مراکز تامین سیب زمینی استانبولی

سیب زمینی آگریا یکی از صیفی جات پرمصرف‌ محسوب می شود که دارای گونه های مختلفی است و یکی از پرفروش ترین آن سیب زمینی استانبولی می باشد که دارای طرفداران زیادی است، این روز ها مراکز تولید و تامین سیب زمینی استانبولی این محصول را با بهترین کیفیت تولید و فرآوری می کنند و در بسته بندی های متنوع و استاندارد در وزن های مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می‌‌ نمایند.

مراکز تامین سیب زمینی استانبولی

خواص درمانی سیب زمینی استانبولی

خواص درمانی سیب زمینی استانبولیسیب زمینی خام استانبولی علاوه بر طعم و مزه عالی دارای خواص درمانی فراوانی برای بدن می باشد و این محصول منبع خوبی از ویتامین های مورد نیاز برای بدن، املاح معدنی، کربوهیدرات و فیبر و .. است که مصرف آن می تواند برای سلامتی و پیشگیری از امراض مختلف نقش مهمی داشته باشد، این محصول باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود و هضم راحتی دارد و در برطرف شدن مشکلات و التهاب معده و روده بسیار مفید است همچنین به درمان زخم و جراحت های پوستی کمک می کند.

مصرف این سیب زمینی باعث سلامت قلب و عروق می شود و برای تقویت بینایی نیز مفید است همچنین انتخاب مناسبی برای افراد دیابتی محسوب می شود ‌و در تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری های عفونی مؤثر می باشد، این محصول به تقویت عضلات و ماهیچه ها کمک کرده و در تنظیم و کنترل فشار خون تأثیر خوبی دارد همچنین به سلامت پوست و مو نیز کمک می کند.

 کاهش علایم قبل از قاعدگی با مصرف سیب زمینی

 کاهش علایم قبل از قاعدگی با مصرف سیب زمینی مصرف انواع سیب زمینی ارگانیک یه صورت کبابی و آبپز دارای فواید درمانی فراوانی برای بدن می باشد و یکی از مهمترین خاصیت آن بهبود درد های شکمی و استخوانی قبل از قاعدگی می باشد و این امر به دلیل دارا بودن ترکیبات مغذی و پرفایده در این ماده غذایی است، مصرف متعادل آن می توان قبل و در حین قاعدگی به کاهش علائم قاعدگی کمک کند.

به همین دلیل توصیه شده است که بانوان از سیب زمینی در رژیم غذایی خود استفاده کنند تا بتوانند از خواص بی نظیر آن بهره‌مند گردند، این محصول دارای خاصیت ضد التهابی است و به همین دلیل در برطرف شدن انواع ضایعات پوستی مانند خارش، اگزما و .. نیز بسیار مؤثر است و مصرف آن خطر ابتلا به انواع سرطان را در بدن کاهش می‌ دهد و برای افراد روماتیسمی نیز بسیار مفید است.

سیب زمینی دارای نمونه های مختلفی است که نوع استانبولی آن بسیار پرخاصیت می باشد و معمولا به صورت طبیعی کشت و پرورش داده می شود، این محصول دارای اندازه ای ریز و کشیده بوده و پوست روشنی دارد همچنین بسیار سریع پخته می شود و از طعم بی نظیری برخوردار می باشد و با توجه به ویژگی های مثبت فراوان بسیار پرفروش است.

فروش عمده سیب زمینی استانبولی

فروش عمده سیب زمینی استانبولی در حال حاضر بازار فروش عمده سیب زمینی استانبولی با توجه به کیفیت درجه یک و کاربرد فراوان از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که اکثر آنها این محصول را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند، خریداران عمده انواع‌ سیب زمینی جلی باکیفیت معمولا شرکت های صادر کننده، رستوران ها و فست فودی ها و .. می باشند که همیشه ساده ترین راه را برای خرید انتخاب می کنند.

این مشتریان با مراجعه مستقیم و غیر حضوری به تولید کننده ها و یا مراکز خرید معتبر آن را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان تهیه می کنند و از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد نیز پیشگیری می شود و با توجه به مزایای فراوان این نوع خرید طرفداران زیادی دارد، انواع سیب زمینی ریز کیلویی در کارخانه های تولیدی به وسیله دستگاه های مدرن فرآوری و تمیز می شود و در بهترین بسته بندی و به صورت دست چین شده ارائه می گردد.

  • تبلیغات: 
    1. ارسال پستی انواع سیر مرغوب
    2. نمایندگی فروش گیلاس مشهدی
    3. مشاوره فروش نارنگی حاجی آباد
    4. بازار فروش انواع هلو صادراتی