مرجع فروش سیب زمینی ارگانیک صادراتی

سیب زمینی آگریا ارگانیک صادراتی از جمله مواد غذایی است که کمک زیادی به سلامت جامعه می کند زیرا سیب زمینی در طبخ بسیاری از غذاهای ایرانی وجود دارد، به همین دلیل کشت ارگانیک آن باعث بازگشت سلامت به جامعه و رضایت مصرف کنندگان می شود‌. در کشاورزی سنتی از انواع آفت کش ها و کو های شیمیایی برای دفع حشرات و کنترل آفات استفاده می کنند که بقایای این مواد سمی روی محصول می ماند و ورد آن به بدن باعث کاهش حافظه، سقط جنین، پایین آمدن سیستم ایمنی، سرطان و بلوغ زود رس می شود. اما کشت های ارگانیک آنتی اکسیدان و ارزش غذایی بیشتری دارند.

مرجع فروش سیب زمینی ارگانیک صادراتی

کاهش درد پریود با مصرف سیب زمینی

کاهش درد پریود با مصرف سیب زمینی رژیم غذایی و عادت های زندگی هر شخص در درد های دوران قائدگی موثر است. سیب زمینی حاوی فیبر و پتاسیم است که به کاهش دردهای دوران عادت ماهانه و فشار خون کمک می کند. کربوهیدرات موجود در سیب زمینی فرایند هضم را تسهیل می کند که بیشتر فیبر آن در پوستش است. سیب زمینی سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و در دوران قائدگی التهاب را کاهش می‌دهد.

همچنین سیب زمینی خام  باعث درمان اسهال می شود زیرا در طول اسهال انرژی و کالری زیادی از بدن دفع می شود که مصرف سیب زمینی می تواند بدن را ریکاوری کند. فیبر، پتاسیم، ویتامین B6 و C همگی از ویتامین های مورد نیاز در طول عادت ماهانه می باشند که در سیب زمینی مرغوب به وفور یافت می شود. پتاسیم و فیبر موجود در سیب زمینی ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می‌دهد.

به طور مواد ضد التهابی همچون سیب زمینی ، گوجه فرنگی، فلفل دلمه و… گزینه های خوبی برای کاهش درد های پریودی می باشند زیرا با التهاب رحم مبارزه می کنند.غذاهای چرب، شیرین یا شور در دوران قائدگی مناسب نیستند پس بهتر است سیب زمینی را به صورت آب پز استفاده کنید و از مصرف چیپس سیب زمینی در طول دوران پریود خودداری نمایید.

خوراکی های سفید مانند شکر ، نان و ماکارونی و اسید های چرب ترانس را از رژیم غذایی خود حذف کنید، مانند سیب زمینی سرخ کرده، بیسکوییت،شیرینی ها و پیاز سرخ شده.این خوراکی ها باعث افزایش التهاب و تشدید درد در دوران قائدگی می شوند. مصرف آب سیب زمینی تازه درد قائدگی را تسکین می بخشد زیرا حاوی کربوهیدرات است که سروتونین را افزایش می دهد.

بهترین نحوه مصرف سیب‌زمینی

بهترین نحوه مصرف سیب‌زمینی سیب زمینی به‌صورت آب پز، تنوری و سرخ کرده استفاده می شود. اما روش پخت سیب زمینی برای دریافت تمام ویتامین های آن بسیار اهمیت دارد که گزینه ی سرخ شده می تواند خطرناک ترین انتخاب باشد. سیب زمینی سرخ شده علاوه بر چاق کنندگی حاوی ترکیبات سرطان زا می باشد. سیب زمینی هایی که در روغن های عمیق سرخ می شوند می توانند کلسترول و چربی باقی مانده در روغن را جذب نمایند.

همچنین در فرایند سرخ شدن ویتامین های B,Cو A، سدیم و پتاسیم آن از بین می روند. آکریلامید یک ماده سمی است که با سرخ شدن سیب زمینی به وجود می آیدکه سیستم ایمنی را ضعیف می کند و باعث سقط جنین و بیمار های عفونی می شود. پوکی استخوان، ریزش مو و کم خونی از مضرات سیب زمینی سرخ شده می باشد. سیب زمینی آب پز نشاسته ی مقاوم دارد که از افزایش وزن جلوگیری می‌کند.

برای افراد سالمند سیب زمینی آب پز و برای کودکان به شکل پوره مصرف شود. سیب زمینی تنوری بهترین روش طبخ آن است زیرا آب پز کردن هم باعث کاهش مقادیری از ویتامین و پتاسیم می شود. پختن سیب زمینی به صورت تنوری باعث می شود بدن کالری کمتری دریافت کند و مصرف آن به همراه سالاد یا سبزیجات جذب نشاسته ی آن را کاهش می دهد.

مدت زمان هضم سیب زمینی تنوری در مقایسه با سیب زمینی آب پز و سرخ شده بیشتر است و فرد دیرتر گرسنه می شود اما به ورزشکاران توصیه می شود برای جذب سریع تر کربوهیدرات و افزایش سریع قند خون سیب زمینی را به صورت پوره مصرف کنند. پوست سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی ویتامین C ، پروتئین، مس ، آهن و فیبر است بنابراین توصیه می شود سیب زمینی را با پوست تنوری یا آب پز نمایید. اما افرادی که نارسایی کلیدی دارند بهتر از مصرف آن پرهیز کنند.

فیبر موجود در پوست سیب زمینی باعث تنظیم گوارش و کاهش ابتلا به بیماری های قلبی می شود و به دلیل اینکه مدت زمان بیشتری در معده می ماند ما را سیر نگه داشته و به کاهش وزن کمک می کند اما پوست سوخته ی سیب زمینی را قبل از مصرف جدا کنید زیرا حاوی گاز های سمی است.

پخش سیب زمینی ارگانیک صادراتی

پخش سیب زمینی ارگانیک صادراتی محصولات غیر ارگانیک حاوی ترکیبات شیمیایی است که برای سلامتی انسان بسیار مضر می باشد، ما با پرورش محصولات ارگانیک از جمله سیب زمینی اعلا سعی کرده ایم با رفع این مشکل از سلامتی شما حفاظت کنیم. در پرورش محصولات ارگانیک بر خلاف غیر ارگانیک ها از کود های شیمیایی و سم پاشی استفاده نمی شود بنابراین مصرف آن ها هیچ ضرری برای سلامتی انسان ندارد.

اگر شرایط نگهداری این محصولات استاندارد باشد برای مدت طولانی قابل استفاده می مانند و به راحتی فاسد نمی شوند. خرید و پخش سیب زمینی ارگانیک را به راحتی از طریق سایت ما انجام داده و سفارش خود را در زمان مشخص دریافت نمایید. رستوران ها ، هتل ها، بیمارستان ها و مصارف خانگی از جمله مشتریان سیب زمینی ارگانیک هستند. همچنین به کشور های ترکیه، عراق و حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

ارگانیک بودن محصول را با چشم نمی‌توان تشخیص داد چون تفاوتی با دیگر محصولات ندارند و فقط از طریق آزمایش می‌توان این کار را انجام داد. سیب زمینی را از مراکز معتبر تهیه نمایید تا از ارگانیک بودن آن مطمئن شوید. فروشگاه ما یکی از مراکز معتبر پخش سیب زمینی ارگانیک می باشد بنابراین می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید.

در خرید بی واسطه ی سیب زمینی ارگانیک فروشنده تمام جزئیات محصول را توضیح می دهد و با بهایی پایین تر می توانید محصول را خریداری نمایید. از طریق راه های ارتباطی درج شده می توانید با ما در ارتباط باشید و از مشاوره ما بهره ببرید. مناطق مختلفی در کشور ما شرایط مساعدی برای کشت سیب زمینی دارند برای مثال استان اردبیل در تولید سیب زمینی ارگانیک از جمله مناطق مهم تولیدی محسوب می شود و ۲۰ درصد سیب زمینی کل کشور را تامین می‌کند.

  • تبلیغات: 
    1. خرید اینترنتی لیمو ترش
    2. پخش سیب درختی درجه یک به صورت عمده
    3. فروش سیر صادراتی | مرکز توزیع و صادرات تره بار در کشور
    4. فروش عمده پیاز زرد صادراتی