مرکز فروش سیب زمینی گلخانه ای درجه1

مرکز فروش سیب زمینی گلخانه ای درجه1 این محصول را به صورت عمده و یا خرده فروشی به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می نماید. سیب زمینی محصولی است که در سبد خانوارها جایگاه ویژه ای داشته و بسیار مطرح است. فروشندگان و خریداران عمده این محصول، محصول را جهت رساندن به دست مصرف کنندگان نهایی تهیه، تولید و توزیع می نمایند. صادرات سیب زمینی عمده نیز امروزه بسیار پر رونق است و میزان مازاد مصرف سیب زمینی به کشورهای دیگر صادر می گردد.

مرکز فروش سیب زمینی گلخانه ای درجه1

مهم ترین ویژگی سیب زمینی گلخانه ای

مهم ترین ویژگی سیب زمینی گلخانه ای سیب زمینی به شکل های گوناگونی کشت می شود. ازجمله کشت در مزارع و توسط باغداران و کشاورزان و کشت به صورت گلخانه‌ای و مستمر در گلخانه هایی که جهت پرورش انواع محصولات کشاورزی تهیه شده اند.

سیب زمینی گلخانه ای دارای مزیت ها و ویژگی های خاص خود می باشد. از جمله مزیت هایی که سیب زمینی گلخانه ای نسبت به انواع سیب زمینی دارد یک شکل و یک اندازه بودن سیب زمینی است و اینکه سیب زمینی تولیدی و گلخانه ای بسیار زیبا و شکیل بوده و شبیه سیب زمینی های دستچین شده می باشد.

یکی دیگر از مزایای سیب زمینی گلخانه ای یا پرورشی بررسی مداوم محصول گلخانه‌ای است. شرایط کشت سیب زمینی مرتباً توسط گلخانه داران بررسی شده و بنابراین محصول آفت زده و ناسالم از گلخانه‌ها کمتر دیده می شود و بیش از ۹۰ درصد محصولات گلخانه‌ای محصولات سالم و تحت نظارت هستند.

سیب‌زمینی دارای انواع مختلفی است. یکی از انواع سیب زمینی که در ایران بسیار کاشت می شود سیب زمینی آگریا لوکس است که ویژگی های خاص خود را دارد. یکی از ویژگی‌های بارز سیب زمینی آگریا دیررس بودن این محصول است که شاید به عنوان یک نکته منفی جهت کشاورزان به حساب بیاید.

البته سیب زمینی آگریا وقتی به صورت گلخانه‌ای تولید شود، فرآیندهای دیررس بودن نیز می تواند دوره کوتاه تری داشته باشد. سیب زمینی آگریا بیضی شکل است و دارای پوست نسبتا صاف و هموار و نازک است. نکته مهم در ارتباط با این سیب زمینی میزان برداشت این محصول است که می‌تواند باغدار، کشاورز یا گلخانه دار را به سود بالایی برساند. زیرا برداشت بالایی دارد و میزان فراوانی محصول را می توان در مورد این نژاد خاص برداشت نمود.

تقویت ساختار استخوان با سیب زمینی

تقویت ساختار استخوان با سیب زمینی سیب زمینی یک محصول بسیار پر مصرف است که، بازار فروش بسیار بزرگی دارد. سیب زمینی علی رغم باور عوام دارای خاصیت غذایی و دارویی بسیار فراوانی می باشد. به نحوی که در برخی از بیماریها به خوردن آن بسیار تاکید می شود.

یکی از خاصیت های سیب زمینی تقویت ساختار استخوان توسط این ماده غذایی می باشد. جالب است بدانیم که سیب زمینی می تواند به استحکام تراکم استخوان و همچنین زیبایی ساختار استخوان و استخوان سازی کمک فراوانی نماید.

علاوه بر آن سیب‌زمینی جهت انواع بیماری‌های گوارشی و جلوگیری از بروز اینگونه بیماری‌ها بسیار مفید و موثر است. به گونه‌ای که به افرادی که دچار زخم معده هستند خوردن سیب زمینی بسیار توصیه می‌شود.

این محصول بسیار مفید می تواند از بروز بسیاری از سرطان های معده و روده و انواع دیگر سرطان ها به دلیل دربرداشتن مقادیر فراوانی آنتی اکسیدان جلوگیری نماید، و در صورت بروز این بیماری خطرناک می تواند در درمان آن موثر و کارا باشد.

البته آنچه مسلم است، این است که، هیچ ماده غذایی نمی تواند جایگزین مناسبی برای انواع داروها باشد. اما خبر خوش برای دوستداران و علاقمندان به خوردن این ماده غذایی این است که سیب زمینی می تواند از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری نموده و در صورت دچار شدن به بیماری در درمان برخی از بیماری‌ها بسیار کمک کننده باشد.

تامین سیب زمینی گلخانه ای درجه1

تامین سیب زمینی گلخانه ای درجه1 تامین سیب زمینی گلخانه ای درجه یک در انواع سیب زمینی های درشت یا سیب زمینی ریز مرغوب درجه یک و انواع متوسط آن توسط گلخانه داران و کشاورزان و باغداران انجام می‌پذیرد. سیب زمینی تولید شده پس از برداشت به دست عمده فروشان و خریداران و فروشندگان خرد میرسد و سپس وارد بازار هدف می‌گردد.

امروز عرضه سیب زمینی از میزان تقاضای آن بالاتر بوده و مقادیر فراوانی از این ماده غذایی به کشورهای دیگر صادر می شود.