مرکز پخش سیب زمینی استانبولی

سیب زمینی آگریا کاربرد زیادی در تهیه انواع غذاها دارد و از انواع آن می توان به سیب زمینی استانبولی اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و توسط مرکز پخش آن با قیمت مناسب به همه خریداران ارائه می شود و می تواند به صورت مستقیم و بی واسطه این سیب زمینی را از فروشنده این محصول درخواست کنند تا با حداقل قیمت ممکن در اختیار آنها قرار گیرد.

مرکز پخش سیب زمینی استانبولی

مشخصات انواع سیب زمینی استانبولی

مشخصات انواع سیب زمینی استانبولیسیب زمینی خام یکی از محصولات کشاورزی است که در تغذیه ما نقش بسیار بزرگی دارد و این محصول از آمریکای جنوبی منشأ گرفته است و برخی از آنها دارای طعم و عطر بسیار خوبی هستند و یکی از واریته های بسیار زیاد آن سیب زمینی استانبولی است که از سیب زمینی های دیگر کاملا متفاوت است.

این سیب زمینی ظاهری کشیده دارد و از نظر اندازه نیز نسبتاً کوچک تر از سیب زمینی های معمولی است اما این خصوصیات باعث شده است که این محصول زمان پخت کمتری را نیاز داشته باشد و به دلیل این که از اندازه کوچکی برخوردار است بافت آن در اثر پختن بسیار نرم می شود و به همین دلیل طبخ سریعی دارد.

این سیب زمینی از نظر میزان نشاسته در مقایسه با انواع سیب زمینی های معمولی دارای نشاسته کمتری است و به همین دلیل میزان انرژی موجود در آن نیز طبیعتاً کمتر از سیب زمینی های معمول دیگر می باشد بنابراین کسانی که از رژیم غذایی لاغری پیروی می‌کنند این سیب زمینی می تواند برای آنها بسیار مناسب باشد زیرا علاوه بر این که دارای فیبر بالایی است همه مواد معدنی و ویتامین های موجود در سیب زمینی را دارا است در عین حال به علت داشتن انرژی کمتر می تواند برای کاهش وزن مناسب تر باشد.

این سیب زمینی خاص و ویژه دارای چشم های کوچکتری نسبت به سیب زمینی های رایج و معمول است و تعداد چشم های آن نیز کمتر می باشد و ظاهر کشیده آن باعث امکان تشخیص آن بین انواع مختلف سیب زمینی های دیگر خواهد شد بنابراین این سیب زمینی به عنوان یکی از انواع رقم های مختلف سیب زمینی در کشور می باشد ولی سطح زیر کشت آن کمتر است زیرا دارای کاربردهای مشخصی است و بیشتر برای آب پز کردن مورد استفاده قرار می گیرد زیرا همان طور که گفته شد سریع تر آماده می‌شود و بافت نرم تری را نیز دارا است.

معرفی انواع سیب زمینی استانبولی

معرفی انواع سیب زمینی استانبولی انواع بسیار مختلفی از سیب زمینی استانبولی وجود دارند که از نظر رنگ پوسته خارجی می‌توانند با همدیگر تا اندازه متفاوت باشند و وجه تشابه همه این سیب زمینی‌ها ظاهر کشیده است به این معنی که همه آنها نسبت به انواع سیب زمینی های معمولی از ظاهر کشیده تری برخوردارند بنابراین این شکل ویژه عامل شناسایی آنها و به شمار می‌رود.

این سیب زمینی ها از نظر طول می توانند با همدیگر در اندازه مختلف باشند همچنین رنگ پوسته خارجی آنها ممکن است بسیار روشن یا قهوه ای تیره باشد و طول و قطر در آنها می‌تواند یکی از معیارهای دسته بندی این نوع سیب زمینی ها باشد.

تعداد چشم های بر روی این سیب زمینی ها نیز می تواند برای دسته بندی آنها مورد استفاده قرار بگیرد به طوری که برخی از آنها دارای سطح کاملاً صاف هستند و برخی نیز در سطح خود دارای چشم های کوچک و ریز می باشند؛ از انواع مختلف این محصول همان طور که گفته شد برای آب پز کردن استفاده می‌شود و به دلیل این که نسبت به انواع سیب زمینی معمولی بافت گوشتی کمتری دارند کمتر برای سرخ کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این محصول از سیب زمینی های بسیار مناسب برای بخارپز کردن نیز است و می توان آنها را به صورت کبابی نیز روی ذغال آماده کرد که در این حالت طعم و بوی بسیار خوبی خواهند داشت بنابراین انواع مختلف این سیب زمینی استانبولی بر اساس شاخص های تعریف شده می توانند دسته بندی شوند و به این ترتیب طعم و مزه به خصوص این سیب زمینی باعث تمایز آن از سیب زمینی های دیگر خواهد شد

نکاتی درباره سیب زمینی استانبولی

نکاتی درباره سیب زمینی استانبولی سیب زمینی استانبولی یکی از واریته های بسیار متنوع سیب‌زمینی در جهان است که از جمله سیب زمینی های می باشد که در کشور ما در سطح وسیعی را به خود اختصاص نداده است و این سیب زمینی دارای مقدار بسیار زیادی ویتامین آ ویتامین ث می باشد.

این سیب زمینی از جمله محصولاتی است که می‌تواند برای التهاب دستگاه گوارش بسیار مناسب باشد همچنین برای بیماران دیابتی مناسب بوده و نشاسته آن از انواع سیب زمینی های معمولی کمتر است و این محصول برای ورم معده بسیار ایده آل است و می‌تواند از آن جلوگیری کند.

از این سیب زمینی به خصوص برای تهیه غذاهای مختلف استفاده می‌شود و به سیب زمینی انگشتی نیز معروف است زیرا اندازه بسیار باریک و کوچکی دارد؛ این محصول از جهت ویتامین نسبت به انواع ویتامین های دیگر بسیار غنی تر است و املاح پتاسیم و قابل توجهی دارد و کشت آن بیشتر در بلوچستان انجام می‌شود و در این مناطق بیشتر مصرف می گردد.

از ویژگیهای این سیب زمینی این است که نباید در محل مرطوب نگهداری شود زیرا به سرعت فاسد می گردد و به همین دلیل اغلب به آن را زیر ماسه خشک نگه می دارند تا بتواند بیشتر دوام بیاورد و طعم آن تغییر نکند.

قیمت خرید سیب زمینی استانبولی

قیمت خرید سیب زمینی استانبولی سیب زمینی استانبولی به عنوان یکی از سیب زمینی های متفاوت در کشور شناخته می‌شود و از کیفیت استثنایی برخوردار است و این محصول خاص و ویژه دارای قیمت بسیار مناسبی است و کسانی که در تهیه این سیب زمینی هستند می‌توانند به طور مستقیم و بی واسطه با فروشنده آن تماس برقرار کنند و اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول و قیمت سیب زمینی استانبولی به دست آورند.

خریداران عمده می توانند در تماس با مرکز پخش سیب زمینی استانبولی نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن اقدام کنند و به این ترتیب بهترین محصول را با حداقل قیمتی که ممکن باشد به دست آورند تا به این ترتیب این محصول به صورت ویژه در اختیار آنها قرار گیرد.

برای اطلاع از قیمت خرید سیب زمینی استانبولی می‌توان با فروشنده آن تماس مستقیم برقرار کرد و اطلاعات بیشتری را در مورد نرخ ارائه آن به ویژه به شکل عمده به دست آور.

  • تبلیغات: 
    1. فروش عمده موسیر | فروشنده بزرگ موسیر تازه و خشک در ایران
    2. فروش عمده سیر خام تازه
    3. قیمت لیموشیرین خونی
    4. فروش سبزی خورشتی آماده تازه