مرجع پخش سیب زمینی جلی تازه

یکی از انواع سیب زمینی کبابی ها که بیشترین مصرف را در ایران دارند و با آب و هوای ایران نیز سازگار است و اغلب کشاورزان آن را کشت می کنند سیب زمینی جلی تازه است که هم طعم خوشمزه ای دارد و هم خوش خوراک است.

مرجع پخش سیب زمینی جلی تازه

چند کاربرد سیب زمینی در صنایع غذایی

چند کاربرد سیب زمینی در صنایع غذاییسیب زمینی اسپریت از جمله محصولاتی است که ببشترین کاربرد را در صنعت غذایی دارد به ویژه که نشاسته فراوانی دارد و می توان به عنوان یک غذای کامل استفاده کرد.

  • سیب زمینی را همه به عنوان یک چیپس ورقه ای دوست دارند و کمتر کسی است که چیپس نخورده باشد،کارخانه های تولید چیپس امروزه با خرید سیب زمینی جلی مرغوب و با کیفیت انواع چیپس ها را در تنوع و مزه های مختلف تولید می کنند که طرفدار زیادی نیز دارند.

این چیپس ها به دلیل اینکه کاملا از سیب زمینی تولید می شوند و درصد بالایی نشاسته دارند و همراه طعم دهنده هایی مثل نمک،فلفل تهیه می شود بهتر است کودکان و افرادی که فشار خون بالایی دارند زیاد مصرف نکنند.

  • امروزه از سیب زمینی در کنار انواع خورشت ها به ویژه خورشت قیمه و خوراک لوبیا استفاده می کنند و باید سیب زمینی را سرخ کرده و در کنار غذا استفاده کنید بنابراین شرکت هایی شروع به تولید خلال سیب زمینی کردند که دیگر نیازی به سرخ کردن نباشد و آماده بگیریم و در کنار خورشت مصرف کنیم.خلالهای سیب زمینی طعم نمکی دارند و بسیار ترد هستند.
  • همچنین کارخانه هایی هستند که سیب زمینی را از کشاورزگرفتن، می شویند، تیکه تیکه می کنند و آب پز می کنند و سپس با دستگاه هایی مخصوص پودر می کنند و همین پودرهای سیب زمینی را در ادویه ها، سوسیس ها، اسنک و پودرهای سوخاری استفاده می کنند.
  • سیب زمینی سرخ شده یخ زده یکی دیگر از مصارف صنعتی است که سیب زمینی ها را با دستگاه های مخصوص خلال می کنند یک دست سرخ می کنند و در دمای خاصی انجماد می کنند و وارد بازار می کنند
  • همه ی ما نان را با آرد گندم می شناسیم اما باید بدانید که امروزه از آرد سیب زمینی نیز برای طعم بهتر نان ها و کیفیت نان ها بسیار کاربردی است به گونه ای که برخی از نانوایی ها به تنهایی از آرد سیب زمینی برای پخت برخی نان ها استفاده می کنند همچنین قابل توجه است که نشاسته سیب زمینی شیرین بیشتر از باقی سیب زمینی ها است.

فواید سیب زمینی برای سلامت پوست

فواید سیب زمینی برای سلامت پوست سیب زمینی علاوه بر اینکه از لحاظ ارزش غذایی بسیار بالاست همچنین تاثیر زیادی نیز بر زیبایی و پوست دارد و امروزه انواع ماسک های تولیدی هستند که مواد اولیه ی آنها از نشاسته سیب زمینی است.

پوست انسان ها به مرور زمان و تحت عوامل شرایط محیطی،آب و هوایی،تابش مستقیم آفتاب و استفاده از مواد شیمایی دچار چین و چرک، آفتاب سوختگی، لکه های قهوه ای و خشکی می شود بنابراین نیازمند یک ماسک طبیعی است تا از این عوامل جلوگیری کند.

ماسک سیب زمینی برای شفافیت و سفیدی پوست بسیار مناسب است بدین صورت که شما می توانید هر روز صبح یک عدد سیب زمینی را ورقه ورقه کنید و روی پوستتان بگذارید بعد دو هفته تاثیر مثبت سیب زمینی را به پوستتان می بینید.

همچنین می توانید سیب زمینی را رنده کنید و آب آن را با به پوستتان بزنید تا لکه های قهوه ای را از بین ببرد چرا که سیب زمینی حاوی مقدار زیادی ویتامین C است و این ویتامین در جوانسازی پـوست بسیار تاثیر دارد.

ماسک سیب زمینی همراه با سیر و روغن زیتون یا بادام شیرین نیز یکی دیگر از ماسک ها است که صورتتان را شفاف می کند و همچنین پف زیر چشمتان را نیز از بین می برد فقط کافیست یک عدد سیب زمینی آب پز را با روغن و شبر مخلوط کنید و به صورتتان بزنید.

ماسک سیب زمینی با زرد چوبه نیز یکی از ماسک های شناخته شده در جهان است که اکثر خانم ها یا این ماسک را می خرند یا خودشان درست می کنند و استفاده می کنند.

به طور کلی اگر نگران پوست خودتان هستید از مواد شیمیایی دوری کنید و به جای آن از مواد طبیعی مثل سیب زمینی برای پوستتان استفاده کنید.

خواص بی نظیر سیب زمینی

خواص بی نظیر سیب زمینی سیب زمینی از جمله مواد غذایی است که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است به گونه ای که می توانید از سیب زمینی به عنوان یک غذای کامل برای کودکان استفاده کنید خواص سیب زمینی عبارتند از:

  • یکی از عوامل فشار خون بالا در افراد پتاسیم کم است که این مواد عالی به مقدار زیادی در سیب زمینی موجود است و افراد با خوردن سیب زمینی باعث می شوند فشار خونشان در حد نرمال بماند.
  • فیبر موجود در سیب زمینی باعث کاهش کلسترول خون می شود و قلب را بیماری های قلبی حفظ می کند. همچنین از افسردگی و سرطان جلوگیری می کند و مانع رشد سلول های سرطانی می شود.

پخش کننده سیب زمینی جلی تازه

پخش کننده سیب زمینی جلی تازه ایران یکی از بزرگترین پخش کننده های سیب زمینی ارگانیک در جهان است که کیفیت بالایی سیب زمینی ها دارد و شما نیز در داخل کشور به دو روش مستقیم و غیر مستقیم می توانید این محصول با کیفیت را خریداری کنید و مصرف کنید.

در روش مستقیم شما باید وقت زیادی را صرف کنید و همچنین قیمت زیادی را پرداخت کنید تا سیب زمینی جلی درجه 1 بخرید و این در صورتی است که یک بازار تروبار خوب پیدا کنید در غیر این صورت نمی توانید سیب زمینی جلی با کیفیت خریداری کنید،

بنابراین پیشنهاد ما به شما این که به روش غیر مستقیم خرید کنید که یکب از روش های غیر مستقیم این است که وارد سایت ما شوید.

مجموعه سایت ما یکی از مطمئن ترین سایتهای کشور است که به صورت 24ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است،شما با ورود به سایت ما می توانید هم زمان کمی را مصرف کنید و هم قیمت ها را مقایسه کنید و محصولی را بخرید که مناسبتان است،

سایت ما سیب زمینی ها را کاملا بهداشتی شسته و بسته بندی کرده تا شما عزیزان با خیال راحت خریداری کنید، شما هم می توانید سیب زمینی جلی عمده و هم فله ای سیب بخرید.

در هنگام خرید و پرداخت قیمت یک محصول به ویژه سیب زمینی به دو عامل باید توجه کنید، اول کیفیت سیب زمینی چگونه است و دوم چه زمانی کشت شده است که اگر این دو عامل مد نظرتان باشد می توانید همیشه با قیمت مناسب محصولاتتان را بخرید.