فروش مستقیم سیب زمینی بذری درجه یک

سیب زمینی از جمله مهم ترین ماده غذایی بشمار می رود، زیرا در پخت هر نوع غذایی حتی پایه ای ترین غذا ها به عنوان مهم ترین پایه تشکیل دهند، در دستور پخت غذا موجود است. همچنین سیب زمینی انواع مختلفی دارد. که یکی از نوع های به تازگی کاشت شده این غلات سیب زمینی بذری می باشد.

فروشگاه اینترنتی ما با توجه به ارتباط مستقیم با تولید کننده گان اصلی و خود شرکت به فروش مستقیم سیب زمینی بذری درجه یک می پردازد، تا این محصول با کیفیت در دسترسی همه اقشار جامعه قرار گیرد و همچنین فروشگاه ما به فروش عمده و صادرات این محصول می پردازد، و مناسب ترین گزینه برای تجارت است.

فروش مستقیم سیب زمینی بذری درجه یک

آشنایی با انواع سیب زمینی ازنظر شکل

آشنایی با انواع سیب زمینی ازنظر شکل سیب زمینی از قدیمی و همچنین پر استفاده ترین نوع مواد اولیه در غذا می باشد. که با پیشرفت علم و همچنین پرش ژنتیکی خود سیب زمینی، در دنیای امروز شاهد انواع مختلفی از سیب زمینی از نظر طعم، اندازه، شکل، رنگ، میزان محتوا نشاسته ای داخل آن تقسیم بندی می شود.

هم چنین پوست سیب زمینی که در رنگ های؛ زرد، قهوه ای، قرمز، صورتی، ارغونی است، موجود می باشد. و داخل سیب زمینی ها معمولا سفید یا هم رنگ پوست خود سیب زمینی می باشد. و در این جا به بررسی انواع سیب زمینی می پردازیم.

بررسی انواع سیب زمینی از نظر شکل ظاهری:

  • سیب زمینی قهوه ای: این نوع سیب زمینی از بهترین نوع سیب زمینی برای پختن و سرخ کردن، و بصورت کلی استفاده در انواع غذا ها می باشد به علت جذب آب کمتر در مراحل رشد. از نظر ظاهری حالت کشیده تری نسبت به انواع سیب زمینی ها دارد و داخل آن سفید و پوست بیرونی زبر و ناهموار می باشد.
  • سیب زمینی طلایی: اول از همه شکل ظاهری این غلات به رنگ زرد یا طلایی است، پوست نازکی دارد و شکل آن گرد و تغریبا صاف تر به سایر سیب زمینی ها دارد و بیشتر برای تهیه پوره به کار می رود.
  • سیب زمینی شیرین: از دیگر انواع سیب زمینی ها که از نظر شکل ظاهری کاملا متفاوت با دیگر انواع سیب زمینی است می توانیم به سیب زمینی شیرین اشاره کنیم، زیرا شکلی کاملا کشیده و قلمی دارد.
  • داخل آن رنگ های مختلفی مانند؛ زرد، ارغونی، قرمز، صورتی می باشد و همچنین محتویات داخل آن حالت نرم و خامه ای دارد و بیشتر برای پخت کیک به کاربرده می شود.
  • سیب زمینی قرمز: از نظر شکل ظاهری اندازه آن ها کوچک و متوسط در حالت گرد و کمی مستطیلی می باشد، پوست روی آن قرمز و نازک می باشد هست و داخل سیب زمینی حالت مومی شکل، مرطوب و خامه ای دارد. عموما مزه شیرین و دارای حجم ملایمی از قند است. بهتر است کبابی یا پخته شده سرو شود.

همه چیز درباره سیب زمینی بذری

همه چیز درباره سیب زمینی بذری سیب زمینی های بذری در دسته انواع سیب زمینی های پر استفاده سلیقه ایرانی قرار می گیرد. به علت طعم و مزه فوق العاده ای که دارد. این سیب زمینی ها هم می توانند بصورت سنتی کاشته شوند، اما پایه کاشت آن ها بصورت گلخانه ای و در حجم بسیار زیادی می باشد. و در ادامه به اطلاعات تکمیل کننده می پردازیم.

همه چیز درباره سیب زمینی بذری:

  • گونه های متنوع : سیب زمینی های بذری متنوع ترین گونه ها را دارد، که شامل؛ سانته، بامبا، بورن، جیلی، مارفونا، اسپریت، اریندا، اگریا، فابولا، کلمبا، میلوا می باشد. که همه این گونه ها در گسترده ترین حجم با بروزترین ماشین های کشاورزی کاشت و برداشت می شود.
  • کاربرد سیب زمینی بذری: این نوع سیب زمینی ها اگر در پخت و طبخ انواع غذا به کاربرده شود، تفاوتی در مزه ایجاد نمی کند و غذا همان مزه سنتی یا مدرن خود را دارد.
  • نحوه کاشت:همان طور که قبلا گفته شد این نوع از روش های مکانیز و ماشینی به عمل می آید.

مراکز خرید سیب زمینی بذری باکیفیت

مراکز خرید سیب زمینی بذری باکیفیت فروشگاه ما یکی از بهترین مراکز خرید سیب زمینی بذری باکیفیت می باشد. زیرا این سیب زمینی های بذری که فروشگاه ما به شما عرضه می کند مستقیم از خبره ترین تولید کننده گان تهیه شده و با کمترین قیمت به فروش خواهد رسید.