پتو بافتنی شب نما از محبوب ترین پتو های ایرانی شناخته شد

ما روی 17 پتوی پشمی و پتو بافتنی نوزاد تحقیق کردیم و چهار پتو را آزمایش کردیم و پتوی دنج L.L.Bean Wicked در کل بهترین بود.

بسیار مجلل تر و باکیفیت تر از گزینه های پشم گوسفند ارزان قیمتی بود که در فروشگاه های بزرگ دیدیم، و نرم تر، تنفس پذیرتر و کمتر از سایر گزینه های پشم گوسفندی که آزمایش کردیم، بود.

این پتوها یعنی پتو گلبافت دو نفره همچنین برای نرمی در بین بچه ها و حیوانات خانگی ما مورد علاقه بود. این پتو برای افرادی که همیشه سرد هستند گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

پاهای من در زیر آن سریعتر از تقریباً همه پتوهای دیگری که آزمایش کردیم گرم شد. ما همچنین نسخه سبک را آزمایش کردیم و متوجه شدیم که بسیار گرم است اما کمی حجیم تر است.

در تست شستشوی ما، Wicked Cozy بهتر از پشم پنبه‌ای که از گارنت هیل امتحان کردیم، که بعد از یک بار شستشو جمع و مات می‌شد، مقاومت کرد.

ما برخی از انتقادات مالک را خواندیم که اشاره می‌کردند Wicked Cozy مقدار زیادی در خشک‌کن می‌ریزد، اما ما این مشکل را تجربه نکردیم.

تقریباً از هر پتو شب نما دیگری که ما انتخاب کردیم برای خشک شدن زمان کمتری صرف شد (حدود دو ساعت در حالت کم).

و این تنها پتوی پشمی و پتو سربازی بود که ما آزمایش کردیم که در آزمایش‌های شستشوی ما اصلاً جمع نشدند. برخی از بالاترین بررسی‌ها را در مورد پتوهای پشمی که ما در مورد آن تحقیق کرده‌ایم به رخ می‌کشد و در سه زمستان گذشته به طور مداوم در دسترس بوده است.

یکی از کارکنان ما از Wicked Cozy او در پاییز و زمستان نیوانگلند استفاده کرده است، و بسیار گرم است و به خوبی خود را حفظ کرده است. L.L.Bean یک سیاست بازگشت یک ساله ارائه می دهد.

  • منابع:
    1. The Best Blankets
  • تبلیغات:
  1. استفاده از الیاف طبیعی در تهیه حوله مناسب
  2. نحوه ی آزمایش کردن سس های مختلف
  3. تنوع صندل زنانه در بازار بسیار زیاد است
  4. حوله ها بسیار نرم و جاذب هستند