پخش مستقیم سیب زمینی یکدست

پخش مستقیم سیب زمینی یکدست به صورت عمده این امکان را به خریداران می‌دهد تا سیب زمینی مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسبتری تهیه کنند. سیب زمینی یکی از پرمصرف ترین اقلام خوراکی در دنیاست که علاوه بر مصرف خانگی در صنایع غذایی نیز کاربرد دارد. از آنجا که اکثر مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند سیب زمینی های یکدست، تمیز و زرد رنگ را خریداری کنند. مرکز توزیع این محصول اقدام به عرضه ‌ی با کیفیت ترین انواع سیب زمینی نموده است.

پخش مستقیم سیب زمینی یکدست

کارایی فراوان سیب زمینی یکدست

کارایی فراوان سیب زمینی یکدست کمتر کسی پیدا می شود که تا به حال سیب زمینی و فرآورده های آن را مصرف نکرده باشد. تنوع بی نظیر دستورهای غذایی که در آنها از سیب زمینی استفاده می‌شود، طعم همه پسند و قیمت مناسب این محصول، آن را به عنوان یکی از مواد غذایی محبوب در میان خانواده ها در تمام جهان تبدیل کرده است. انواع چیپس های خانگی و صنعتی همواره از محبوب ترین خوراکی های کودکان و اکثر بزرگ تر ها بوده است.

علاوه بر این نشاسته موجود در سیب زمینی به عنوان مواد اولیه در تولید الکل استفاده می‌شود. پوست سیب زمینی هم به عنوان یک منبع عذایی برای تامین نیتروژن خوراکی دام ها و تهیه کودهای گیاهی کاربرد دارد.

ارقام سیب زمینی که توسط کشاورزان کاشته می‌شود با توجه به اینکه چه کاربردی دارند ، بسیار متفاوت است، بعضی از انواع سیب زمینی به خاطر بافت نرم و رنگ سفیدی که دارند برای تولید نشاسته و طبخ انواع مخصوصی از غذا مثل انواع پوره کاربرد دارند در حالی که برخی ارقام دیگر بافت زرد رنگ و سفتی دارند که مناسب تهیه چیپس سیب زمینی هستند.

بیشتر کارخانه های تولید چیپس و مصرف کنندگان خانگی ترجیح می‌دهند سیب زمینی های زرد رنگ و سفت را که نشاسته کمتری داشته و یکدست و هم اندازه هستند تهیه کنند تا چیپس حاصله از زیبایی ظاهری و کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

کاهش کلسترو خون با مصرف سیب زمینی

کاهش کلسترو خون با مصرف سیب زمینی وقتی سخن از مصرف سیب زمینی در رژیم غذایی به میان می‌آید اکثر افراد تصور می‌کنند که سیب زمینی به علت حجم بالای کربوهیدرات موجود در آن ممکن است منجر به افزایش وزن و چاقی و در نتیجه بیماریهایی نظیر چربی، قند، و فشار خون شود. به همین خاطر سعی می ‌‌کنند مصرف آن را محدود کنند.

با وجود اینکه برای بسیاری از افراد شنیدن اینکه مصرف سیب زمینی می تواند باعث کاهش کلسترول خون شود، تازگی داشته دارد. تحقیقات متخصصین علوم تغذیه بر روی این ریشه‌ی خوراکی مفید حاکی از آن است که وجود مقادیر قابل توجهی از فیبر محلول در این ماده غذایی می تواند سطح کلسترول بد خون را کاهش دهد.

ساختار کبد انسان به گونه ای است که برای تولید صفرا به کلسترول نیاز دارد، زمانی که فیبر محلول وارد کبد می‌شود صفرا را جذب می‌کند و در نهایت از بدن دفع می‌شود. کبد برای ساخت مجدد صفرا از کلسترول های مازاد خون استفاده می‌کند و به این ترتیب سطح کلسترول خون کاهش می یابد.

اما نباید از این موضوع غافل شد که بیشترین مواد مغذی و مفید سیب زمینی در پوست آن وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید از تمامی خواص آن بهره مند شوید باید پوست سیب زمینی را هم در غذاهای خود به کار ببرید، ضمن اینکه اگر سیب زمینی را به صورت پوره و همراه با روغن های سالم مثل روغن زیتون و روغن کنجد مصرف کنیم ، امکان استفاده حداکثری از مواد مغذی آن وجود دارد.

سفارش عمده سیب زمینی یکدست

سفارش عمده سیب زمینی یکدست مرکز فروش سیب زمینی عمده ارقام مختلف این محصول را به صورت مستقیم برای فروش عرضه نموده است. سیب زمینی ریز ارگانیک و سیب زمینی آگریا از پرفروش ترین محصولات این مجموعه است که با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب روانه بازار شده است. این مرکز علاوه بر اینکه پاسخگوی سفارشات مصرف کنندگان داخلی سیب زمینی یکدست می باشد اقدام به صادرات سیب زمینی آگریا به کشورهای دیگر نموده است.