پخش بی واسطه سیب زمینی مرغوب

سیب زمینی آگریا مرغوب یکی از خوراکی های خوشمزه و مقوی است که دارای خواص دارویی نیز می باشد پخش بدون واسطه این محصول از طریق سایت های اینترنتی در حال حاضر به صورت غیر مستقیم و با قیمت مناسب می باشد این محصول به صورت عمده و مستقیم از طریق شرکت های سورت کننده این محصول صورت می گیرد سیب زمینی مرغوب ارگانیک دارای طعم و مزه خوبی است که به صورت بسته بندی نیز در بازار عرضه می شود و دارای قیمت ویژه نسبت به سایر سیب زمینی ها می باشد.

پخش بی واسطه سیب زمینی مرغوب

معرفی انواع سیب زمینی مرغوب

معرفی انواع سیب زمینی مرغوب سیب زمینی دارای انواع مختلف می باشد از جمله می توان به:

سیب زمینی خام پوست قهوه ای:این سیب زمینی دارای پوستی قهوه ای و درون سفید است دارای شکلی کشیده و پوستی زبر می باشد این محصول دارای نشاسته زیاد است این نوع برای پخت و پز و سرخ کردن مناسب است.

سیب زمینی طلایی:این نوع محصول برای پخت و پز و پوره استفاده می شود و دارای پوستی نازک ، رنگی زرد و ظاهری صاف می باشد درون آن زرد تا حدودی سفید است.

سیب زمینی شیرین:همانطور که از اسمش پیدا است دارای طعمی شیرین است و جزء سیب زمینی های مغذی است این محصول نرم و خامه ای مانند است و برای تهیه انواع کیک آز آن استفاده می کنند این محصول دارای مغزی زرد ، نارنجی ، سفید و ارغوانی است این سیب زمینی برای سلامتی قلب ، کنترل قند خون ،درمان استرس ،پوست و مو مفید است.

سیب زمینی قرمز:دارای رنگی قرمز و درونی کاملا سفید است رنگ قرمز این محصول به خاطر آنتوسیانین در آن است این ماده به کاهش کلسترول بد کمک می کند آن را می توان در انواع خورشت ها جایگزین گوشت کرد دارای ظاهری کوچک و متوسط کمی مستطیلی ، پوست صاف و قرمز و گوشت سفید و زرد طلایی دارد.

سیب زمینی انگشتی و یا استانبولی:این سیب زمینی بسیار کوچک و باریک است این محصول را نباید در مجاورت رطوبت قرار دهید چون زود فاسد می شود سیب زمینی استانبولی کیلویی به فروش می رسد و برداشت آن در مناطق گرم قبل از گرم شدن هوا و در مناطق سرد قبل از سرد شدن هوا صورت می گیرد.

چند نکته برای خرید سیب زمینی خوب

چند نکته برای خرید سیب زمینی خوب هنگام خرید سیب زمینی خوب باید بعضی از نکات توجه داشته باشید از جمله:

سیب زمینی باید سفت باشد و اگر آن را با انگشت فشار دهید فرو برود نشانه خراب شدن محصول است و از خرید آن صرف نظر کنید.

باید سیب زمینی بدون خراش و بریدگی باشد چون باعث خراب شدن سریع محصول می شود مگر اینکه خواسته باشید آن را سریعا استفاده کنید ممکن است سیب زمینی های دارای خراش دارای میکروب و یا خاک باشند اگر آن را خریداری کردی آن را خوب بشورید و جای خراش را از روی سیب زمینی بردارید.

قبل از خرید بهتر است سیب زمینی را بو کنید از آنجایی که سیب زمینی در خاک است باید کمی بوی خاک بدهد و این نشانه تازگی سیب زمینی است.

سعی کنید سیب زمینی جوانه زده را نخرید مگر اینکه قصد مصرف سریع آن را داشته باشید بهتر است هنگام استفاده جوانه های آن را از روی پوست بر دارید.

از خرید سیب زمینی های چروکیده خودداری کنید چین و چروک سطح سیب زمینی می تواند نشانه از دست دادن رطوبت سیب زمینی و یا حمل و نقل نامناسب آن باشد.

ازخرید سیب زمینی با پوست سبز خودداری کنید سیب زمینی اگر قسمتی از آن بیرون از خاک باشد برای محافظت از خود در مقابل جانوران یک ترکیب شیمیای ترشح می کند که سبز رنگ می شود و خوردن آن منجر به اختلالات گوارشی و اسهال می شود.

از خریدسیب زمینی با لکه های تیره و کبود در روی پوست آن خودداری کنید چون ممکن است عفونت های قارچی باشد و اگر استفاده کردید قسمت های کبود دور ریخته شود.

سفارش عمده سیب زمینی مرغوب

سفارش عمده سیب زمینی مرغوب برای سفارش سیب زمینی درشت صادراتی و مرغوب می توانید آن را از شرکت های سورت کننده محصول به صورت مستقیم و عمده خریداری کنید و یا آن را از سایت های اینترنتی در حال حاضر بدون واسطه خریداری کنید که بدون واسطه و با قیمت مناسب است خرید از میوه فروشی ها به صورت عمده مناسب تر خواهد بود.

  • تبلیغات: 
    1. فروش عمده موسیر | فروشنده بزرگ موسیر تازه و خشک در ایران
    2. فروش عمده سیر خام تازه
    3. قیمت لیموشیرین خونی
    4. فروش سبزی خورشتی آماده تازه