مرجع فروش سیب زمینی آگریا عمده

سیب زمینی آگریا از نظر اندازه متوسط ​​تا بزرگ و مستطیل، کشیده و تا حدودی یکنواخت است. پوست نیمه صاف به رنگ زرد کم رنگ تا طلایی روشن همراه با لکه ها و لکه های قهوه ای است. همچنین چشم های کم عمق و قهوه ای تیره زیادی وجود دارند که سطح را می پوشانند. گوشت آن زرد تیره و سفت، نرم، کم رطوبت و کم قند است. سیب زمینی آگریا سبک، آردی و نشاسته ای است. با در نظر گرفتن نیاز مشتریان ما سیب زمینی آگریا عمده را در بسته های ایمن به فروش می رسانیم.

مرجع فروش سیب زمینی آگریا عمده

سیب زمینی برای کمک به تقویت استخوان ها

سیب زمینی برای کمک به تقویت استخوان ها سیب زمینی آگریا یکی از محبوب ترین وعده های غذایی در آشپزخانه های ایرانی و بین المللی است، اما بسیاری از مردم از تاثیر کربوهیدرات های موجود در آن بر افزایش وزن و چاقی می ترسند، اما سیب زمینی آب پز فواید خود را دارد: تفاوت آن با سیب زمینی سرخ کرده در کمبود کالری و چربی است. حاوی مس است که به تقویت استخوان ها و هموگلوبین خون کمک می کند.

حاوی عناصر مهمی برای تقویت استخوان ها مانند آهن، روی، فسفر و کلسیم است و همچنین به تولید کلاژن کمک می کند. این برای تقویت اعصاب عمل می کند زیرا حاوی ویتامین B6 است که روی ساخت انتقال دهنده های عصبی بین سلول های عصبی و مغز و سروتونین کار می کند، بنابراین استرس و اضطراب را درمان می کند.

سیب زمینی آگریا منبع غنی از کلسیم و فسفر است که نقش بسزایی در تقویت و استحکام استخوان ها و جلوگیری از شکنندگی دارد و همچنین حاوی منیزیم، آهن و روی است که بیشتر آنها مواد معدنی هستند که علاوه بر اسکلت استخوانی قوی می سازند. نقش آنها در پیشگیری از بیماری روماتیسم دارد. سیب زمینی به دلیل داشتن مقادیر زیادی منیزیم و پتاسیم که برای این بیماری ضروری است، به درمان موثر روماتیسم یا حداقل کاهش علائم این بیماری کمک می کند.

سیب زمینی تأمین ماده‌ی مغذی کولین

سیب زمینی تأمین ماده‌ی مغذی کولین فواید سیب زمینی بی پایان است ، به خصوص در فصل زمستان، این یک غذای اصلی در بسیاری از نقاط جهان است و منبع خوبی از فیبر، پتاسیم، ویتامین ها و سایر مواد مغذی ضروری است. کولین یکی از مواد مغذی ضروری برای بدن است که خاصیت محلول در آب دارد و معمولاً از ویتامین های B کمپلکس تشکیل شده است. به طور کلی، کولین به انواع مختلفی از کاتیون ‌های نمک ‌های آمونیوم چهارتایی اطلاق می‌ شود.

کولین برای حفظ سلامت بدن بسیار مهم است و برای آن باید کولین را از طریق رژیم غذایی مصرف کرد که سیب زمینی منبع مهمی از کولین است. سیب زمینی حاوی تعدادی ویتامین، مواد معدنی و مواد مغذی است که برای بدن و به طور کلی سلامت عمومی مفید است. هر 100 گرم سیب زمینی حاوی 4 گرم پروتئین، تقریباً 3 گرم فیبر و حدود 25 گرم کربوهیدرات است و فاقد آن است. علاوه بر آن حاوی مقدار زیادی انرژی است.

خوردن غذاهای غنی از ماده مغذی “کولین” در دوران بارداری می تواند رشد مغز کودکان را تقویت کند و عملکردهای شناختی آنها را حفظ کند. سیب زمینی همچنین منبع خوبی از سدیم، کلسیم، پتاسیم و منگنز است و همچنین ویتامین C، ویتامین B، B6 و K بدن را تامین می کند. سیب زمینی یکی از محبوب ترین مواد غذایی با ارزش غذایی بسیار زیاد است و فواید زیادی برای سلامتی دارد. همچنین حاوی بسیاری از مواد مغذی است که به از بین بردن اسیدیته در بدن کمک می کند.

سیب زمینی مفید برای تقویت کننده قلب

سیب زمینی مفید برای تقویت کننده قلب سطوح ویتامین B6، ویتامین C، فیبر و پتاسیم از سلامت قلب حمایت می کند و فیبر همچنین به کاهش کلسترول بد کمک می کند که منجر به داشتن قلب قوی تر و قوی تر می شود. به لطف پتاسیم موجود در آن مصرف آن به انبساط عروق خونی و همچنین کلسیم و منیزیم که برای کاهش طبیعی فشار خون ضروری هستند، کمک می کند.

همه سیب زمینی ها حاوی مقداری آنتی اکسیدان «کاروتنوئید» هستند که به حفظ سلامت چشم و مبارزه با سرطان ریه کمک زیادی می کند. سیب زمینی شیرین در پیشگیری از بیماری های قلبی مفید است. و چون حاوی پتاسیم زیادی هستند، برای جلوگیری از حمله قلبی یا سکته مفید هستند. پتاسیم همچنین تعادل الکتریسیته و مایعات بدن را تنظیم می کند، بنابراین فشار خون را تثبیت می کند و عملکرد قلب را تنظیم می کند.

سیب زمینی ممکن است به اندازه برخی از مواد غذایی دیگر حاوی آهن نباشد، اما در رساندن آهن به بدن به گونه ای نقش دارد که بتواند واقعاً جذب کند. از شما در برابر بیماری قلبی محافظت می کند زیرا حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند فلاونوئیدها، کاروتنوئیدها و اسیدهای فنولیک است که ذرات مضر بدن را که شما را در معرض بسیاری از بیماری ها قرار می دهند خنثی می کند.

فواید سیب زمینی شیرین برای بیماران قلبی باید در برنامه غذایی روزانه گنجانده شود و آنچه آن را برای قلب به ویژه و به طور کلی برای سلامتی مفید می کند، ترکیبات تغذیه ای آن است زیرا سرشار از مواد معدنی اصلی آهن، پتاسیم است. کلسیم، علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان، فیبر و قند است.

فروشنده سیب زمینی آگریا عمده

فروشنده سیب زمینی آگریا عمده سیب زمینی مهمترین محصول غذایی جهان است. بیش از 300 سال است که سیب زمینی در کشور کشت می شود. برای مقاصد سبزیجات به یکی از محبوب ترین محصولات در این کشور تبدیل شده است. سیب زمینی یک غذای مقرون به صرفه است. آنها منبعی از انرژی کم هزینه را برای رژیم غذایی انسان فراهم می کنند. سیب زمینی برای چندین منظور صنعتی مانند تولید نشاسته استفاده می شود.

سیب زمینی همچنین برای تولید دکسترین و گلوکز استفاده می شود. به عنوان یک محصول غذایی سیب زمینی فله درشت به محصولات خشک شده مانند «چیپس سیب زمینی»، «برش خورده» یا «سیب زمینی خرد شده» تبدیل می شود. برای اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت ما مراجعه کنید. محصولات ما به دلیل طعم و مزه خوب و تغذیه به طور گسترده ای در بازار مورد تقاضا هستند.

علاوه بر این ما می توانیم نیازهای فوری و فله ای سیب زمینی ارزان را برآورده کنیم. ما به عنوان یک عرضه کننده سیب زمینی لوکس آگریا با استفاده از کودهای مرغوب و آخرین تکنیک های برداشت را ارائه می دهیم، این محصولات عاری از مواد شیمیایی و از نظر طعم بسیار غنی هستند. . این سیب زمینی ها به دلیل ارزش غذایی بالا و طعم خوب مورد تقاضای مشتریان ما هستند.