قیمت عمده سیب زمینی جلی در تهران

سیب زمینی یکی از اصلی ترین محصولات نشاسته ای سطح جهان است که بخش اعظمی از نیاز تغذیه ای مردم جهان را تامین می نماید، از این رو کشت و پرورش دادن آن خیلی اهمیت دارد و بذر آن به طور گسترده ای در بازار خرید و فروش می شود، به روزترین قیمت سیب زمینی جلی بذری بر اساس فاکتور هایی مثل روش سفارش دادن این محصول و حجم خرید آن تعیین می شود، چون خرید در حجم انبوه با نرخ کمتری صورت می پذیرد.

قیمت عمده سیب زمینی جلی در تهران

کاهش فشار خون با مصرف سیب زمینی

کاهش فشار خون با مصرف سیب زمینی سیب زمینی یک محصول کشاورزی غده ای شکل، کروی، بزرگ، گوشتی و توپر است که محل رویش آن در زیر خاک می باشد، یعنی آن بخش از گیاه که ما به عنوان یک ماده غذایی مورد استفاده قرار می دهیم در اصل ریشه آن است نه ساقه و برگ های این گیاه و این ریشه منبع جمع آوری تمام انرژی و مواد معدنی گیاه مورد نظر می باشد.

دلیل اهمیت داشتن سیب زمینی در تمامی دنیا و در بین تمام فرهنگ ها این است که بزرگ ترین بخش از تغذیه مردم جهان را تشکیل می دهد و یک منبع غذایی اصلی می باشد، چرا که این غده های آن سرشار از نشاسته، فیبر، کربوهیدرات و انرژی هستند و می توانند جای برنج، نان و حتی سایر غلات را برای برخی از مردم پر کنند و چون نرخ مناسب تری دارند در نتیجه اقشار مختلف مشکلی در خرید آن نخواهند داشت.

سیب زمینی به جز این ویژگی مثبتی که دارد، می تواند خواص دارویی خیلی زیادی هم داشته باشد، به عنوان مثال مصرف سیب زمینی آب پز شده یا کبابی به همراه نک اندکمی تواند در کاهش یافتن میزان فشار خون مصرف کننده ها موثر باشد، چون که این محصول تمام نمک های انباشته شده در داخل رگ ها را به بافت نرم خودش جذب می کند و از بدن خارج می نماید.

در ضمن افزایش فشار خون به دلیل بالا رفتن سدیم خون و پایین آمدن سطح پتاسیم آن رخ می دهد، سیب زمینی به علت داشتن میزان زیاد پتاسیم در میان بافت خود باعث می شود که مقدار این دو ماده معدنی در بدن دوباره متعادل گردد و عدم توازن آن ها را برطرف می کند، پس از این را نیز به کاهش یافتن فشار خون کمک خواهد کرد.

تفاوت سیب زمینی جلی با آگریا

تفاوت سیب زمینی جلی با آگریا سیب زمینی محصولی مهم و اساسی در بسیاری از کشور های دنیا از جمله ایران است، از این رو گونه های مختلفی از آن هم در سراسر جهان کشت و پرورش می یابد تا به تامین غذای مردم کمک کند، دو نمونه از رایج ترین گونه های سیب زمینی که در سطح ایران کشت می شوند شامل سیب زمینی جلی و سیب زمینی آگریا هستند که این دو محصول از لحاظی با هم تفاوت دارند، در ادامه این مطلب به برخی از تفاوت های آن ها رسیدگی می شود:

  1. حجم شاخ و برگ های سیب زمینی جلی در زمان رشد نسبت به غده ها و میوه های به دست آمده از آن بیشتر می باشد و این شاخه ها و برگ های بزرگ و افتاده فضای زیادی را در زمین اشغال می کنند، اما در سیب زمینی بذری آگریا میزان شاخ و برگ متوسط است، شاخه ها حالت نیمه ایستاده دارند و جای کمتری را در مزرعه می گیرند.
  2. یکی از ویژگی هایی که نظر مصرف کننده ها را جلب می کند رنگ پوسته و گوشت داخلی سیب زمینی ها است، بر این اساس رنگ پوسته سیب زمینی جلی تازه زرد و گوشت آن زرد روشن یا کرمی است، اما در نوع آگریا هر دو قسمت زرد پررنگ هستند.
  3. شکل غده های سیب زمینی های جلی بیضی بوده، اندازه آن ها خیلی درشت یا متوسط است و عمق چشمه هایی که بر روی آن ظاهر می شوند هم کم می باشد، مدل سیب زمینی آگریا فله هم غده هایی بیضی شکل دارد که اندازه آن ها کمی از این نوع کوچک تر است، پوسته آن ها هم نسبتا صاف است اما تعدادی چشمه در آن ها مشاهده می شود.
  4. رقم جلی در زمان برداشت محصول به علت عملکرد خیلی زیاد و تعداد غده های فراوانش موجب جلب رضایت کشاورزان می شود، اما در رقم آگریا میزان عملکرد محصول متوسط است و از این نظر کمی ضعیف تر عمل می کند.

رفع سلول های مرده پوست با مصرف سیب زمینی

رفع سلول های مرده پوست با مصرف سیب زمینی عمل کلاژن سازی که در لایه های پوست انسان انجام می شود، عملی است که باعث می گردد پوست حالت ارتجاعی و کشسانی خودش را حفظ کند و به بازسازی، بهبود و جوان سازی آن هم کمک می کند و عملی است که موجب می شود پوست انسان لایه برداری شده و سلول های قدیمی و مرده از بین رفته و با سلول های جدید جایگزین شوند.

سیب زمینی از این نظر می تواند عامل خیلی مهمی برای کمک به حفظ جوانی، زیبایی و طراوت چهره شما باشد و روند پیری را در ظاهر شما به تاخیر بیندازد، چون این محصول به تولید کلاژن بیشتر در داخل پوست شما کمک می نماید، پس شما می توانید برای از بین بردن پف زیر چشم ها، تیرگی و بی حالی پوست صورت خود سیب زمینی را حلقه کرده و برای مدتی بر روی این قسمت ها قرار دهید تا کم کم با جذب آب آن پوستتان بهبود یابد و تازه شود.

پخش مستقیم سیب زمینی جلی

پخش مستقیم سیب زمینی جلی واحد های فعال در زمینه پخش و فروش عمده سیب زمینی انواع و اقسام این محصولات را از کشاورزان سرتاسر کشور ما خریداری می کنند و بعد به شکل کیسه ای و در حجم بسیار زیاد در بازار های مصرف سطح کشور توزیع نموده و به دست تمام مصزف کننده ها می رسانند، یکی از این محصولات سیب زمینی بذری جلی می باشد که در بین مردم خیلی پرطرفدار است.

این محصول به وسیله ماشین های حمل کننده بار به بازار های تره بار تمام استان ها انتقال می یابد و سپس به صورت کلی یا جزئی در اختیار مردم قرار داده می شود، با توجه به اینکه این واحد ها مسئولان اصلی پخش محصول محسوب می شوند، پس آن را با نرخ مقرون به صرفه و سود کمی عرضه می کنند و به این ترتیب باعث رضایت مردم می شوند.

همه شما می توانید برای ثبت سفارش و خرید سیب زمینی جلی از طریق فروشگاه های اینترنتی مختلفی همچون همین وب سایت اقدام کنید و محصول را از راه دور تهیه نمایید.