پخش کننده سیب زمینی درشت فله

پخش کننده سیب زمینی درشت فله در واقع مراکزی نی باشند که این محصول را در فصل برداشت خریداری نموده اند و پس از سورت بندی و انبارداری به صورت گسترده در اختیار خریداران قرار می دهند.

پخش سیب زمینی درشت توسط دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه انجام می شود قیمت سیب زمینی ارائه شده توسط این مراکز مشمول تخفیفات ویژه ای است.

پخش کننده سیب زمینی درشت فله

بهترین روش های نگهداری سیب زمینی درشت فله

بهترین روش های نگهداری سیب زمینی درشت فله سیب زمینی یکی از مواد خوراکی نسبتا ارزان و پر مصرف در سبد غذایی روزانه به شمار می آید . با توجه به این موضوع میتوان برای نگه داری سیب زمینی در خانه یا انبار کردن آن در حجم زیاد از روش های مختلفی استفاده کرد.

روش های مختلفی برای نگهداری از این محصول وجود دارد که از جمله آن به شرح زیر است:

1- استفاده از روش هاي سنتي و انبارداری معمولي: در این روش سیب زمینی ها را در داخل جعبه های چوبی قرار می دهند و مقداری خاک بر روی آن نی ریرند، البته سیب زمینی ها باید دارای تهویه بوده و از تابش مستقیم نور خورشید بر آن ها می بایست جلوگیری شود.

2- استفاده از مواد شيميايي: این روش به دلیل مضر بودن برای انسان زیاد متداول نمی باشد.

3- نگه داري سيب زميني در انبارهاي مجهز به سيستم كنترل اتمسفر: در این روش شرایطی را به وجود می آورند که بالای صفر بوده و شرایط محیطی به درستی کنترل می شود و از کاهش وزن سیب زمینی بر اثر پلاسیده شدن نیز جلوگیری به عمل می آید.

4- استفاده از اشعه گاما: این اشعه موجب حفظ بافت این غلات شده و از تنفس پوستی این‌محصول و در نتیجه جوانه زدن و پلاسیده شدن آن جلوگیری به عمل می آورد.

5- استفاده از روش فيزيكي؛ خشك كردن سيب زميني به صورت پودر سيب زميني : به عبارتی در این روش سیب زمینی فرآوری شده و تمامی آب خود را از دست می دهد.و به این ترتیب از کپک زدن و خراب شدن آن جلوگیری به عمل می آورد. قبل از برداشت سيب زميني با پاشيدن الكل ماليك يا هيدرازين ماليك روي بوته ها مي توان از جوانه زدن جلوگيري كرد. البته اين روش برای انسان مضر می باشد و منسوخ شده است.

خواص مصرف سیب زمینی برای سلامتی

خواص مصرف سیب زمینی برای سلامتی سیب زمینی از جمله غلاتی به شمار می آید که به دلیل دارا بودن ویتامین ها و املاح معدنی فراوان دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد از جمله خواص سیب زمینی برای پوست صورت است.

از دلایل تاثیر سیب زمینی برای سلامتی بدن به شرح زیر است:

  • سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی ویتامین هایی می باشد وجود این ویتامین موجب مرطوب نگه داشتن پوست شده و نقش موثری در آبرسانی آن دارد. به همین دلیل موجب روشن شدن پوست و مانع از شکنندگی ناخن می شود.
  • وجود ویتامین های فراوان در این محصول هم چنین موجب می شود که به عنوان نوعی ضد آفتاب طبیعی عمل کند و از پوست و ناخن در برابر تابش اشعه های نور خورشید محافظت بکند.
  • این محصول هم چنین دارای اسید های چرب ضروری برای بدن می باشد و موجب می شود که جوش های بدن و آکنه را از بین ببرد و این موضوع کمک شایانی به شفافیت پوست صورت می کند.
  • ویتامین فراوان موجود در این محصول و هم چنین آنتی اکسیدان های زیاد موجب می شود که که خاصیت الاستیسیته پوست بالا رفته و به دنبال آن از بروز چین و چروک نیز جلوگیری به عمل می آورد و موجب می شود که پوست شاداب بماند.
  • سیب زمینی هم چنین دارای ویتامین آ فراوانی می باشد به همین دلیل موجب می شود که لک پوست از بین برود و مصرف کننده دارای پوست صورت شفاف باشد. البته این غلات هم چنین موجب می شود که سیاهی و پف دور چشم و سفیدی ناخن نیز بهبود یابد.
  • سیب زمینی مقادیری ویتامین ث نیز دارد و وجود این ویتامین در نقش یک آنتی اکسیدان قوی عمل نموده و موجب می شود که سلامت اندام های مختلف از جمله پوست تامین شود.
  • آنتی اکسیدان های موجود در این محصول مانع از بروز بیماری هایی از جمله سرطان پوست در بدن می شود.

مراکز فروش سیب زمینی درشت فله ارزان

مراکز فروش سیب زمینی درشت فله ارزان مراکز فروش سیب زمینی درشت فله ارزان دارای دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش معتبری در اقصی نقاط ایران می باشند و عرضه سیب زمینی توسط این مراکز در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق شعب پخش و فروش انجام می شود.

  • تبلیغات: 
    1. فروشگاه اینترنتی کیوی هایوارد طلایی
    2. قیمت خرید فلفل قرمز مرغوب
    3. خیار گلخانه ای گالاردو صادراتی + مشخصات بسته بندی عمده فله
    4. قیمت عرضه انواع گیلاس باغی