مراکز عرضه سیب زمینی مرغوب صادراتی

ارقام گوناگونی از سیب زمینی در کشور ما کشت و برداشت می‌شود. این سبزی نشاسته‌ای از پرمصرف ترین سبزیجاتی است که در تهیه انواع غذاهای سنتی و فست فودها استفاده می‌شود و علاوه بر طعم و مزه عالی، دارای خواص درمانی و اثرات مفید بر سلامتی است. عرضه انواع سیب زمینی مرغوب صادراتی در کشور ما توسط مراجع متعددی انجام می‌شود. بازار تخصصی عرضه و فروش سیب زمینی درجه یک، مهمترین بازاری است که این محصول را باکیفیت ممتاز و قیمت ارزان و اقتصادی ارائه می‌نماید و خرید عمده و ضمانت شده را آسان نموده است.

مراکز عرضه سیب زمینی مرغوب صادراتی

معرفی بهترین سیب زمینی مرغوب صادراتی

معرفی بهترین سیب زمینی مرغوب صادراتی

کشور ما به عنوان یکی از برترین فعالان صنعت کشاورزی، گونه‌های مختلفی از سیب زمینی را تولید می‌کند. هر رقم از سیب زمینی بسته به بذر، نحوه کاشت، منطقه تحت کشت و شیوه برداشت دارای کیفیت متغیری است. این کیفیت در طعم سیب زمینی، رنگ و اندازه آن موثر است. بهترین انواع سیب زمینی صادراتی دارای ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شود از سایر محصولات موجود در بازار متمایز شود.

سیب زمینی درجه یک صادراتی از حیث اندازه دارای سایزی متوسط تا درشت است. سیب زمینی‌های دارای اندازه بسیار درشت یا بسیار کوچک در گروه محصولات صادراتی و ممتاز جای نمی‌گیرند. اندازه محصولات صادراتی دارای استانداردی است که در بازارهای بین‌المللی و جهانی تعیین می‌گردد. بنابراین صرف بزرگ بودن سیب زمینی ملاک بهتر یا باکیفیت تر بودن آن نیست.

نکته بعدی که در مورد سیب زمینی ممتاز صادراتی باید بدانیم این است که این محصول دارای یک بافت سالم و سفت است. سیب زمینی و پوست آن کاملا رنگی یکدست دارد و فاقد هرگونه فساد و لکه‌های تیره و سیاه رنگ است. زدگی‌های ناشی از ابزارهای کشاورزی نیز بر روی محصول وجود ندارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اعم مناسب آن اشاره کرد. سیب زمینی صادراتی طعم طبیعی و شیرینی ملایمی دارد. محصولی که مزه تلخ یا بسیار شیرین دارد تحت شرایط مناسبی رشد نکرده است.

خواص ضد سرطانی سیب زمینی

خواص ضد سرطانی سیب زمینی

هدف از خوردن مواد و ترکیبات غذایی مختلف، علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز بدن برای فعالیت‌های روزمره و رفع گرسنگی، به دست آوردن ویتامین‌ها و املاحی است که بدن به آنها نیاز دارد. چرا که این ترکیبات معدنی و آلی، نقش مهمی در سلامت انسان ایفا می‌کنند. سیب زمینی از جمله بهترین سبزیجاتی است که دارای ویتامین‌های متعدد و مواد معدنی مانند آهن، روی و فسفر است. این مواد به تنهایی اثرات درمانی زیادی را به همراه دارند.

اما یکی از مهمترین خواص درمانی سیب زمینی؛ خواص ضد سرطانی آن است. سیب زمینی با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی نقش مهمی در جلوگیری از انواع سرطان دارد. سرطان‌های مختلف ناشی از عوامل گوناگونی مثل تغذیه ناسالم و زندگی ماشینی هستند. یکی از بهترین درمان‌ها برای انواع سرطان، استفاده از سیب زمینی است. این سبزی با داشتن ترکیبات غنی ضد سرطان، از گسترش این بیماری جلوگیری می‌کند.

سیب زمینی یک ماده غذایی سالم و راحت هضم است که می‌توان به اشکال گوناگون مانند بخارپز، آب پز شده و یا کبابی از آن در رژیم غذایی افراد مبتلا به سرطان استفاده نمود.؛ چرا که دارای کالری خوبی است و علاوه بر ایجاد انرژی در بدن، هیچ ماده مضر و چربی بدی ندارد.

تولید عمده سیب زمینی مرغوب صادراتی

تولید عمده سیب زمینی مرغوب صادراتی

تولید سیب زمینی با توجه به اینکه دارای بیشتری تقاضا در بازار است، توسط کشاورزان در شهرهای مختلف و به روش کشاورزی سنتی و مدرن انجام می‌شود. در سال‌های اخیر کشاورزان، با استفاده از بذرهای خوب و روش کشاورزی علمی توانسته‌اند، سیب زمینی درشت و سالم را با کیفیت بالا تولید و روانه بازار مصرفی نمایند.

عرضه سیب زمینی تولید شده توسط برترین کشاورزان، در مراکز فروش تره بار و واحدهای کوچک و بزرگ فعال در حوزه عرضه میوه و سبزیجات انجام می‌شود. در این میان بازار فروش و پخش مستقیم سبزیجات باکیفیت، از برترین بازارهای عرضه کننده این محصول به شمار می‌رود که محصولاتی باکیفیت ممتاز و قیمت مناسب را ارائه می‌نماید.