مرجع پخش سیب زمینی آگریا

مرجع پخش سیب زمینی آگریا در وهله اول کشاورزان سیب زمینی کار می باشند که در فصل برداشت پس از برداشت محصول اقدام به عرضه این غله پر طرفدار به صورت عمده به بازار مصرف می کنند.

سیب زمینی فله ارائه شده توسط کشاورزان علاوه بر کیفیت مناسب و بسیار بالا از قیمت بسیار ارزان و به صرفه ای نیز برخوردار می باشد.

مرجع پخش سیب زمینی آگریا

تقویت استخوان ها با مصرف سیب زمینی

تقویت استخوان ها با مصرف سیب زمینی سیب زمینی از جمله غلات پر طرف داری به شمار می آید که به دلیل دارا بودن ویتامین ها و املاح فراوان دارای اثرات درمانی زیادی می باشد که از جمله خواص این محصول تقویت استخوان ها می باشد زیرا:

  • این محصول سرشار از کلسیم می باشد به همین دلیل موجب استحکام استخوان ها شده و در رشد قدی کودکان نیز بسیار موثر می باشد. کلسیم موجود در سیب زمینی موجب عضله سازی و افزایش حجم ماهیچه های بدن می شود، به همین دلیل بدنسازان و ورزشکاران می توانند به عنوان یک میان وعده از آن استفاده نمایند.
  • سیب زمینی سرشار از پروتئین و کلسیم می باشد و وجود این عناصر نیز در عضله سازی و همچنین رشد ماهیچه بسیار تاثیر گذار است.
  • وجود آنتی اکسیدان های فراوان در این محصول موجب می شود که رادیکال های آزاد بدن از بین برود و در عین حال از بروز بیماری هایی مانند سرطان نیز جلوگیری می کند و این امر از عوامل تاثیر گذار در سلامت استخوان ها است.
  • سیب زمینی دارای ویتامین ث فراوانی می باشد به همین دلیل در سلامت دهان ، دندان و لثه و استخوان ها نیز تاثیر گذار است. وجود ویتامین ث هم چنین موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از بروز بیماری های مختلف نیز جلوگیری می کند و موجب بهبود سلامت استخوان می شود.
  • کالری فراوان موجود در این محصول غذایی در تامین انرژی مورد نیاز بدن برای سوخت و ساز بسیار تاثیر گذار است و افرادی که به ضعف و بی حالی دچار هستند و انرژی فراوانی را روزانه صرف فعالیت های خود می کنند توصیه می شود که از سیب زمینی استفاده کنند.
  • این غله در کسانی که دچار کمبود وزن و کوتاهی قد و ضعف در استخوان بندی نیز هستند بسیار مفید می باشد.

جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه با مصرف سیب زمینی

جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه با مصرف سیب زمینی سیب زمینی از جمله غلات می باشد که به دلیل خواص و طعم و مزه فوق العاده خود مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

سیب زمینی تولید شده در ایران به دلیل کیفیت بالای آن به صورت عمده برای صادرات استفاده می شود. استفاده از این محصول در بین مصرف کنندگان دلایل متعددی دارد.

که از جمله این دلایل استفاده از این محصول می توان به تقویت سیستم ایمنی اشاره نمود و در نتیجه از ایجاد سنگ کلیه نیز پیشگیری می کند این امر به دلایل زیر است:

  • این محصول سرشار از ویتامین ث می باشد به همین دلیل در نقش یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و در از بین رفتن رادیکال های آزاد بدن بسیار تاثیر گذار است.
  • به دلیل وجود آنتی اکسیدان های فراوان از بروز بیماری های متعدد مانند سرطان نیز جلوگیری می کند و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  • این محصول هم چنین سرشار از آهن می باشد. سیب زمینی به دلیل وجود آهن فراوان در رفع کم خونی و خون سازی و در نتیجه تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با سنگ کلیه بسیار موثر است، و این امر موجب شده که افرادی که به بیماری های کلیوی مبتلا هستند به آن ها توصیه شود که از این غله استفاده نمایند.
  • این محصول در تنظیم گوارش بسیار تاثیر گذار است، به همین دلیل دلیل موجب می شود که در درمان بسیاری از بیماری های گوارشی بسیار موثر باشد.
  • سیب زمینی هم‌چنین به دلیل دارا بودن فیبر فراوان موجب می شود که در درمان یبوست بسیار موثر باشد و در تقویت سیستم گوارش و معده نیز موثر می باشد و از رسوب سنگ در کلیه نیز جلوگیری می شود.
  • وجود ویتامین آ فراوان در این محصول موجب می شود که در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد.

خرید عمده سیب زمینی آگریا

خرید عمده سیب زمینی آگریا خرید عمده سیب زمینی ریز درجه یک، سیب زمینی آگریا و سیب زمینی جلی اعلا می بایست به صورت مستقیم از کشاورزان انجام شود تا علاوه بر اطمینان از کیفیت از تخفیفات ویژه ای بهره مند شد.

در صورت عدم دسترسی به کشاورزان فعال در این زمینه خریداران می توانند از طریق میدان های میوه و تره بار و نمایندگی های پخش و فروش این غله اقدام به خرید نمایند