پخش مستقیم سیب زمینی آگریا

سیب زمینی، گیاهی است که دارای خواص زیادی برای سلامت پوست و بدن است و در آشپزی نیز بسیار کاربرد دارد. سیب زمینی آگریا از بهترین انواع سیب زمینی های تولیدی ایران است. این رقم سیب زمینی، در بازار، فروش بسیار خوبی دارد و در مشخصات ظاهری آن، کمتر عیب و نقصی دیده می شود. در بازار ایران مجموعه هایی هستند که به فروش مستقیم این سیب زمینی می پردازند که در ادامه در مورد آن ها و قیمت سیب زمینی آگریا صحبت خواهیم کرد.

پخش مستقیم سیب زمینی آگریا

سیب زمینی برای درمان پوست خشک

سیب زمینی برای درمان پوست خشک سیب زمینی ها دارای مقدار خیلی زیادی آنتی اکسیدان می باشند. مهم ترین این آنتی اکسیدان ها پلی فنولز طبیعی است، این پلی فنولز نوعی ریز ماده مغذی به شمار می آید و در بعضی از گیاهان دیگر نیز یافت می شود. استفاده از آب سیب زمینی بسیار مفید می باشد و این آب سبب حفظ سفتی و خاصیت انعطاف پذیری در پوست خواهد شد.

برای این که از این خاصیت آب سیب زمینی بهره مند شوید، آب 2 تا 3 عدد سیب زمینی را بگیرید و آن را خوب هم بزنید و پس از گرفتن آب آن به سرعت آن را مصرف کنید. دقت داشته باشید هرچه سیب زمینی تازه تر باشد، مواد مغذی آن از جمله ویتامین C بیشتری خواهد داشت.

مصرف کردن آب سیب زمینی سبب کاهش خشکی در پوست و رفع پوسته پوسته شدن آن خواهد شد . سیب زمینی در عملکرد سلول های پوستی و کاهش عفونت های آن نقش به سزایی خواهد داشت و حاوی ویتامین B6 می باشد. پوست سیب زمینی نیز ویتامین ها و موادمعدنی فراوانی ئر خود دارد پس بهتر است سیب زمینی ها را با پوست آن ها مصرف کنید.

توجه داشته باشید که از مصرف سیب زمینی های سبز یا سیب زمینی های جوانه زده جدا خودداری کنید چرا که سمی می باشند. اگر آب سیب زمینی را به مدت دو هفته به همان طریق که گفته شد مصرف کنید موجب چاقی صورت و طراوت و زیبایی صورت شما خواهد شد.

روشن تر کردن پوست با استفاده از سیب زمینی

روشن تر کردن پوست با استفاده از سیب زمینی سیب زمینی ها به شما کمک می کنند تا از شر لکه ها و جوش های پوست صورت خود خلاص شوید. سیب زمینی التهاب ها و کبودی ها، خارش ها و زخم های روی پوست شما را کاهش می دهد. خواص موجود در درون سیب زمینی، پف چشم ها و گودی آن ها را کم می کند. نشانه های پیری پوست را به کاهش می دهد.

سیب زمینی حاوی آنتی اکسیدان هایی می باشد که از پوست شما در برابر آسیب های محیطی مانند آلودگی و قرار گرفتن در زیر نور خورشید حفاظت می کند. همچنین این میوه زمینی، روشن کننده طبیعی پوست می باشد و در درمان پوست خشک، بسیار مفید است. آب سیب زمینی علاوه بر خاصیت هایی که در بالا به آن اشاره کردیم خاصیت سفید کنندگی برای پوست را دارد.

مصرف آب سیب زمینی در هفته، سبب کاهش خشکی پوست شما می شود. برای از میان بردن جوش های صورت کافی است پالپ سیب زمینی را با کمی آب لیمو به خوبی مخلوط کنید و آن را روی جوش ها بگذارید، البته می توان به جای استفاده از پالپ سیب زمینی، از برش های کوچک سیب زمینی هم استفاده کرد. علاوه بر این ها سیب زمینی در سلامتی بدن نیز تاثیر به سزایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

خواص سیب زمینی برای درمان بیماری ها

خواص سیب زمینی برای درمان بیماری ها سیب زمنی دارای خواص درمانی متعددی است. این خوراکی نشاسته دار، علاوه بر فواید غذایی خود، در سلامتی انسان نیز اثرگذار است. در ادامه این مقاله به چند مورد از این خواص درمانی اشاره می کنیم.

1 ) بهبود سلامت سیستم گوارش: سیب زمینی ها به خاطر داشتن کربوهیدرات فراوان و داشتن چربی ها و پروتئین های بسیار ناچیز غذای مفیدی به شمار می آیند. زیرا باعث می شوند هضم غذا به خوبی انجام گردد. البته باید دقت کرد سیب زمینی را خیلی زیاد در هفته مصرف نکرد.

2 ) سیب زمینی برای التهاب مفاصل مفید می باشد: سیب زمینی به خاطر سرشار بودن از بتاکاروتن، منیزیم، زینک و ویتامین ب کمپلکس باعث فایده برای التهاب مفاصل می باشد. آب سیب زمینی را اگر به صورت موضعی بر روی مفاصل بمالید درد آن تسکین پیدا می کند.

3 ) کاهش اشتهای کاذب: سیب زمینی به خاطر اینکه شاخص گلیسمی خیلی کمی دارد احساس سیری به شما می دهد. کربوهیدرات هایی که به صورت پیچیده در سیب زمینی موجود است خیلی کندتر از سایر مواد غذایی شیرین تجزیه می گردد که سبب می شود شما احساس سیری زیادی داشته باشید. این مواد مغذی سیب زمینی باعث خواهد شد تا اشتهای کاذب شما از میان برود.

4 ) برای سلامت قلب و عروق مفید است: سیب زمینی دارای مقدار زیادی کربوهیدرات، کلسیم، پروتئین و ویتامین سی است. این ترکیبات مفید باعث جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی می شوند و فشار خون شما را در حالت طبیعی خود نگه می دارند.

5 ) رفع نقاط تیره پوست: همانطور که در بالا نیز به این موارد اشاره کردیم سیب زمینی ها یک ماده طبیعی و مفید برای از بین بردن لکه ها و نقاط تیره روی پوست بدن انسان می باشند.

6 ) تنظیم سیستم گوارش: همانطور که در مورد 1 گفته شد سیب زمینی به عنوان یک ماده خوراکی، دارای فیبر بالایی می باشد. همین فیبر باعث شده تا حرکت روده ها به خوبی و درستی انجام شوند و سیستم گوارش بدن تنظیم گردد.

7 ) درمان زگیل: اگر پوست سیب زمینی خام را بگیرید و بر روی زگیل ها قرار دهید، این کار اگر به صورت روزانه به مدت یک یا دو هفته تکرار شود نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت.

8 ) درمان آفتاب سوختگی: استفاده از سیب زمینی ها، برای رفع آفتاب سوختگی بسیار مفید است. باید ابتدا سیب زمینی ها را پوست کنید و برش های کوچک سیب زمینی را بر روی پوست آسیب دیده قرار دهید.

مراکز فروش سیب زمینی آگریا

مراکز فروش سیب زمینی آگریا مجموعه بهتا، بازار خرید و فروش انواع سیب زمینی از جمله سیب زمینی آگریا درشت، سیب زمینی جلی، سیب زمینی اسپریت و سیب زمینی بامبا می باشد. این مجموعه، فعالیت های خود را با هدف کسب رضایت مشتریان و ارائه بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت ها، در زمینه فروش و صادرات انواع مختلف سیب زمینی ادامه داده است.

مجموعه بهتا همواره می کوشد تا بهترین محصولات کشاورزی را به بازار عرضه کند تا هم برای کشاورزان کمک حالی باشد و هم برای مشتریان سالم ترین محصولات کشاورزی را به ارمغان بیاورد.