مراکز عرضه سیب زمینی سورت شده

یکی از سبزیجات نشاسته ای که از اهمیت مصرفی بالایی برخوردار بوده، سیب زمینی عمده می باشد که تحت عناوین مختلف به بازار راه یافته است و از آن جمله می توان به سیب زمینی سورت شده اشاره کرد، فرآیند سورت بندی این محصول توسط دستگاه های سورتینگ صورت گرفته و این امر با هدف جداسازی سیب زمینی های مرغوب از نمونه های معمولی صورت می گیرد. حال اگر به بزرگترین مرکز عرضه سیب زمینی مراجعه نمایید، می توانید این سیب زمینی ویژه را مشاهده کرده و انتخاب کنید.

مراکز عرضه سیب زمینی سورت شده

بررسی کیفیت سیب زمینی سورت شده

بررسی کیفیت سیب زمینی سورت شده یکی از امور مهمی که در رابطه با انواع محصولات غذایی صورت گرفته و این کار با هدف درجه بندی این محصولات انجام می گیرد، سورت بندی می باشد، برای مثال وقتی محصولی مانند سیب زمینی در معرض سورت بندی، آن هم توسط دستگاه های سورتینگ قرار می گیرد، نمونه های درشت و مرغوب آن در یک ردیف قرار گرفته و نمونه های ریز و متوسط از دستگاه خارج می گردند.

همچنین سیب زمینی ذغالی هایی که دارای شکل ظاهری متفاوت و یا حتی کیفیت گوناگون هستند هم از هم جدا شده و در دسته بندی های مجزا قرار خواهند گرفت، حال اگر بخواهیم به طور کلی به بررسی کیفیت سیب زمینی سورت شده بپردازیم، می توان عنوان داشت سیب زمینی های سورت شده از بالاترین سطح کیفی بهره برده و به طور کلی دارای رنگ و ظاهر مناسب، غده های درشت تر و سالم تر و فاقد هر نوع عیوب ظاهری و داخلی می باشند.

در واقع این دستگاه سورتینگ است که با برخورداری از امکانات پیشرفته، سیب زمینی های درجه یک را جدا کرده و نمونه هایی که در درجات بعدی کیفیت قرار دارند را خارج کرده تا فقط محصولاتی مورد عرضه قرار گیرند که با کیفیت اند.

تولید کننده سیب زمینی مرغوب صادراتی

تولید کننده سیب زمینی مرغوب صادراتی با توجه به اینکه سیب زمینی از مواد غذایی پر مصرف در کشور ما به شمار آمده و از مصارف خانگی، رستورانی و صنعتی بسیاری برخوردار می باشد، لذا اقداماتی که در خصوص تولید سیب زمینی صورت گرفته، با افزایش بیشتری همراه بوده و اکنون دو قطب مهم تولید این محصول یعنی همدان و اردبیل که از تولیدکنندگان نامدار به شمار می آیند، توانسته اند تولیدات کثیری از سیب زمینی را به ثبت برسانند.

خوشبختانه با تولیدات انبوهی که از این محصول روی داده، هم اکنون امکان عرضه سیب زمینی صادراتی مرغوب به بازارهای جهانی نیز به خوبی به وجود آمده و مشتریان خارجی هم همچون خریداران داخلی توانسته اند از انواع سیب زمینی درجه یک ایرانی که ارقام مختلفی را داراست؛ بهره مند گردند، مانند سیب زمینی رقم آگریا که با توجه به برخورداری از کیفیت مطلوب، تبدیل به محصولی بازارپسند حتی در سطوح جهانی شده است.