قیمت خرید سیب زمینی ارگانیک صادراتی

سیب زمینی بعد از گندم و برنج، در جهان بیشترین میزان مصرف را دارد. از این رو کشور ایران یکی از قطب های صادر کننده سیب زمینی ارگانیک صادراتی است که در میزان قیمت این گیاه با ارزش تغییراتی ایجاد می کند. مجموعه بهتا یکی از مجموعه های بزرگ تولید کننده و صادر کننده سیب زمینی است که سعی کرده این گیاه را با قیمتی مقطوع در بازار فروش توزیع کند.

قیمت خرید سیب زمینی ارگانیک صادراتی

سیب زمینی برای کمک به تقویت استخوان ها

سیب زمینی برای کمک به تقویت استخوان ها سیب زمینی جز آن دسته از گیاهانی است که سرشار از خاصیت های فراوانی است ‌‌. امروزه از این گیاه با ارزش غذایی بالا در امور مختلف غذایی، به عنوان پیش غذا و یا به عنوان یک ماده افزودنی به غذا های مختلف استفاده می شود.

شاید یکی از دلایل استفاده فراوان از این گیاه، خاصیت های بی شمار آن باشد، سیب زمینی حاوی انواع ویتامین ها، فیبر طبیعی و مفید و همچنین مقادیری از نشاسته طبیعی را دارا می باشد‌.

یکی از خاصیت های مهم سیب زمینی، درمان و تقویت پوکی استخوان است. سیب زمینی سرشار از آهن، فسفر، منیزیم، کلسیم و ویتامین های K و A است. که این مواد موجود در سیب زمینی به حفظ و تقویت سلول‌های استخوانی بدن انسان بسیار کمک می کند و باعث می شود تا افرادی هم که زمینه ابتلا به پوکی استخوان را دارند از خطر این بیماری درمان باشند.

پوکی استخوان یک بیماری است که در اثر کاهش استحکام و قوت استخوان ها ( به ویژه استخوان های قسمت پا و کمر) رخ می دهد معمولا بازه زمانی این نوع بیماری اسکلتی ممکن است متفاوت باشد ولی عامل آن یا به علت کهولت سن و یا به علت عوامل ژنتیکی و جهش و عدم رسیدن میزان مواد ضروری موجود در شیر مادر در دوران نوزادی، در افراد رخ می دهد. این بیماری علائم مشخصی ندارد و پزشکان اصطلاحا به پوکی استخوان، بیماری خاموش می گویند. و زمانی خود را بروز می دهد که اولین شکستگی استخوان در بدن افراد رخ دهد‌.

برای درمان این نوع بیماری که بسیار دردناک است و انسان را از فعالیت های روزانه خود مانند انجام کار ها و امور نیمه سنگین، ورزش کردن و فعالیت های عادی به تدریج دور می کند، بهتر است که از یک برنامه غذایی مناسب استفاده کنیم تا هم مواد سازنده استخوان ( کلسیم، منیزیم و آهن) و همچنین ویتامین هایی را داشته باشد که باعث تقویت و استحکام بخشیدن به استخوان های بدن انسان شود.

شاید بتوان گفت که سیب زمینی را می توان به تالاری از مواد لازم و ضروری برای جلوگیری و پیشگیری از پوکی استخوان تشبیه کرد.

سیب زمینی شامل مقادیری از آهن، کلسیم و منیزیم است که باعث می شود تا بافت های اسفنجی استخوان، میزان مواد لازم را برای ساخت استخوان ها و همچنین بازسازی استخوان های آسیب دیده دریافت کند.

ویتامین k از جمله ویتامین هایی است که باید روزانه جذب بدن ما شود. همان طور که می دانید، دو ویتامین برای بازسازی استخوان های بدن و هم‌چنین بازسازی پوستی بسیار حیاتی هستند اول ویتامین‌ D که از طریق تابش مناسب نور خورشید، جذب بدن ما می شود و دوم ویتامین K است که از طریق مواد مختلف به خصوص سیب زمینی تازه وارد بدن ما می شود.

کاهش التهاب از خواص سیب زمینی

کاهش التهاب از خواص سیب زمینی التهاب فرایندی است که در بدن بر اثر سوختگی، زخم و یا خراشیدگی لایه مرده پست رخ می دهد. در بعض از مواقع التهاب آنقدر شدید است که ممکن است باعث آسیب به بافت های زیرین پوست نیز شود. در مواقعی که بدن انسان دچار التهاب می شود، گیرنده های درد نیز تحریک می شوند و بدن فرد دچار التهاب در سراسر بدن خود و همچنین در نقطه مورد التهاب درد آرام و یا شدیدی احساس می کند.

در مواردی که فرد دچار التهاب می شود، برای التیام درد خود بهتر است از موادی استفاده کنند که مانند یک مسکن طبیعی عمل می کند. سیب زمینی از آن دست از گیاهانی است که برای التیام بخشی در اکثر مواقع مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در طب سنتی برای درمان زخم های موضعی، سوختگی های درجه اول و خراشیدگی های سطحی از آن استفاده می‌شود و ترکیبات مختلف آن برای کاهش التهاب، توصیه شده است.

سیب زمینی به دلیل داشتن نشاسته طبیعی و مفید، برای ایجاد آرامش در ناحیه التهاب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین شما اگر می خواهید میزان درد ناحیه التهاب که در اثر سوختگی و یا دمل های چرکی شکل گرفته است را درمان کنید، می توانید از ترکیب سیب زمینی خام رنده شده و روغن زیتون طبیعی استفاده کنید

علاوه بز نکات بالا که درباره کاهش التهاب توسط سیب زمینی گفته شد، برای کاهش درد محل ضربه خوردگی و درمان آن، شما می توانید یک سیب زمینی را آب پز کنید و سپس آن را له کنید و به تناسب محل درد، آن را در یک پارچه تمیز و البته نازک قرار دهید و سپس به آرامی آن را بر روی محل درد بگذارید.

اطلاعاتی مفید درباره سیب زمینی ارگانیک صادراتی

اطلاعاتی مفید درباره سیب زمینی ارگانیک صادراتی سیب زمینی دارای ویتامین ث و حاوی املاح مفید مثل پتاسیم، فسفر، آهن و منیزیم است. و همچنین سیب زمینی که توسط فرایند کاملا طبیعی و ارگانیک تولید می‌شود، تقویت کننده قلب و کاهش میزان کلسترول خون نیز است.

بهتر است که بدانید، خوردن سیب زمینی طبیعی لثه را محکم تر می کند و مسکن درد و زخم معده نیز می باشد. بیشتر مردم از سیب زمینی استفاده می کنند و بعضی از آنها متاسفانه سیب زمینی را یک ماده بی خاصیت می دانند و از خاصیت و ویتامین های داخل آن اطلاعی ندارند ولی باید بدانید ما بیش از ۹۰ نوع سیب زمینی با طعم، اندازه و رنگ های متفاوت در کل دنیا داریم و سیب زمینی منبعی از نشاسته، ویتامین ث و کلسیم است و همچنین میزان متفاوتی از ویتامینB6 ، مس، منگنز و عناصر مفید دیگر هم می باشد.

البته بهتر است که بدانید در پوست سیب زمینی که توسط یک فرایند ارگانیک تولید می شود خاصیت هایی وجود دارد، پوست سیب زمینی داری مقادیر کمی از ویتامین ث، پروتئین و مقداری فیبر طبیعی است. پس اگر می خواهید خاصیت هایی که در پوست و حتی زیر پوست سیب زمینی وجود دارد، از دست نرود، آن را کاملا نازک پوست بگیرید و یا آن را به صورت کبابی و آب پز میل کنید.

عرضه سیب زمینی ارگانیک صادراتی

عرضه سیب زمینی ارگانیک صادراتی همان طور که در بالا اشاره شد امروزه سیب زمینی ماده ای است که در سراسر جهان و کشور خودمان مورد استفاده قرار می گیرد. همین عامل میزان مصرف بالای این گیاه باعث شده است که عرضه سیب زمینی ارگانیک که یه صورت کاملا طبیعی تولید می شود، رونق چشم گیری پیدا کند. کشور ایران از جمله کشور های است که در توزیع سیب زمینی صادراتی نقش بسزایی دارد و آن هم بخاطر مصرف بالای این گیاه پر خاصیت است. مجموعه بهتا از جمله مجموعاتی است که همیشه سعی کرده است که محصولی کاملا با کیفیت و رعایت تمام اصول طبیعی و ارگانیک را تولید کند و آن را به دست مصرف کننده در بازار های داخلی و خارجی برساند.