جلی صادراتی توسط پخش کنندگان آن در بازار داخل به خریداران و صادرکنندگان ارائه می‌شود و آنها می‌توانند از این طریق نیاز خود را به بهترین سیب زمینی جلی ارزان تامین نمایند.

پخش کنندگان سیب زمینی جلی صادراتی

درمان آفتاب سوختگی با سیب زمینی

درمان آفتاب سوختگی با سیب زمینی پوست صورت یکی از نقاط حساس بدن می باشد که هر نوع آسیب به آن می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر زیبایی و اعتماد به نفس افراد بگذارد و یکی از عوارض عادی که ممکن است در فصل گرما و تابستان بر پوست تاثیر نامطلوب بگذارد آفتاب سوختگی است با این وجود این مسئله می تواند با استفاده از سیب زمینی درمان شود.

شما می‌توانید سیب زمینی را به صورت لایه های نازک برش دهید و آنها را بر روی پوست آسیب دیده بگذارید و پس از ۱۵ دقیقه پوست را بشورید و البته نباید از آب گرم استفاده کنید چون ممکن است باعث ایجاد قرمزی می شود همچنین می توانید سیب زمینی را رنده کنید و آن را به صورت پوره و به شکل ماسک بر روی پوست در محل مورد نظر بمالید یا برای درمان آفتاب سوختگی سیب‌زمینی را خمیر کنید و آن را بر روی پوست قرار دهید.

هر یک از این روش‌ها می‌تواند برای رفع آفتاب سوختگی مناسب باشد و علت این مسئله نیز وجود مقدار زیادی ویتامین c در زمینی است که می‌تواند به طور مستقیم در لایه برداری پوست نقش داشته باشد و سلول های آسیب دیده و مرده پوست را حذف می کند و آنچه که باقی می‌ماند پوستی با سلول های تازه است که زیبایی اولیه صورت را می‌تواند به راحتی برگرداند.

خواص سیب زمینی در طب سنتی

خواص سیب زمینی در طب سنتی سیب زمینی از جمله محصولاتی است که در طب سنتی به فراوانی مورد توجه قرار گرفته است و علت این مسئله نیز نوع ترکیبات موجود در این محصول است؛ از نظر طب سنتی سیب زمینی دارای مزاج سرد و تر است و استفاده از آن برای خانم های باردار و کودکان و افراد مسن توصیه نمی شود.

این محصول می‌تواند باعث افزایش وزن گردد و استفاده از آن می تواند برای افراد با غلظت خون بالا نامناسب باشد و بهتر است این افراد از مصرف آن خودداری کنند همچنین افرادی که دارای معده ضعیف هستند بهتر است آن را مصرف نکنند و این محصول از نظر طب سنتی می تواند باعث شود که بیماری آسکوربوت درمان شود زیرا این بیماری در نتیجه کمبود ویتامین c رخ می دهد.

سیب زمینی می تواند در ترمیم آفتاب سوختگی ها و تسکین درد آنها به صورت ضماد مورد استفاده قرار بگیرد و این محصول سرشار از آنتی اکسیدان است و از پیر شدن سلول‌ها جلوگیری می‌کند همچنین از تکثیر انواع سلول های سرطانی ممانعت می نماید.

این محصول از دیدگاه طب سنتی می‌تواند برای افرادی که دارای کبد ناسالم هستند مناسب باشد چون پتاسیم موجود در آن می‌تواند کبد را سم زدایی کند؛ این محصول برای درمان بواسیر می تواند مناسب باشد و سود آن می تواند در رفع اسهال تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

کاهش فشار خون و کمک به سلامت قلب و مغز از دیگر مزایای این محصول در طب سنتی است همچنین این سبزی باعث می‌شود استخوان‌ها محکم تر شوند و بهبود خواب حاصل گردد همچنین پوست های خشک را می توان با این محصول کاملاً شاداب نمود و به این ترتیب از این محصول می‌توان برای کاهش سیاهی دور چشم و رفع استرس نیز استفاده کرد.

همچنین درمان افسردگی و روماتیسم از جمله خواص دیگر این محصول از دیدگاه این طب است و محصولی با داشتن خاصیت ضد التهابی است و آنتوسیانین موجود در آن می‌تواند از بروز التهاب جلوگیری کند و به این ترتیب محصولی است که برای بدن بسیار عالی است.

درمان سنگ کلیه با سیب زمینی

درمان سنگ کلیه با سیب زمینی سیب زمینی از جمله محصولاتی است که نه تنها گوشت آن دارای خاصیت خوراکی و ارزش غذایی فراوان است بلکه پوست آن نیز می تواند بسیار مفید باشد و این پوسته می تواند خاصیت ضد باکتریایی داشته باشد و برای درمان دیابت و همچنین بهبود زخم ها مورد استفاده قرار بگیرد همچنین مصرف آن باعث کاهش کلسترول بدن می‌شود و سرشار از انواع مواد معدنی مانند کلسیم پتاسیم و انواع ویتامین‌ها است.

یکی از کاربردهای این محصول در درمان سنگ کلیه است که می‌تواند نقش موثری برای این کار داشته باشد برای رفع سنگ کلیه با استفاده از این محصول می توانید چند عدد سیب زمینی را کاملاً شسته و آنها را از شب تا صبح در آب قرار داده سپس آنها را از آب خارج نموده و در طول روز هر زمانی که میل به نوشیدن آب داشتید به جای آب این نوشیدنی را مصرف کنید.

در نتیجه این مصرف نوشیدنی ذکر شده در بالا سنگ کلیه می تواند برطرف شود بنابراین پوسته به ظاهر بی فایده سیب زمینی می تواند نقش بسیار موثری در از بین بردن سنگ کلیه داشته باشد

قیمت فروش سیب زمینی جلی صادراتی

قیمت فروش سیب زمینی جلی صادراتی سیب زمینی جلی با کیفیت صادراتی توسط فروشنده این محصول به خریداران ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این محصول هستند می توانند از طریق این فروشنده نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن برای خود اقدام کنند همچنین این محصول را با قیمت مناسب به دست آورند.

قیمت فروش این محصول رابطه مستقیمی با میزان عرضه و تقاضا برای آن دارد و در سالهای اخیر به علت بالا رفتن نرخ ارز صادرات این محصول بسیار بیشتر شده است و همین مسئله بر قیمت این محصول تاثیر گذاری زیادی داشته بنابراین برای اطلاع از قیمت فروش این محصول علاوه بر همین سایت می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی با فروشنده تماس برقرار کنید و اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول و قیمت آن به دست آورید.

قیمت فروش سیب زمینی درجه یک جلی بر اساس کیفیت آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد همچنین نوع بسته بندی این محصول نیز می‌تواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین توجه به همه این نکات لازم و ضروری است و قبل از خرید سیب زمینی صادراتی مذکور لازم است اطلاعات کاملی در مورد این محصول و قیمت فروش آن به دست بیاورید تا بتوانید ارزان‌تر و راحت تر این سیب زمینی مرغوب جلی را تهیه کنید و صادرات آن را به کشورهای دیگر نیز انجام دهید.