نقل ترخان ارومیه که می تواند دیابت را درمان کند

از دیابت جلوگیری می کند. جوک رایگان؟ و هنوز! فلاونوئیدها تولید اکسید نیتریک را افزایش می دهند که به نوبه خود حساسیت به انسولین را افزایش می دهد.

این مکانیسم توسط تحقیقات انجام شده توسط پروفسور تایید شد. کلودیو فری از دانشگاه اکویلا در ایتالیا.

نکته: البته در مطالعات ایتالیایی از نقل تلخ استفاده شده است و افراد در معرض خطر دیابت فقط آن را (و به مقدار کم) می توانند مصرف کنند.

نقل ترخان ارومیه  دارای شاخص گلیسمی نسبتاً پایینی است (22 در مقابل 49 برای نقل شیری).

سرفه را تسکین می دهد. مایاها حق داشتند سرفه را با دانه های کاکائو درمان کنند: تئوبرومین موجود در آن حساسیت عصب واگ را کاهش می دهد که تحریک آن باعث واکنش رفلکس سرفه می شود.

در حال حاضر، کار برای توسعه داروی سرفه مبتنی بر تئوبرومین به جای کدئینی که تاکنون استفاده شده، در حال انجام است.

می تواند رشد تومورها را متوقف کند. این به دلیل پروسیانیدین های پنتامری موجود در کاکائو است. در مطالعات انجام شده در مرکز جامع سرطان در دانشگاه جورج تاون، نشان داده

شده است که آنها تقسیم سلول های سرطانی را در کشت های آزمایشگاهی متوقف می کنند.

یک دقیقه صبر کنید و تاثیر آن بر میل جنسی در لیست بالا کجاست؟ از این گذشته، نقل به عنوان یک داروی غرایز جنسی موثر شهرت دارد.

در واقع، فنیل اتیلامین موجود در آن باعث بهبود خلق و خو و ایجاد سرخوشی می شود، اما برای رسیدن به هر اثر قابل اندازه گیری، فردی با وزن 65 کیلوگرم باید در طول روز نزدیک به

12.5 کیلوگرم نقل بخورد. پس از این مقدار، می توانید سریعتر از یک جنون عاشقانه به دستشویی بروید.

آب نبات های غیرمعمول شامل آب نبات های فنلاندی است، زیرا شیرین نیستند، اما در طعم های مختلف هستند. فنلاندی ها آنها را ترش، شور برای آبجو، و حتی با نفت طعم دار می کنند.