پخش کننده سیب زمینی بذری باکیفیت

سیب زمینی بذری از مهمترین و مقرون به صرفه ترین مواد غذایی در سبد خانوار است که به دلیل میزان فیبر و پروتئین بالا از ارزش تغذیه ای بالایی نیز برخوردار می باشد، قیمت این صیفی با توجه به رقم و کیفیت آن و سایر مشخصات دیگر با یکدیگر تفاوت هایی دارند، اما اگر به دنبال خرید این محصول با کیفیت مرغوب و قیمت بسیار مناسب هستید خرید مستقیم از کشاورز و یا پخش کننده مستقیم این محصول اهمیت بالایی دارد.

پخش کننده سیب زمینی بذری باکیفیت

آشنایی با چند خاصیت سیب زمینی

آشنایی با چند خاصیت سیب زمینی سیب زمینی با توجه به رقم و گونه ای که دارد در انواع طعم ها، رنگ بندی و سایزهای مختلف تولید و به فروش می رسد، اما به طور کلی همه گونه های سیب زمینی به دلیل درصد بالای مواد مغذی از جمله فیبر و پروتئین از بهترین و مقرون به صرفه ترین مواد غذایی قابل دسترس هستند که در خصوص آشنایی بیشتر با چند مورد از خاصیت های مهم این صیفی در ادامه مطلب به توضیحات بیشتری می پردازیم.

اول از همه خدمتتان عرض کنیم فارغ از گونه و رقم سیب زمینی کیفیت و مرغوبیت بالای بذر و همچنین نحوه کشت تا برداشت محصول در کیفیت نهایی آن و میزان خواص و فواید آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، به همین دلیل سیب زمینی هایی که در شرایط کاملا مساعد آب و هوایی بدون هیچ گونه کود و سموم شیمیایی تهیه می شوند از کیفیت درجه یک و خواص بسیار بهتری برخوردار هستند، اما در خصوص مهمترین خواص سیب زمینی بذری باکیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به تنظیم کلسترول خون و چربی خون کمک بسزایی کرده، لذا مصرف آن برای سلامت قلب و پیشگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی اهمیت بسزایی دارد.
  • به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و از بروز انواع سرطان ها در بدن به ویژه سرطان روده جلوگیری می نماید.
  • به بهبود هضم و رفع یبوست کمک شایانی کرده و برای سلامت دستگاه گوارش فوق العاده موثر و مفید است.
  • به تقویت استخوان ها و مفاصل و همچنین رفع التهابات بدن کمک بسزایی می کند.

بهترین روش نگهداری از سیب زمینی

بهترین روش نگهداری از سیب زمینی روش نگهداری از سیب زمینی از مهمترین نکاتی است که اگر به آن دقت نشود نه تنها منجر به افت کیفیت این محصول می گردد بلکه ممکن است به فساد و غیر قابل استفاده شدن آن نیز منجر شود، لذا جهت نگهداری و ماندگاری بهتر این صیفی با حفظ ارزش غذایی آن بهترین روش نگهداری در جای خنک و تاریک است، اما در این مورد بهتر است به نکات زیر نیز دقت بفرمایید:

  1. جهت نگهداری سیب زمینی در جای تاریک به خصوص در فصل زمستان بهتر است آن در داخل گونی و یا در ظروف پلاستیکی بزرگ قرار داده و در محلی که دمای هوای بین ۱ الی ۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.
  2. دقت داشته باشید که سیب زمینی ها در مجاورت نور و رطوبت نباشند، چرا که نور باعث جوانه زدن و چروکیدگی پوست سیب زمینی شده و رطوبت منجر به ایجاد کپک و فساد در سیب زمینی می شود.

شرکت توزیع سیب زمینی بذری ممتاز

شرکت توزیع سیب زمینی بذری ممتاز سیب زمینی بذری ممتاز از میزان تقاضای بالایی به خصوص در بازارهای صادراتی برخوردار است، شرکت توزیع این محصول از مهترین شرکت های تامین عمده این محصول در بازارهای داخلی و خارجی است که به دلیل عرضه محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه از ایمنی و اعتبار بالایی در کشور برخوردار می باشد.

این شرکت علاوه بر توزیع سیب زمینی در حجم انبوه با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در زمینه ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص انواع سیب زمینی و موارد استفاده و فواید مصرف آن اطلاعاتی بالایی داشته، به همین دلیل قبل از خرید از این شرکت شما می توانید اطلاعات لازم را از مشاورین فروش درباره تنوع بالای این محصول به دست آورده تا بهترین انتخاب را با بالاترین درصد رضایت مندی داشته باشید.

در خصوص قیمت انواع سیب زمینی نیز همانطور که می دانید میزان کیفیت بذر سیب زمینی و موقعیت منطقه کشت آن، نوع سیب زمینی و سایز و اندازه آن، رنگ و طعم سیب زمینی، میزان تولید، واردات و صادرات آن، میزان عرضه و تقاضا، شیوه توزیع و سفارش در قیمت نهایی این محصول اهمیت ویژه ای دارند.