مرکز توزیع سیب زمینی استانبولی

سیب زمینی خام یکی از بهترین و سالم ترین مواد غذايي می باشد که دارای خواص بی شماری بوده و از نظر غذایی ارزش بسیار بالایی دارد. این محصول انواع گوناگونی دارد و به اشکال مختلف به بازار فروش عرضه می گردد. سیب زمینی استانبولی یکی از بهترین انواع سیب زمینی موجود در بازار می باشد‌. مراکز خرید سیب زمینی استانبولی، تمامی میوه فروشی ها و فروشگاه های زنجیره ای می باشند.

مرکز توزیع سیب زمینی استانبولی

بررسی کیفیت سیب زمینی استانبولی

بررسی کیفیت سیب زمینی استانبولی سیب زمینی گیاهی برگدار می باشد که قسمت خوراکی آن بصورت غده در زیر زمین قرار دارد، سیب زمینی قسمت بزرگی از برنامه غذایی افراد را تشکیل می دهد، گفته مشود خواستگاه اصلی این محصول پر خاصیت، مفید و خوشمزه آمریکای جنوبی بوده است، در کشور عزیز ما ایران نیز این محصول پر خاصیت و خوشمزه در شهر پشند استان البرز کاشته شد و به همین دلیل سیب زمینی پشند بسیار معروف می باشد و احتمالا اکثر ما لفظ سیب زمینی پشندی را بسیار شنیده ایم. انواع سیب زمینی به دلیل پخت سریع، طعم مطبوع آن و استفاده در اکثر غذاها بسیار پرطرفدار بوده و بازار فروش و پخش سیب زمینی رونق خوبی دارد

سیب زمینی های کوچکتر به دلیل عطر و طعم بهتر دارای مشتریان بیشتری می باشند، سیب زمینی را می توان بصورت سرخ شده، آب پز، در ترکیبات غذاها ها، سوپ ها و یا در انواع سالاد استفاده کرد، سیب زمینی به دلیل خاصیت های فراوان و خوش طعم بودن بسیار مورد توجه می باشد. در این میان سیب زمینی استانبولی به دلیل اندازه کوچک تر نسبت به سیب زمینی معمولی و خوش طعم بودن و پخت سریع آن بسیار پر طرفدار است، این نوع سیب زمینی نسبت به سیب زمینی معمولی نشاسته کمتری دارد و همچنین نشاسته اش را بعد از پخت نیز حفظ می‌کند؛ بنابر این برای افرادی که رژیم لاغری دارند نیز مناسب است. توزیع سیب زمینی استانبولی از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

آشنایی با انواع سیب زمینی استانبولی

آشنایی با انواع سیب زمینی استانبولی سیب زمینی جزو اصلی ترین و پر مصرف ترین انواع مواد خوراکی به شمار می رود. این محصول در سبد غذایی تمامی خانوار های ایرانی وجود داشته و جزو مهم ترین غذا ها به شمار می روند. سیب زمینی ها انواع مختلفی دارند و محصولات بسیار متنوعی می باشند. سیب زمینی پشندی و استانبولی، دو نوع از سیب زمینی های موجود هستند که خود در رنگ ها و اندازه های گوناگون وجود دارند. سیب زمینی استانبولی یکی از بهترین و پر طرفدار ترین انواع سیب زمینی می باشد. سیب زمینی استانبولی دارای انواع مختلفی می باشد. این محصول پر مصرف را از روی مقدار نشاسته ای که در آن‌ وجود دارد و مزه آن، شکل و رنگی که دارد و اندازه اش می شناسند.

در جهان تعداد سیب زمینی اسپریت ها به قدری زیاد است که از مرز ۴۰۰ نوع هم بالاتر می رود. سیب زمینی استانبولی دارای رنگ ها و اندازه های مختلفی می باشند. این محصول در رنگ های، قهوه ای، زرد، نارنجی، سفید، قرمز، بنفش و ارغوانی وجود دارد. اما در کشور ما بیشتر از نوع زرد یا سفید آن استفاده می کنند. هر کدام از این سیب زمینی ها، دارای مشخصات خاصی هستند و برای پخت غذای مخصوصی به کار می روند. سیب زمینی قهوه ای استانبولی، همانطوری که از نامش پیداست، دارای پوست قهوه‌ای پر رنگ می باشد

اما درون آن به رنگ سفید است. از نظر ظاهری قدی بلند و کشیده دارد. پوست این سیب زمینی صاف نبوده و ناهموار و کمی زبر می باشد. این محصول قهوه‌ای برای رشد کردن، به آب کمتری احتیاج دارد، اما در برابر دیگر محصولات، دارای نشاسته بیشتری می باشد. این نوع از سیب زمینی استانبولی، هم برای پخت و پز بسیار مناسب است و هم برای سرخ کردن از آن استفاده های زیادی می شود. یک سری از این محصولات پر خاصیت، به رنگ زرد و طلایی هستند. این محصول زرد رنگ، بیشتر برای پختن و له کردن استفاده می شود.

پوست این سیب زمینی هم زرد است و پوستی بسیار نازک دارد و ناهموار نمی باشد و کاملا صاف است. داخل سیب زمینی مانند ظاهر آن، کاملا زرد می باشد. نوع دیگر این سیب زمینی، نوع شیرین آن است که به قدری شیرین است و بافت نرمی که دارد، برای کیک پختن از آن استفاده می شود. رنگ نارنجی و ارغوانی این محصول، از نظر غذایی، دارای ارزش بسیار بالایی می باشد و در مناطق جنوبی ایران رشد می کند. برای افراد دیابتی بسیار مفید می باشد، زیرا باعث می شود که قند خون کنترل شود. این محصول برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید است‌.

هضم سریعی دارد و از بسیاری از بیماری های سخت مانند سرطان جلوگیری می کند. نوع قرمز این سیب زمینی، همانطور که از نامش پیداست، رنگ بیرونی قرمزی دارد و داخل آن سفید است‌. از این سیب زمینی بیشتر برای آب پز کردن، تنوری کردن و بخار پز شدن استفاده می کنند. این محصول به دلیل این که کلسترول خون را پایین می آورد، بیشتر در انواع خورشت ها مصرف می شود. زیرا می تواند میزان چربی را غذا را پایین بیاورد.

نکاتی درباره سیب زمینی استانبولی

نکاتی درباره سیب زمینی استانبولی مواد مغذی موجود در سیب زمینی باعث می شود تا اشتهای کاذب شما از بین برود. سیب زمینی دارای کاروتنوئید می باشد که برای حفظ سلامت قلبی عروقی موثر است. سیب زمینی دارای خواص ضد التهابی برای بدن می باشد. سیب زمینی یک ماده طبیعی برای از بین بردن نقاط تیره روی پوست می باشد. برداشت سیب زمینی در مراحل مختلفی انجام می شود بنابراین سفارش سیب زمینی با کیفیت را باید در زمان مناسبی انجام دهید.

خود سیب زمینی نیز یا سفید و یا همرنگ پوست خود است. این نوع سیب زمینی دارای پوستی قهوه‌ ای و درونی سفید می‌باشد. این نوع از سیب زمینی دارای پوستی نازک، رنگی زرد و ظاهری صاف می‌ باشد. از سیب زمینی شیرین بیشتر در پخت انواع کیک استفاده می‌ شود. سیب زمینی شیرین دارای مغزی زرد، نارنجی، سفید و ارغوانی شکل می‌ باشد.

همان طور که از نام این سیب زمینی بر می‌ آید دارای رنگی قرمز و درونی کاملاً سفید می‌ باشد. رنگ قرمز این نوع خاص سیب زمینی نشان‌ دهنده‌ وجود آنتو سیانین در آن است؛ آنتو سیانین نوع خاصی از آنتی‌ اکسیدان است که می‌ تواند به کاهش کلسترول ال‌دی‌ال (بد) کمک کند و هم چنين از بدن در برابر رادیکال‌ های آزاد محافظت کند. از سیب زمینی قرمز برای آب پز کردن، بخار پز نمودن و تنوری کردن استفاده می‌ شود. در ایران این نوع سیب زمینی را در بلوچستان می‌ کارند. سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی آنتی‌ اکسیدان است.

مرکز خرید سیب زمینی استانبولی

مرکز خرید سیب زمینی استانبولی سیب زمینی استانبولی یکی از بهترین انواع سیب زمینی در بازار میوه و تره بار می باشد که علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد. این محصول دارای مواد مغذی و ویتامین های مختلفی می باشد.

قیمت فروش سیب زمینی استانبولی، نسبت به بقیه سیب زمینی ها بسیار بیشتر می باشد. قیمت این محصول توسط تولید کنندگان آن تعیین می شود. عرضه سیب زمینی در تمامی فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار وجود داشته و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود.‌ این محصول به صورت انبوه، توسط توزیع کنندگان در سراسر بازار پخش می گردد.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت گوجه فرنگی خوشه ای در بازار
    2. قیمت هر کیلو موسیر تازه ایرانی
    3. فروش انواع موز لبنان
    4. بهترین خواص سبزی جعفری برای بدن