مرجع فروش سیب زمینی یکدست

در بسیاری از غذاهای ایرانی از انواع سیب زمینی استفاده می شود، معمولا انواع سیب زمینی به صورت سرخ کرده، آب پز، کبابی و یا سوخاری مصرف می‌ شود.

سیب زمینی یکدست از بهترین انواع سیستم زمینی های موجود در بازار است که می توان آن را در هر فصلی در بازار به راحتی تهیه کرد. مرجع فروش این نمونه از محصولات، سیب زمینی را در بهترین سطح کیفی خود به بازار ارائه می دهند و از این راه به سود خوبی هم می رسند.

مرجع فروش سیب زمینی یکدست

خواص بی نظیر سیب زمینی یکدست

خواص بی نظیر سیب زمینی یکدست سیب زمینی منبع عالی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است.

یک سیب زمینی پخته شده از ارزش غذایی زیر برخوردار است.

  • کالری: 161 گرم
  • چربی: 0.2 گرم
  • پروتئین: 4.3 گرم
  • کربوهیدرات: 36.6 گرم
  • فیبر: 3.8 گرم
  • منگنز: 19٪ از میزان نیاز روزانه
  • منیزیم: 12٪ از میزان نیاز روزانه
  • فسفر: 12٪ از میزان نیاز روزانه
  • نیاسین: 12٪ از میزان نیاز روزانه

اما ارزش غذایی سیب زمینی یکدست باکیفیت بسته به نوع و نحوه تهیه آن می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، سیب زمینی سرخ کرده نسبت به پخته آن ها، كالری و چربی بیش تری دارد.

از طرفی حاوی آنتی اکسیدان است. سیب زمینی سرشار از ترکیباتی مانند فلاونوئیدها، کاروتنوئیدها و اسیدهای فنلی است. در واقع با وجود چنین ماده ای می توانند رادیکال های آزاد موجود در بدن را از بین ببرند و در پیشگیری و درمان سرطان موثر باشند‌. همچنین می توانند خطر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت و سرطان را کاهش دهند.

از طرفی در کنترل قند خون بسیار موثرند .سیب زمینی حاوی نوع خاصی از نشاسته است که به عنوان نشاسته مقاوم شناخته می شود.

این نشاسته، تجزیه نشده و کاملاً جذب بدن می شود. در عوض به روده بزرگ می رسد و در آنجا منبع غذایی برای باکتری های مفید روده خواهد شد.

افزایش هوش با مصرف سیب زمینی

افزایش هوش با مصرف سیب زمینی علاوه بر موارد گفته شده سیب زمینی از خواص درمانی بسیار بیشتری برخوردار می باشد شما می توانید برای افزایش بهره هوشی خود و فرزندانتان از این خوراکی خوشمزه استفاده داشته باشید در واقع سیب زمینی حاوی کربوهیدراتی بوده که می تواند باعث افزایش بهره هوشی فرد شود اما برای اینکه بتوانید از تمامی خواص درمانی سیب زمینی برخوردار شوید باید در ابتدا امر سیب زمینی با کیفیتی را خریداری کنید.

سیب زمینی مرغوب، سیب زمینی است که سفت باشد. برای این کار با انگشتان خود به آن فشاری وارد نمایید، نباید وقتی آن را با انگشت خود فشار می‌دهید فرو برود؛گر در منزل دارای سیب زمینی نرم هستید سریعا آن را مصرف نمایید؛ چرا که می توان به راحتی انواع آلودگی را به خود بپذیرد.همچنین سیب زمینی مرغوب به هیچ عنوان دارای خراش و بریدگی‌ نیست‌. بریدگی روی آن می‌تواند منجر به فساد و خراب شدن سیب زمینی شود. بریدگی و خراش بر روی سیب زمینی می تواند منجر به ورود انواع باکتری‌ها و گل و لای به داخل سیب زمینی باشند.

اما این نکته بیانگر این قضیه نیست که شما باید تمامی سیب زمینی های خود را که دارای خراش اند را دور بیاندازید؛ بلکه می توانید قسمت‌ های اطراف خراش‌ ها را جدا کنید و از آن استفاده نمایید.

سیب زمینی با کیفیت دارای بوی خوبی است و کمی بوی خاک می دهد.

از خرید سیب زمینی جوانه زده به شدت اجتناب نمایید. اما اگر تمایل به مصرف آن طی یک تا دو روز آینده را داشته باشید، می توانید آن را خریداری نمایید که در اینصورت باید به خوبی قسمت جوانه زده را از محصول جدا نمایید.

سیب زمینی چین و چروک دار هم نشانگر حمل و نقل نا مناسب آن است. همچنین بیانگر این هستند که سیب زمینی حداقل رطوبت را دارد و از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

بازار پخش سیب زمینی یکدست

بازار پخش سیب زمینی یکدست

خرید سیب زمینی بذری عمده با توجه به استفاده بسیار افراد از آن، امری رایج شده است. اما شما می توانید بهترین نمونه از آن را با مشاوره گرفتن از افراد متخصص سایت ما تهیه نمایید. در این صورت شما با انواع سسب زمینی مورد نیاز خود و شرایط نگهداری و فروش آن ها آشنا خواهید شد و خرید به صرفه تری را تجربه خواهید کرد.

مرکز پخش سیب زمینی صادراتی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین نمونه از آن ها را برای شما عزیزان در اقصی نقاط کشور قرار دارد و با این وجود می توانید در اسرع وقت محصول خود را تهیه کنید.