قیمت خرید سیب زمینی آگریا مرغوب

سیب زمینی آگریا مرغوب از سری محصولاتی است که از قدیم در کشور تولید شده و کشاورزان زیادی به پرورش این محصول پر مصرف و پر سود روی آورده‌اند که عموماً به خاطر متقاضیان زیادی که دارد، قبل از برداشت فروش رفته و به سراسر کشور توزیع می‌شود. بخش انبوهی از این تولیدات به کشور‍‌های دیگر نیز صادر شده و تأثیرات زیادی در اشتغال زایی و افزایش رتبه صادراتی ایران داشته و مصرف کنندگان می‌توانند در امور و صنایع مختلف از این سیب زمینی پر خاصیت استفاده کنند که در ادامه به صورت اختصاصی فواید و روش‌های صادرات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قیمت خرید سیب زمینی آگریا مرغوب

3ئمزیت مصرف سیب زمینی آگریا

3ئمزیت مصرف سیب زمینی آگریاسیب زمینی خام آگریا ویژگی‌ها و مشخصه‌های بارزی دارد که، بسیاری از خریداران را به مصرف آن ترغیب کرده و از آن به عنوان ماده اولیه اکثر غذا‌های ایرانی و سنتی و حتی میان وعده‌های سالم در منازل و رستوران‌ها و کارخانجات استفاده کرده و از خواص ویتامینی و معدنی ارزشمند آن بهره می‌برند که در این بخش به سه مورد از مزیت‌های مصرف سیب زمینی آگریا اشاره خواهیم کرد.

1. یکی از مزایای مصرف سیب زمینی ابعاد متناسب و نسبتاً درشتی است که این نوع سیب زمینی دارا می‌باشد. اغلب افراد برای سهولت در برش و جلوگیری از هدر رفتن سیب زمینی، ترجیح داده تا از سیب زمینی درشت استفاده کنند. به طور کلی ابعاد نرمال این محصول بدون استفاده از مواد سمی و غیر ارکانیگ، متوسط و بزرگ می‌باشد که علاوه بر راحتی در نگهداری و حمل و نقل، موجب یکدستی برش‌های آن شده که در کارخانجات تولید چیپس بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

2. این محصول به چندین صورت پخت و استفاده می‌شود که به سرخ شده، آب پز، تنوری، خام و غیره می‌توان اشاره کرد که سالم‌ترین و مغذی‌ترین آن را آب پز و مضر‌ترین را سرخ شده در برگرفته است که متأسفانه نوع سرخ شده آن به دلیل ترکیب نمک و احساس تُردی و خوشمزگی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است که توصیه می‌شود تا حداقل آن را با روغن‌های گیاهی و نمک کم تهیه کرد تا خواص سیب زمینی به طور کامل جذب بدن شود. همچنین نوع خام آن را برای ماسک‌های مراقب پوستی نیز می‌توانید استفاده کنید و پوست شاداب‌تری داشته باشید.

3. همچنین این سیب زمینی منبع غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مغذی است که در درمان بسیاری از مشکلات و بیماری‌ها کارساز بوده و عملکرد خوبی تاکنون از خود نشان داده است. این محصول ویتامین ث فراوانی داشته که همانند یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده که با پاکسازی و مقابله با ویروس‌های مخرب به پیشگیری از بیماری‌های عفونی کمک کرده است. از طرفی این صیفی با داشتن پتاسیم، سدیم، کلسیم، ویتامین گروه ب، ویتامین ای، ویتامین آ و دیگر مواد ساختاری در درمان مشکلات گوارشی، پوست، قلب، مغز، عروق، کبد، صفرا، کلیه و غیره نیز موفق عمل کرده است که معروف‌ترین آن درمان تیرگی‌های پوست، یبوست و مشکلات قلبی می‌باشد.

روش های صادرات سیب زمینی

روش های صادرات سیب زمینی صادرات سیب زمینی در کشور رونق بسیار خوبی گرفته است و بسیاری از تولیدکنندگان صرفاً جهت صادرات و تأمین نیاز خارج از کشور، اقدام به پرورش و تولید این محصول می‌کنند؛ امّا صادرات قواعد و قانون‌های مخصوص خود را داشته که در صورت ندانستن این نکات، درصد موفقیت در این زمینه بسیار پایین می‌باشد و احتمال شکست و هدر رفتن محصولات وجود دارد.

یکی از روش‌های موفقیت در صادرات سیب زمینی مطالعه و گذارندن دوره‌های تخصصی و یا انجام کار به صورت تجربی و با استفاده از نیرو‌های متخصص و کاردان است که اطلاعات درست و به جایی از شیوه صادرات این محصول دارند. در ابتدا باید بازار‌های هدف شناسایی شود و شما موظف به داشتن اطلاعات کافی از کشور‌هایی که به این محصول نیازمندند، خواهید بود. همچنین داشتن مجوز‌های لازم در این جریان بسیار مهم است و در صورتیکه مجوز لازم برای صادرات محصول را نداشته باشید، احتمال برگشت و یا گرفتن بار به عنوان قاچاق وجود دارد و ممکن است سرمایتان را از بین ببرید.

همچنین بسته بندی محصول نیز مهم بوده و برای صادرات سیب زمینی باید آن را به گونه‌ای قرار دهیم که بر اثر حمل و نقل و تکان‌های شدید ضربه نخورده و از طرفی محیط نگهداری آن سازگار با محصول بوده و در طول مسیر دچار جوانه زنی، تغییر رنگ و خرابی نشود؛ زیرا از کیفیت و ارزش کار کم کرده و فرد را متحمل پرداخت خسارت‌های سنگینی می‌کند.

سیب زمینی باعث آرامش اعصاب می شود

سیب زمینی باعث آرامش اعصاب می شود با افزایش مشکلات اقتصادی و سخت‌تر شدن زندگی، انسان‌ها به طور روزانه و مکرر خواسته یا ناخواسته دچار تنش‌های روحی متفاوتی می‌شوند که در اعصاب و خلق و خوی آن‌ها تأثیر گذاشته و احتمال بروز مشکلات روحی حاد همچون افسردگی، پرحاشگری و غیره را افزایش می‌دهد. تغذیه نیز نقش اساسی و مؤثری در این راه داشته و با کمبود یا افزایش برخی از مواد ویتامینی و معدنی، باعث شدت یا کاهش علائم می‌شود.

سیب زمینی آگریا درجه 1 به عنوان یک دارو گیاهی آرامش بخش محسوب شده که با رساندن مواد ضروری بدن، به کنترل اعصاب و بهبود خلق و خو کمک می‌کند. بسیاری از متخصصان طب سنتی معتقدند که مصرف یک لیوان جوشانده برگ سیب زمینی قبل از خوب، موجب افزایش کیفیت خواب و درمان بی خوابی شده و قادر است که تنش‌های روزانه انسان را کاهش دهد.

این محصول حاوی کلسیم فراوان است که حدوداً یازده میلی گرم سیب زمینی را تشکیل داده و تأثیر زیادی در درمان افسردگی و احساس شادمانی در بدن دارد. این محصول در روز‌های پر استرس و خسته کننده بسیار مفید بوده و نقش زیادی در بهبود اوضاع روحی افراد دارد. این محصول را می‌توانید در رژیم غذایی افراد بیماری که در بستر بیماری هستند، قرار داده تا علاوه بر تسریع روند درمانی، به بهبود روحیه آن‌ها نیز کمک شود.

فروش کلی سیب زمینی آگریا مرغوب

فروش کلی سیب زمینی آگریا مرغوب سیب زمینی آگریا عمده ممتاز و مرغوب را می‌توانید به صورت کلی از فروشنده اصلی این محصول خریداری کنید و از امتیازات ویژه فروش اینترنتی و قیمت پایین آن بهره ببرید. این سیب زمینی عمده ارگانیک به دو صورت آگریا و جلی در فروشگاه موجود شده است که با در نظر گرفتن نوع مصرف و ویژگی‌های مورد نیازتان، قادر به انتخاب محصولات شرکت خواهید بود. جهت مشاوره و ثبت سفارش می‌توانید با شماره‌های ما تماس گرفته تا همکاران ما راهنمایی‌های لازم را خدمتتان ارائه دهند و در صورت مهیا بودن کلیه شرایط، محصول را برایتان ارسال کنند.

  • تبلیغات: 
    1. خرید اینترنتی لیمو ترش
    2. پخش سیب درختی درجه یک به صورت عمده
    3. فروش سیر صادراتی | مرکز توزیع و صادرات تره بار در کشور
    4. فروش عمده پیاز زرد صادراتی