مراکز فروش سیب زمینی جلی صادراتی

امروزه سیب زمینی در سراسر جهان کشت می شود و متعلق به خانواده صیفی جات است و بنابراین ارتباط نزدیکی با بادمجان ، کدو ، گوجه فرنگی دارند در مورد سیب زمینی ها انوع مختلفی دارند که بسته به رنگ ، اندازه و شکل میوه ، نامهای دیگری نیز دارند. به عنوان مثال ، سیب سبز و سفید نیز از خانواده هم دیگر هستند.

مراکز فروش زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه سیب زمینی جلی صادراتی مرغوب فعالیت می کنند اما شرکت ما توانسته این محصول را با نازلترین و بالا ترین کیفیت ممکن از دیگر تولید کنندگان در بسته بندی های مختلف شیک به بازار عرضه نماید تا تمامی نیازهای شما مشتریان عزیز برطرف شود و بتوانید با اطمینان خاطر نسبت به خرید اقدام کنید.

مراکز فروش سیب زمینی جلی صادراتی

سیب زمینی منبع غنی از کربوهیدرات

سیب زمینی منبع غنی از کربوهیدرات

سیب زمینی منبع غنی از کربوهیدرات است که قرن ها غذای اصلی مردم ایران بوده است، این محصول یکی از غنی‌ترین مواد غذایی است که می‌توان آن را به‌عنوان یک میان وعده‌ سالم به رژیم غذایی اضافه کرد، در دنیای ما بسیاری از میان وعده‌های پر چرب برای سلامتی چیزی جز ضرر ندارند، اما صیفی جات هایی مانند سیب زمینی انتخاب بسیار مناسبی برای سلامتی و تامین کربو هیدرات بدن به‌حساب می‌آیند. در تحقیقات امروز ارزش این محصول را برای سلامت قلب نشان می دهند، به همین دلیل این محصول زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین به دلیل این باور اشتباه که این محصول کم کالری است در عوض2 یا 3 عدد سیب زمینی جلی لوکس تنها 70.5 کالری کربوهیدرات بدن را برای سلامت قلب تامین می کند. حتی بر تأثیر عملکرد قند خون به لطف وجود کربوهیدرات کمک می کند. این میوه منبع غنی از پتاسیم ، کلسیم و مهمتر از همه آنتوسیانین است که از قلب محافظت می کند، در واقع سیب زمینی بسیاری از عوامل خطر در بدن را کاهش می دهد مانند: فشار خون بالا ، کلسترول بالا و همچنین کشش عروق خونی را افزایش می دهند.

این محصول یک منبع خوب از ویتامین‌های 5B3، B2 و B7 است که این ویتامین‌ها برای حفظ سلامت قلب و تامین کربوهیدرات روزانه بدن ضروری هستند، مخصوصاً برای کودکان در حال رشد،منبع غنی از کربوهیدرات موجود در این محصول ثابت شده‌است که برای پیشگیری از بیماری‌های عروق سیاهرگ قلبی و سرطان کافی است.

بررسی کیفی سیب زمینی جلی صادراتی

بررسی کیفی سیب زمینی جلی صادراتی

خرید سیب زمینی عمده به دلیل اهمیت کیفی در پاکسازی بدن و استفاده در پخت پز غذا دارای اهمیت ویژه ای است این محصول دارای خواص دارویی بی شمار و مزایای زیادی است که این صیفی جات برای افزایش ایمنی و رفاه تغذیه ای بدن در کشور های غربی و ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

سیب زمینی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند بدن را سم زدایی می کند و رفاه و زیبایی را به امغان می اورد در برخی از انجمن های اروپا حتی گزارش شده است که به بیماری ایدز ، آسم ، افسردگی ، میگرن یا نورودرماتیت کمک می کند همچنین گفته می شود که این محصول بدن را در مبارزه با سرطان و دفاع در برابر عفونت حمایت می کند. تاکنون بیش از 200 ماده مختلف در سیب زمینی کشف شده است اینها عمدتا ساکاریدها (موسیلاژ کربوهیدرات ها) ، آنتراکینون ها ، ساپونین ها ، آنزیم ها ، اسیدهای آمینه ، ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر کربوهیدرات ها هستند که برای بدن بسیار مفید می باشند.

در 100 گرم سیب زمینی تقریبا : 152 کیلو کالری ، 1.8 گرم پروتئین ، 18.9 گرم کربوهیدرات ، 2.5 گرم چربی ، 28.7 گرم فیبر موجود می باشد. این محصول می تواند باعث تحریک دستگاه گوارش یا کلیه و همچنین واکنش های آلرژیک شود و مصرف آن در دوران بارداری ، بواسیر ، انسداد روده ، بیماری التهابی حاد روده ، در دوران شیردهی یا در کودکان زیر دوازده سال توصیه نمی شود.

فواید مصرف سیب زمینی در پیشگیری از سرطان

فواید مصرف سیب زمینی در پیشگیری از سرطان

سیب زمینی ها بسیار مغذی هستند و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد توموری که دارند فواید زیادی برای سلامتی دارند. مطالعات مشاهده ای مختلف نشان داده اند که خوردن سیب های غنی از فیبر ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان هایی مانند سرطان روده بزرگ، سرطان ریه و سرطان سینه حاوی ER کمک کند.

همچنین این محصول ممکن است پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای مبارزه با سرطان داشته باشد، زیرا انواع سیب زمینی ها حاوی رسوراترول هستند که یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب است که معمولاً در مغز این نوع صیفی جات متمرکز می‌شود و مخصوصا رسوراترول یک ترکیب طبیعی است که ممکن است از دو طریق به مبارزه با سرطان کمک کند که در وهله اول از ایجاد سرطان جلوگیری می کند یا سرعت گسترش سلول های سرطانی پس از عفونت را کاهش می دهد

این محصول سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول ها است که ترکیباتی هستند که به کاهش استرس اکسیداتیو ، دفع رادیکال های آزاد و جلوگیری از مبتلا شدن به سرطان کمک می کنند، بنابراین این ماده مقوی می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند مشکلات قلبی یا سرطان کمک کند.

سیب زمینی اعلا دارای فیبرهای مایع است که به زیاد شدن ویتامین های ضروری کمک می کند و عملکرد سیستماتیک بدن را تحریک کرده و از بروز سرطان پیشگیری می کند علاوه بر این ، این محصول همچنین دارای پروتین های ضروری مانند B2 ،B12 است که مصرف مداوم آن می تواند از سرطان جلوگیری کند همچنین این محصول منبع خوبی از آهن است که باعث بهبود انتقال اکسیژن به سلول های بدن و تولید گلبول های قرمز خون می شود و از ابتلا به سرطان پیشگیری می کند.

عرضه سیب زمینی جلی صادراتی

عرضه سیب زمینی جلی صادراتی

فروشندگان زیادی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه عرضه سیب زمینی جلی صادراتی فعالیت می کنند و این محصول را در اختیار مردم می گذارند ولی هیچ وقت نتوانسته اند محصولی درجه یک را در اختیار مشتریان خود بگذارند اما شرکت ما سعی بر این دارند تا این محصول را با مرغوب ترین کیفیت و علاوه بر آن با نازل ترین قیمت به بازار مصرف عرضه کند و در اختیار شما مشتریان محترم بگذارد .

فروشگاه آنلاین و اینترنتی ما مجموعه‌ای بزرگی است که دارای گستره‌ای از محصولات متنوع در زمینه های صادرات سیب زمینی می باشد، مجموعه شرکت های ما با بهره‌مندی از فروشندگان با تجربه بالای کاری در زمینه توزیع بی واسطه سیب زمینی پشندی سعی در راهنمایی مشتریان گرامی در جهت خرید عالی و مطمئن را دارند. شما مشتریان محترم می توانید همین حالا برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.