مراکز پخش سیب زمینی بزرگ

سیب زمینی آگریا یکی از خوراکی های مفید می باشد که برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد این محصولات در ارقام‌ گوناگونی هر ساله کاشت و برداشت می گردند که سیب زمینی بزرگ یکی از مرغوب ترین انواع سیب زمینی می باشد که در بازارهای داخلی و میدان های تره بار به وفور یافت می شود.قیمت سیب زمینی بزرگ به کیفیت و مرغوبیت آن بستگی دارد و همچنین این محصول در مراکز پخش معمولا به صورت عمده عرضه میگردد.

مراکز پخش سیب زمینی بزرگ

آشنایی با مشخصات ظاهری سیب زمینی بزرگ

آشنایی با مشخصات ظاهری سیب زمینی بزرگ

انواع مختلف سیب زمینی در داخل کشور تولید می گردد سیب زمینی همانگونه که اشاره نمودیم خواص زیادی برای سلامتی بدن نیز دارد که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم:

  • سیب زمینی خام غنی از فیبر و پتاسیم است که به کاهش فشار خون کمک زیادی می نماید.
  • سیب زمینی کلسترول ندارد و برای بهبود و سلامت قلب بسیار مفید است.
  • مصرف سیب زمینی آب پز از سرطان جلوگیری می نماید.
  • سیب زمینی حاوی منیزیم و پتاسیم است و به بهبود استخوان ها کمک شایانی می کند.

و خواص بسیار زیاد دیگری را دارا میباشد.

سیب زمینی به وفور در خانه ی اکثرما دیده میشود و از آن استفاده های زیادی میشود و در تهیه و طبخ انواع مختلف غذا مانند قیمه، مرغ، تاس کباب، دیزاین بعضی غذاها و حتی بعنوان ته دیگ کاربرد فراوانی دارد وآن را بصورت آبپز ، بخار پز و سرخ کرده مصرف مینمایند.

سیب زمینی همانگونه که در قسمت قبل بدان اشاره نمودیم دارای انواع مختلفی می باشد یعنی بیش از ۱۰۰نوع سیب زمینی با شکل ظاهری و رنگ و طعم و میزان نشاسته ی موجود در آن تقسیم بندی می گردد.

سیب زمینی بزرگ میتواند از همه ی ارقام سیب زمینی باشد و معمولا اندازه ای درشت، رنگ پوسته ی خارجی آن معمولا زرد و گاهی متمایل به قهوه ای و رنگ گوشت داخلی آن به رنگ زرد متمایل به کرم می باشد این گونه از محصول بازار پسندی بالایی دارد ولی باید به این‌نکته اشاره نماییم که سیب زمینی اگر بیش از اندازه بزرگ باشد دیگرنه تنها خاصیتی ندارد بلکه مضر نیز می باشد زیرا نیترات بیشتری را از خاک جذب خود نموده است.

نکاتی در مورد نگهداری سیب زمینی

نکاتی در مورد نگهداری سیب زمینی

روش ها و نکاتی وجود دارد که اگر به آنها توجه نمایید نیتوانید محصول را به مدت طولانی نگهداری نمایید و همچنین خواص آن را حفظ کنید اگر سیب زمینی را در دمای خنک نگهداری کنید ویتامین cموجود در آن را حفظ مینمایید.

سیب زمینی را درون گونی یا سبدهای پلاستیکی ریخته و در انبارهای تاریک و خنک نگهداری کنید و منبع نور را قطع کنید زیرا نور سبب جوانه زدن سیب زمینی میگردد همچنین هرچند وقت یکبار به سیب زمینی ها سر بزنید و قسمت های جوانه زده و خراب را جدا کنید زیرا رک سیب رمینی خراب کل سبد یاگونی را خراب میکند.لازم به ذکر ایت که سیب زمینی سبز سمی و حتی کشنده می باشد.

خرید مستقیم سیب زمینی بزرگ صادراتی

خرید مستقیم سیب زمینی بزرگ صادراتی

در قسمت قبل اشاره نمودیم که سیب زمینی انواع مختلفی دارد این محصول تقریبا در هر منطقه ای قابل کاشت و برداشت می شود یعنی در تمامی شهرهای ایران کاشت سیب زمینی و عرضه ی آن اتفاق می افتد.

پخش سیب زمینی محصولات خود را بصورت فله ای و عمده وارد بازارهای داخلی کشور می نماید.این محصولات علاوه بر اینکه در سطح بازارهای داخلی بفروش می رسند بصورت صادرات به دیگر کشورهای جهان صادر می گردند و هرساله کشاورزان و عرضه کنندگان درآمد زیادی از این طریق بدست می آورند که سیب زمینی صادراتی باید از کیفیت بالایی نسبت به انواع دیگر برخوردار باشد تا بازار پسندی خود را از دیت ندهد و چشم هر خریداری را در وهله ی اول به خود جلب نماید.

شما می توانید برای خرید سیب زمینی بزرگ صادراتی به مراکز مختلف مراجعه نمایید این محصولات با قیمت و کیفیت بالا را می توانید از شرکت های ما خریداری نمایید. برای ثبت سفارش هم اینک می توانید با قسمت پشتیبانی و بخش فروش تماس حاصل نمایید و محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید از مزایای خرید از مراکز ما این است که در ازای پول کمتر محثول بیشتر و با کیفیت تری را دریافت میکنید و در اسرع وقت محصول به دستتان می رسد.

  • تبلیغات: 
    1. ارسال پستی انواع سیر مرغوب
    2. نمایندگی فروش گیلاس مشهدی
    3. مشاوره فروش نارنگی حاجی آباد
    4. بازار فروش انواع هلو صادراتی