مرکز فروش سیب زمینی بذری باکیفیت

امروزه سیب زمینی یکی از محصولات پر کاربرد برای پخت هر گونه غذا می باشد و اکثر غذا ها با سیب زمینی همراه است و از این محصول برای تهیه تنقلات مانند چیپس هم استفاده می کنند.

سیب زمینی بذری چیست؟ منظور این است که بذر کاشته شده هیچ گونه مشکلی نداشته و با کیفیت بوده است و محصولی هم که از این بذر با کیفیت بدست می آید بسیار مرغوب و با کیفیت است.

این سیب زمینی های بذری اصلاح شده با رنگ پوست قرمز یا صورتی هستند و حتی از سیب زمینی های زرد رنگ خاصیت بیشتری دارند.

مرکز فروش سیب زمینی بذری باکیفیت

آشنایی با انواع سیب زمینی

آشنایی با انواع سیب زمینی در کشور ما سیب زمینی در انواع و گونه های مختلف و متنوعی کشت می شونداز جمله: سیب زمینی میلوا که اندازه بزرگی دارد و به شکل بیضی با پوست و مغز زرد رنگ است. سیب زمینی فونتانته که اندازه آن تقریبا بزرگ است و مغز و پوست آن زرد رنگ بوده و به شکل بیضی است و برای فرنچ فرایز از آن استفاده می شود این محصول نیمه زود رس تا نیمه دیر رس است. سیب زمینی سانته به شکل کره ای و دایره ای است که پوست و مغز زرد رنگ روشنی دارد و کمی بزرگ است و برای تازه خوری مناسب است. سیب زمینی سانتانا پوست و مغز زردی دارد و بیضی شکل است و از آن برای چیپس ، تازه خوری و فرنچ فرایز استفاده می کنند این محصول نیمه زودرس تا نیمه دیر رس است. سیب زمینی ساتینا پوست زرد رنگی دارد و اندازه آن متوسط است و برای تازه خوری مناسب و استفاده می شود و این محصول نیمه زود رس است. سیب زمینی راموس اندازه بزرگ بیضی شکلی دارد و پوست و گوشت آن زرد است و برای تازه خوری مناسب است. سیب زمینی رامبا متوسط بوده و به شکل بیضی است و در نیمه زود رس تا نیمه دیر رس می باشد و برای تهیه چیپس و تازه خوری مناسب است. سیب زمینی جلی از سیب زمینی های نیمه دیر رس است و گوشت و پوست زردی دارد و برای تهیه چیپس مناسب است.

نوع های دیگری هم دارد که به اختصار نام آن ها را شرح می دهیم مانند پیکاسو ، بورن ، آلمرا ، اسپونتا، اگریا ، آجیبا ، آریندا و بانبا می باشد.

ارقام سیب زمینی ها به دور رس، زود رس و میانه رس تقسیم می شوند و این گیاه برای مصرف و استفاده به سه دسته تقسیم می شود از قبیل خوراکی، علوفه ای و صنعتی مانند الکل ، نشاسته و قند.

املاح موجود در سیب زمینی

املاح موجود در سیب زمینی سیب زمینی دارای قند بسیار بالایی هستند و نشاسته بسیار بالایی هم دارند.این محصول بعد از گندم ، زرت و برنج جزو چهارمین محصول پر مصرف می باشد. این محصول دارای کلسیم بالا، آهن ، منیزیم، فسفر ، پتاسیم، سدیم ، انواع ویتامین ها و پروتئین ها، کربوهیدرات ، آب ، انرژی و چربی بسیار کم دارد و بسیار برای بدن مفید است.

سیب زمینی بذری اعلا خواص بسیار زیادی دارد و باعث کاهش زوال عقل و آلزایمر می شود.این محصول سرشار از مواد معدنی است و سلول های مغزی را تقویت می کند و برای اعصاب ، رفع افسردگی ، تقویت قلب، خونریزی لثه وزخم معده بسیار موثر و مفید است. املاح مهم سیب زمینی همان نشاسته است که باعث دوبرابر کردن انرژی می شود.

مرجع پخش سیب زمینی بذری اعلا

مرجع پخش سیب زمینی بذری اعلا پخش سیب زمینی بذری باکیفیت در ایران بسیار رونق دارد مخصوصا سیب زمینی از نوع بذر اصلاح شده و این محصول قیمتی مناسب دارد. مشتریان باید برای خرید بذر مرغوب و ارگانیک به چند نکته دقت کنند اول اینکه حتما روی بسته این متن مناسب برای کشت در باغچه و گلدان درج شده باشد و تعداد دانه های بذر هم ۴۰ یا ۵۰ باشد و رنگ بذر ها هم به رنگ قرمز و یا صورتی باشد.

این بذر ها در بسته بندی هستند و به صورت های مستقیم و غیر مستقیم در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. خرید به صورت عمده هم به نفع مشتریان است و برای فروش آن ها سود آوری خوبی دارد.