منتشر کردن مراحل ساخت فوم عایق رولی تنها با چند مواد اولیه

این دوره 2 روزه با تمرکز بر انرژی، عایق کاری و بازگشت سرمایه (ROI) پروژه به شرکت کنندگان می آموزد که چگونه ضخامت عایق بهینه و صرفه جویی انرژی و دلاری مربوطه را برای یک پروژه تعیین کنند. این دوره جدید برای شرکت‌کنندگانی طراحی شده است که تجربه صنعت دارند و شرکت‌هایی که می‌خواهند قابلیت‌های تجاری خود را با افزودن ارزیابی‌های عایق گسترش دهند تا ROI عایق را به مشتریان خود نشان دهند. شرکت کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه یک بازدید از تسهیلات انجام دهند، ابزارهای لازم برای تکمیل ارزیابی را درک کنند و یک گزارش نهایی برای مشتریان ایجاد کنند.


NIA متعهد است که رهبر صنعت فوم عایق رولی در آموزش باشد و دسترسی به ابزارهای آموزشی آنلاین و انواع برنامه‌های یادگیری از جمله دوره‌های توسعه حرفه‌ای و سطح گواهینامه و وبینارهای زنده و از پیش ضبط شده را ارائه دهد. اهداف NIA ارائه منابع یادگیری برای هر سطح از متخصصان عایق و افزایش درک طراحی و نگهداری سیستم عایق مناسب در بین اعضای ما، صنعت ساختمان و کاربران نهایی عایق است.

در حالی که دانش عمومی سودمند بودن عایق بندی است، افراد کمی در مورد مزایای آن و مهمتر از آن، نحوه طراحی صحیح یک سیستم عایق بر اساس شرایط منحصر به فرد اطراف آن سیستم، آموزش می بینند. NIA و شرکای صنعتی آن تعدادی ابزار آموزشی ایجاد کرده اند که می تواند به کاربران کمک کند تا نحوه درست طراحی، مشخص کردن، نصب و نگهداری عایق را بیاموزند که منجر به مزایای زیادی برای امکانات آنها می شود.

برنامه مبانی عایق توسط کمیته مشترک همکاران/توزیع NIA توسعه داده شد و برای آموزش کارکنان جدید طراحی شده است که چگونه مهارت های خدمات مشتری خود را بهینه کنند. معیارهای انتخاب عایق; محیط های سرد و سردتر؛ محیط های معمولی تا گرم؛ محیط های فوق العاده داغ؛ پوشش ها و پایانه های محافظ؛ مشخصات و کدها؛ و فروش ابزار. این ابزارهای یادگیری اطلاعاتی را به پرسنل می‌دهد که می‌توانند در موقعیت‌های فروش عایق از آن استفاده کنند و نتیجه بهتری را به دست آورند.