پخش کننده سیب زمینی استانبولی

سیب زمینی استانبولی یا انگشتی نوعی سیب زمینی ریز و تزیینی محسوب می شود که بیشتر در بلوچستان کشت می شود و خواص فراوانی دارد. همکاران ما در مرکز توزیع این سیب زمینی، ابتدا آن را با قیمت بسیار نازل و در حجم بالا از باغداران، خریداری می کنند و سپس در تمام شهرهای ایران پخش می کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

پخش کننده سیب زمینی استانبولی

سیب زمینی استانبولی چه خواصی دارد؟

سیب زمینی استانبولی چه خواصی دارد؟ سبزی ها و میوه های موجود در دنیا و علی الخصوص سیب زمینی استانبولی خواص فراوانی دارند و ما انسان ها از اکثر آنها در تهیه غذاها استفاده می کنیم تا هم غذاهای ما غنی از ویتامین شوند و نیاز بدن ما برآورده شود و هم اینکه طعم بی نظیری به غذاها بدهند. سیب زمینی استانبولی از نظر ظاهری ریزتر و نرم تر از سیب زمینی معمولی بوده و از نشاسته پایین تری برخوردار است و برای افراد چاق مناسب تر از سیب زمینی معمولی است.

از ویتامین های موجود در آن، ویتامین B6 و ویتامین C می باشد و همچنین سرشار از مقادیر زیادی پتاسیم و فیبر بوده و در کاهش فشار خون بالا و در نتیجه برای حفظ سلامت قلب، مفید می باشد. این سیب زمینی برای بیماران دیابتی مضر نمی باشد و برای تقویت سیستم گوارش و رفع یبوست و اسهال نیز مفید است.

علاوه بر استفاده از آن به عنوان ماده خوراکی مفید، می توان در مصارف دیگر نیز بهره برد از جمله می توان از ترکیب سیب زمینی پخته شده با گیاهان و قدومه، پمادی تهیه کرد و بر روی کوفتگی و التهاب سطحی قرار داد تا زودتر بهبود پیدا کنند. از رنده شده آن می توان برای بهبود خراش سطحی و سوختگی و اگزما بهره برد.

قیمت کلی سیب زمینی استانبولی مرغوب

قیمت کلی سیب زمینی استانبولی مرغوب در مرکز فروشگاهی ما سیب زمینی استانبولی خوب و ارگانیک و سیب زمینی بزرگ و همچنین سیب زمینی شیرین توسط همکاران ما به فروش می رسد. در این مرکز بهترین سیب زمینی ها از باغداران خریداری شده و پس از سورت بندی و درجه بندی های مختلف و با قیمت های متفاوت به مشتری عرضه می شود. برای مشتریان کیفیت بالای محصول و نیز قیمت مناسب آن بسیار حائز اهمیت می باشد و ما درصددیم با حذف هزینه های اضافی و عرضه بی واسطه آن، این محصول با کیفیت را با قیمت ارزان به هموطنان ارائه کنیم.

شما می توانید برای تهیه آن به صورت حضوری به مرکز مراجعه نموده و آن را در حجم انبوه خریداری کنید. برای افرادی که تمایل به خرید اینترنتی دارند نیز امکانی فراهم نمودیم تا با مراجعه به وب سایت ما، محصول موردنظر را به صورت آنلاین سفارش دهند تا همکاران ما در اسرع وقت برای آنها ارسال کنند.