مراکز عرضه سیب زمینی گلخانه ای درجه1

سیب زمینی یکی از محصولات پر مصرف در داخل کشور می باشد که هر ساله ارقام زیادی از این محصول در در داخل کشور کاست و برداشت می گردد.سیب زمینی معمولا در زمین های روباز کاشت می گردد ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه سیب زمینی گلخانه ای درجه1نیز در داخل ما کاشت میگردد.مراکز عرضه اینگونه از محصولات معمولا نمایندگی ها و میادین تره بار در سطح شهرهای مختلف می باشد.

مراکز عرضه سیب زمینی گلخانه ای درجه1

ارزش غذایی سیب زمینی آب پز

ارزش غذایی سیب زمینی آب پز همانگونه که اشاره نمویم سیب زمینی خواص بینظیری دارد و در انواع غذاها از آن بهره میبریم همچنین کارخانجات تولید چیپس هر ساله درآمد بسیار بالایی را با تولید این محصولات به دست می اورند، سیب زمینی باید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد بدین منظور درهنگام کاشت باید به بذر آن توجه نماییم سیب زمینی بذری باید با کیفیت باشد تا مخصول با کیفیت به دست آید.

سیب زمینی آبپز نسبت به انواع سرخ شده ی آن از خواص بیشتری برخوردار می باشد بطوریکه مواد و ویتامین های آن حفظ می شوند که سیب زمینی آبپز سرشار از ویتامین آ می باشد که خود این ویتامین سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

خواص سیب زمینی برای سرماخوردگی

خواص سیب زمینی برای سرماخوردگی انواع مختلف سیب زمینی در داخل کشور تولید می گردد سیب زمینی همانگونه که اشاره نمودیم خواص زیادی برای سلامتی بدن نیز دارد که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم:

  • سیب زمینی غنی از فیبر و پتاسیم است که به کاهش فشار خون کمک زیادی می نماید.
  • سیب زمینی کلسترول ندارد و برای بهبود و سلامت قلب بسیار مفید است.
  • مصرف سیب زمینی آب پز از سرطان جلوگیری می نماید.
  • سیب زمینی حاوی منیزیم و پتاسیم است و به بهبود استخوان ها کمک شایانی می کند.
  • همچنین مالیدن موضعی آب سیب زمینی بر روی پوست از لک های پوستی جلوگیری و شادابی را به پوست می بخشد.
  • علاوه بر موارد فوق الذکر مصرف مداوم سیب زمینی به دلیل اینکه غنی از فیبر می باشد برای کسانیکه مشکلات گوارشی رنج میبرند بسیار توصیه شده است.

از دیگر خواص سیب زمینی پیشگیری از آنفولانزا و سرما خوردگی در کودکان و همچنین بزرگسالان می باشد. سیب زمینی پخته شده سرشار از ویتامین آ می باشد با مصرف سیب زمینی میتوانیم سیستم ایمنی بدن را افزایش دهیم و از آنفولانزا جلوگیری نماییم یعنی میتوانیم یک وعده ی غدایی کودکان را با مصرف سیب زمینی پخته شده همراه نمایید.

و بسیاری خواص دیگر که خارج از این مبحث است، از دیگر خصوصیات این سیب زمینی مرغوب می توان به طعم بسیار خوب آن اشاره نمود که نسبت به انواع دیگر منحصر به فرد می باشد این گونه از سیب زمینی در بازارهای جهانی از ارزش بالایی برخوردار می باشد و طرفداران زیادی را در داخل و خارج از کشور بخود اختصاص داده است.

سیب زمینی درجه یک نسبت به انواع دیگر از ظاهری بسیار زیبا برخوردار میباشد بگونه ای که این سیب زمینی ها پوستی صاف و یکدست و گوشته ی آنها بدون لکه می باشد که از مشتری پسندی بالایی برخوردار می باشد.

قیمت سیب زمینی گلخانه ای درجه1

قیمت سیب زمینی گلخانه ای درجه1 فروش عمده ی سیب زمینی مرغوب گلخانه ای نسبت به خرده فروشی از صرفه اقتصادی بالاتری برای فروشنده و خریدار برخوردار است و شما می توانید هم اینک این محصول نوبرانه را از مراکز ما به راحتی تهیه و خریداری نمایید.

قیمت سیب زمینی متفاوت است واز عواملی که بر روی قیمت گذاری تاثیر میگذارند میتوان به کیفیت محصول، ریز و درشتی آن، مرکز تولید شده و حتی موجودی آن در بازار بستگی زیادی دارد.

عرضه سیب زمینی هم به وسیله ی کشاورزان بزرگ انجام میگیرد و هم در داخل کشور مراکز و نمایندگی هایی وجود دارند که فروش و عرضه ی این محصولات را انجام می دهند. شما عزیزان میتوانید محصولات مورد نیاز خود را از مراکز ما در بخش فروش تهیه نمایید در این بخش کارشناسانی وجود دارند که شما عزیزان را راهنمایی میکنند و درباره کاشت و برداشت محصولات خود چه در داخل گلخانه و چه در زمین های روباز راهنمایی ها و مشاوره های لازم را خدمت شما دوستان عزیز بنمایند و از دیگر مزایای این شرکت قیمت فروش مناسبتر می باشد تا بهره ی لازم را ببرید.