مرکز فروش سیب زمینی جلی درجه یک صادراتی

سیب زمینی جلی درجه یک صادراتی، یکی از انواع سیب زمینی ها که توسط کشاورزان ، در شرایط اقلیمی مناسب کشت می شود. سیب زمینی جلی ارگانیک، در بازار طرفداران زیادی دارد، از این رو کشاورزان با وجود دیررس بودن آن به کشت آن می پردازند.

از ویژگی های ظاهری این نوع سیب زمینی می توان موارد زیر را نام برد بیضی شکل است و تقریبا اندازه ای متوسط تا بزرگ دارد، رنگ پوست و گوشته آن نیز زرد است، بعد کشت شاخه و برگ وسیعی خواهد داشت. اندازه چشم ها در آن کم عمق است.

سیب زمینی جلی ، معمولا دیر به بازار عرضه می شود، چون که دوره خواب طولانی دارد و دیررس می باشد. اما یکی از سیب زمینی های مرغوبی است که عملکردی خوبی داشته و میزان برداشت از آن بالاست از این رو برای کشاورز سود آور است.

مرکز فروش سیب زمینی جلی درجه یک صادراتی

سیب زمینی برای از بین بردن تیرگی های دور چشم

سیب زمینی برای از بین بردن تیرگی های دور چشم پوست، نیز یک قسمت مهم از اعضای بدن می باشد. که برای حفظ سلامت و زیبایی، افراد بسیار مهم است، اما به دلایل مختلف و به مرور زمان این قسمت مهم از بدن دچار مشکلاتی می شود، که افراد به دنبال راه حل مختلف برای درمان آن، نیز خواهند رفت‌ تا بتوانند شادابی و زیبایی ظاهر خود را دوباره بدست بیاورند.

یکی از این مشکلات پوستی، که افراد به آن حساسیت نشان می دهند. و به دنبال رفع این مشکل هستند، سیاه و تیره شدن دور چشم آن هاست، که باعث ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می شود افراد ظاهری کسل و برافروخته داشته باشند، از این رو به دنبال راه حل های پزشکی، مثل تزریق فیلر ، و آنزیم به آن ، یا با استفاده از ماسک طبیعی، برای رفع مشکل خود می روند.

روش های درمان پزشکی مقداری پر دردسر و پر هزینه هستند، اما ماسک های طبیعی، گرفتن آب سیب زمینی و سپس زدن آن با پنبه به دور چشم، یا برش سیب زمینی و گذاشتن حلقه های آن روی چشم، می تواند بعد چند هفته، این تیرگی دور چشم را رفع کند.

علت رفع تیرگی دور چشم، با سیب زمینی، این می باشد که سیب زمینی، سرشار از ویتامین C و نشاسته بوده ، که به روشن شدن پوست و حتی دور چشم کمک می کند، که افراد با استفاده از آن، و حوصله به خرج دادن ، می توانند طی چند هفته به تغییرات دلخواه خود برسند.

خواص مصرف سیب زمینی در دوران بارداری

خواص مصرف سیب زمینی در دوران بارداری بارداری یکی از دوران های حساس زندگی ، افرادی است، که آن را تجربه می کنند. لذا این افراد در این دوران بارداری، باید مراقب تغذیه خود نیز باشند، چون تاثیر مستقیم بر سلامت خود و جنین آن ها، و رشد و تکامل جنین، نیز خواهد داشت. مادر باید از موادی استفاده کند که بتواند سلامت خود و جنین را حفظ کند.

یکی از مواد غذایی، مفید برای تغذیه مادر باردار، که در روز های دیگر هم ، یکی از مواد غذایی لذیذ و پر مصرف ، سفره ها می باشد. سیب زمینی است، که مادران باردار می توانند، آن را به صورت، سیب زمینی بخار پز، سیب زمینی تنوری ، سیب زمینی پخته، سوپ و سالاد سیب زمینی استفاده کنند. سیب زمینی غذای کامل، برای همه مخصوصا مادران باردار، و سرشار از مواد مغذی که آن را شرح خواهیم داد ، است.

مواد مفید موجود در سیب زمینی، مثل فیبرها ، که آب را در خود جذب می کنند، و باعث عملکرد بهتر روده و سپس دستگاه گوارش است ، باعث می شود، خانم های باردار کمتر دچار یبوست شوند، که به علت تغییرات هورمونی بیشتر در معرض آن هستند. سرشار از پتاسیم ، کلسیم و… که به رشد و تکامل جنین کمک می کند.

خانم های باردار نیز ، در این ایام دچار پف دور چشم و کدر شدن پوست می شوند. که با قرار دادن سیب زمینی روی آن، می توانند برای رفع آن، به خود کمک کنند. در دوران بارداری، افراد ممکن است، دچار فشار خون شوند، که برای تنظیم آن ، می توانند سیب زمینی مصرف کنند. همچنین سیب زمینی ، سرشار از ویتامین C می باشد ، که باعث تقویت سیستم ایمنی می شود.

و زنان باردار که در دوران بارداری دچار ضعف سیستم ایمنی می شوند، می توانند از آن استفاده کنند. همچنین سیب زمینی،باعث تقویت بنیه می شود، پس این زنان در این دوران، با مصرف آن احساس سیری بیشتری می کنند ، و دیرتر گرسنه می شوند، و انرژی کافی برای انجام کارهای روزانه ، خود را خواهند داشت.

سیب زمینی به کاهش کلسترول خون کمک می کند

سیب زمینی به کاهش کلسترول خون کمک می کند ما نیز برای حفظ سلامت بدن، به تغذیه و رژیم مناسب، حامل مواد مغذی نیاز داریم. سیب زمینی یک تغذیه مناسب است، اما مفید بودن به نحوه ی پخت آن هم، بستگی دارد، مثلاً سرخ کردن سیب زمینی، در روغن نا مناسب خود نیز برای سلامت بدن، مضر خواهد بود.

سیب زمینی دارای فیبر می باشد، فیبر در پوست سیب زمینی موجود است، پس برای کاهش کلسترول و حتی قند نیز ، میتوان آن را با پوست آب پز کرد. و در روغن های سالم و مناسب، مثل روغن زیتون درست و مصرف کرد. غذاهایی با فیبر بالا، مثل سیب زمینی ، علاوه بر کاهش کلسترول، به کاهش فشار خون و التهاب هم کمک می کند.

همچنین باعث عملکرد بهتر روده ها و سیستم گوارش، و رفع یبوست کمک می کند. و با کاهش کلسترول بد خون ، در صورت پخت مناسب، نیز به سلامت افراد کمک می کند. چون کلسترول بد، باعث گرفتگی رگ و شریان قلب، در نتیجه ضعف عملکرد قلب و حتی سکته قلبی، هم می شود.

قیمت عمده سیب زمینی جلی درجه یک صادراتی

قیمت عمده سیب زمینی جلی درجه یک صادراتی سیب زمینی عمده مرغوب، را می توان به صورت مستقیم از کشاورزان ، خریداری کرد. سیب زمینی فله جلی را هم نیز به این شکل تهیه کرد، یا آن را از بازار های میوه و تره بار خریداری کرد. کارخانه ها و شرکت های تولید کننده چیپس، بیشتر از سیب زمینی فله ای استفاده می کنند.

سیب زمینی فله ای جلی مرغوب ، را که پوست و گوشت زرد رنگ دارد، و همچنین اندازه ای متوسط تا بزرگ دارد، را به صورت عمده از کشاورزان و یا منابع فروش آن، خریداری می کنند، سپس آن را به کارخانه های مربوطه انتقال می دهند. و طی مراحلی و در محیطی بهداشتی، آن را به چیپس تبدیل می کنند.

قیمت سیب زمینی جلی ، به صورت عمده مقرون به صرفه تر بوده، و نسبت به سیب زمینی در حجم کم ، ارزان تر است.

سیب زمینی جلی با کیفیت، به کشور های دیگر هم صادر می شود ، که خود نیز موجب رونق کسب و کار، و رونق اقتصادی کشور خواهد بود.