مبلمان راحتی ال شکل که باعث آتش سوزی یک ساختمان شد

برخی از خرده فروشان مبلمان راحتی ال شکل ممکن است تعداد مالش تست سایشی Martindale یا Wyzenbeek را تبلیغ کنند، که باید به نشان دادن دوام پارچه کمک کند.

تولیدکنندگان مبلمان در ایالات متحده تمایل دارند از امتیاز Wyzenbeek استفاده کنند، در حالی که تولید کنندگان اروپایی تمایل به استفاده از امتیاز Martindale دارند.

Svenja Diekmann، طراح ارشد در مستقر در استکهلم، توصیه می‌کند: «تعداد مالش مهم است، و من توصیه می‌کنم پارچه‌هایی با کارایی بالا با حداقل 50000 مالش [Martindale] به‌عنوان استاندارد، 80000 مالش به‌عنوان ممتاز، و هر چیزی بیش از 100،000 کارایی بالا در نظر گرفته شود، توصیه می‌کنم». تولید کننده مبلمان سجاف.

در نهایت، با توجه به فوم استفاده شده در بالشتک مبل، Joshua Siegel از BSC Furniture اشاره کرد که مشتریان اغلب به اشتباه سفت تر را با بالشتک با دوام بیشتر مرتبط می دانند. استحکام بالشتک مبل نشان دهنده دوام آن نیست. اما چگالی فوم با کیفیت و طول عمر یک محصول مرتبط است.

هرگز یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید و هرگز مبل را صرفاً از روی پارچه آن انتخاب نکنید. گفتنی است، اثاثه یا لوازم داخلی واقعاً مهم است، زیرا این چیزی است که سال ها پس از خرید می بینید و احساس می کنید.

اگر با دقت نگهداری شوند، برخی از پارچه های با کارایی بالا می توانند بیش از یک دهه دوام بیاورند. هر دو الیاف طبیعی و مصنوعی درجات مختلفی از دوام را ارائه می دهند، به طوری که الیاف طبیعی به طور کلی عمق رنگ غنی تری را نشان می دهند و الیاف مصنوعی احساس صاف تری را نشان می دهند.

تیک زدن Hammer & Heels’s Engman هشدار می‌دهد که نسبت پر به پر را بررسی کنید تا زمانی که بیشتر پر می‌گیرید هزینه‌ای پرداخت نکنید، و توصیه می‌کند به دنبال کوسن‌هایی با پاکت‌های کانال‌دار باشید تا پرکننده به طور یکنواخت پراکنده نشود.

حتی در صورت دوخته شدن بالش، قطعاً باید بالشتک های پر شده را به طور مرتب بچرخانید، بچرخانید و کرکی کنید، زیرا بالش تمایل به صاف شدن و جمع شدن با استفاده دارد. درست مانند بالش تخت پایین، 100 درصد پایین سریعتر تغییر شکل می دهد و نیاز به پف کردن بیشتری دارد.