قیمت فروش سیب زمینی مرغوب

سیب زمینی خام مرغوب بسته بندی با کیفیت عالی طعم بی نظیر در بسته بندی های شیک و زیبا به صورت توزیع مستقیم جهت فروش ارائه می شود. این سیب زمینی ها بسیار خوشمزه هستند و از فروش بالایی برخوردار می باشند. غنی از پروتیین ویتامین بی کربوهیدرات و قند طببیعی می باشند. یک میان وعده مغذی بوده و انرژی زیادی جهت انجام فعالیت های روزانه را در اختیار بدن قرار می دهند.

قیمت فروش سیب زمینی مرغوب

خواص مهم سیب زمینی مرغوب

خواص مهم سیب زمینی مرغوب داشتن ابروهای پر پشت: مصرف این ماده غذایی باعث رشد موهای سر و رشد ابروهای شما می گردد. به علت داشتن زینک مواد مغذی را به ریشه موهای نقاط حساس بدن رسانده و باعث رویش مو در این نواحی می گردد. همچنین باعث سیاه ترشدن موها گشته و ابروی شما رنگ زیباتری به خود خواهد گرفت.

درمان گوش درد: این ماده به دلیل داشتن انتی بیوتیک ها جهت درمان عفونت گوش و عفونت های نقاط مختلف بدن بسیار موثر می باشد. وجود درد در بدن نشانه عفونت بوده و این بسیار خطرناک می باشد. درد گوش تحملش بسیار سخت می باشد.

درمان دل درد: کودکان و نوجوانان در مراحل مهمی از دوران زندگی خود هستند و دستگاه گوارش آنها بییار حساس می باشد. بنابراین بایستی تغذیه آنان کنترل شده باشد و سالم ترین ها تشکیل گردد. این ماده مغذی ویتامینه بوده و درد های عضلانی و گوارشی را کاهش می دهد.

رشد کودکان: این ماده غذایی غنی از ویتامین های مختلف و مواد معدنی فراوان جهت رشد کودک و افزایش وزن گیری می باشد. باعث سلامت کودک شده و از ابتلا به بیماری های مختلف پیشگیری می نماید. رشد قدی و وزنی کودک را افزایش می دهد.

سیب زمینی سرشار از منیزیم

سیب زمینی سرشار از منیزیمسیب زمینی اسپریت بذری درشت منبع بسیار خوبی از ویتامین ها بوده و غنی از منیزیوم و زینک می باشد. در دوران سالمندی و میانسالی و با بالا رفتن سن پوست دچار تغییر شده و علائم پیری ظاهر می شود. خوردن سیب زمینی در کنار غذا باعث رفع چین های پوستی شده و جوان شدن پوست را به همراه دارد. با بالا رفتن سن استخوان ها دچار پوکی می شوند و کلسیم بدن دوار کاهش می شود مصرف سیب زمینی به دلیل داشتن کلسیم این نیاز بدن را تامین می نماید.

سیب زمینی بسیار اشتها آور بوده و میزان زیادی ویتامین بی دارد بنابراین از بروز کم خونی نیز پیشگیری می نماید. از دیگر علائم پیری کم خونی سرگیجه و بدن درد می باشد که با خوردن فلفل به صورت روزانه کمتر خواهد شد. خوردن این نوع صیفی جات باعث سم زدایی بدن شده و پاکسازی بدن را به همراه دارد. از تحلیل اندام ها و نابودی آنها پیشگیری می نماید.

سیب زمینی درجه یک با بهترین کیفیت و طعم عالی در مرکز تولید این محصول جهت فروش کلی موجود می باشد. این نوع سبزی غنی از آهن بوده و میزان زیادی کلسیم و ویتامین هایی همچون ویتامین سی بی دارا می باشد. این محصول صادراتی بوده و دارای قیمتی بسیار مناسب است.

میزان بالایی ویتامین سی داشته و غنی از انواع آنزیم های فعال می باشد. حدود بیش از پنجاه درصد سیب زمینی را ویتامین سی تشکیل می دهد. این ویتامین نقش مهمی در جذب آهن داشته و جهت تقویت ایمنی بدن انتخاب مناسبی می باشد.

عرضه بی واسطه سیب زمینی مرغوب

عرضه بی واسطه سیب زمینی مرغوب پخش کننده سیب زمینی ریز تازه تازه ترین و مرغوب ترین سبزیجات و صیفی جات با کیفیت را جهت فروش عرضه می نماید. این محصولات کاملا سالم و تیره رنگ بوده و در ظروف بسیار استاندارد همراه با روکش بسته بندی می شوند. بیش از یک ماه در داخل یخچال و یا در یک فضای سرد قابلیت نگه داری دارند. سیب زمینی یکدست فله غنی از مس بوده و برای تقویت حافظه انتخاب مناسبی می باشد. قیمت این محصول با توجه به عرضه مستقیم و حذف واسطه ها بسیار مناسب می باشد. این محصولات گیاهی بسیار پر استفاده در فست فود ها رستوران ها می باشند. یک ماده اولیه جهت پخت انواع پیتزاها بوده و ارزش غذایی بالایی دارند.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت گوجه فرنگی خوشه ای در بازار
    2. قیمت هر کیلو موسیر تازه ایرانی
    3. فروش انواع موز لبنان
    4. بهترین خواص سبزی جعفری برای بدن