فروش مستقیم سیب زمینی آگریا درجه یک

سیب زمینی یکی از مهم ترین و مفیدترین مواد غذایی می باشد که در بعضی از خانواده ها غذای اصلی آن ها را تشکیل می دهد و از نظر غذایی دارای ارزش زیادی می باشد. این محصول پر خاصیت انواع گوناگونی داشته و سیب زمینی آگریا درجه یک، از بهترین های این محصول می باشد. فروش مستقیم سیب زمینی آگریا درجه یک، از طرق تولید کنندگان این محصول صورت می گیرد و توسط توزیع کنندگان راهی بازار فروش می شود.

فروش مستقیم سیب زمینی آگریا درجه یک

میزان موجود در 100 گرم سیب زمینی

میزان  موجود در 100 گرم سیب زمینی سیب زمینی یکی از غذاهای پر طرفدار و مغذی می باشد که هم به صورت تنها، آب پز و سرخ شده، استفاده می شود و هم در پخت بسیاری از غذاها از آن استفاده می گردد. این محصول اگر به صورت آب پز و یا سرخ شده مصرف شود، دارای کالری ها ی مختلف می باشد. کالری موجود در سیب زمینی سرخ شده بسیار بیشتر از نوع آب پز آن است.

این محصول دارای انواع گوناگونی می باشند. سیب زمینی جلی و اگریا، فقط دو نمونه از انواع گوناگون سیب زمینی می باشند. عرضه مستقیم سیب زمینی جلی عمده، توسط کشاورزان و تولید کنندگان این محصول انجام می گیرد. میزان انرژی و کالری موجود در صد گرم سیب زمینی آب پز و سرخ شده با هم متفاوت می باشد. کالری موجود در ۱۰۰ گرم سیب زمینی سرخ شده ۲۹۲ است در حالی که در نوع آب پز آن، این رقم به ۸۶ کالری می رسد.

  • کربوهیدرات نوع سرخ شده ۳۶ و آب پز آن فقط ۲۰ است. میزان پروتئین در سرخ شده این محصول، کمی بیشتر از ۳ گرم بوده و در آب پز آن، ۱ می باشد. چربی در سرخ شده سیب زمینی ۱۴ و پر آب پز آن به صفر می رسد. میزان آب در سرخ شده این محصول ۴۳ و در آب پز آن ۷۷ گرم می باشد. مقدار قند در هر دو نوع، کمتر از عدد ۱ می باشد و کلسترول نوع سرخ شده از آب پز این سیب زمینی بیشتر است. فیبر موجود در سرخ شده آن ۳ و در آب پز این محصول نزدیک به ۲ گرم می باشد.

با این حساب می توان نوع سالم این محصول را انتخاب و تهیه کرد تا به سلامتی بدن خود کمک کنیم. البته میزان انرژی و کالری موجود در سیب زمینی های مختلف مانند نوع تنوری آن نیز با بقیه فرق می کند. بسته به این که کاربر چگونه این محصول را طبخ می کند، کالری آن نیز تفاوت زیادی می نماید. نوع سرخ شده این محصول دارای انرژی و کالری زیادی می باشد و طعم بهتری دارد. اما به دلیل کالری بالا و چربی زیاد، باید در مصرف آن جانب احتیاط را رعایت کرد.

سیب زمینی مفید برای کلاژن سازی پوست

سیب زمینی مفید برای کلاژن سازی پوست سیب زمینی یکی از محصولات پر مصرف در کشور می باشد که تولید انبوهی دارد. این محصول دارای تنوع زیادی می باشد. سیب زمینی آگریا یکی از بهترین انواع سیب زمینی در کشور می باشد. مراکز خرید سیب زمینی آگریا درجه1، در تمامی میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای و میوه فروشی ها می باشد. سیب زمینی از هر نوعی که باشد، دارای خواص تغذیه ای بالایی می باشد.

مصرف منظم این محصول می تواند، به سبب داشتن مواد مغذی و ویتامین های زیاد، باعث سلامتی بدن شود. سیب زمینی برای کلاژن سازی پوست بسیار مفید می باشد. این محصول هم به صورت خام، به عنوان ماسک، برای سلامت پوست بسیار اثر گذار است و هم به صورت پخته شده در سلامت پوست تاثیر زیادی دارد.

پوست بدن با بالا رفتن سن حالت جوانی و ارتجاعی خود را به مرور زمان از دست می دهد و دچار خشکی و چروک می شود. سیب زمینی به علت داشتن مواد مفید و مغذی، می تواند باعث کلاژن سازی پوست شده و از پیری زودرس پوست جلوگیری کند و آن را جوان تر نشان دهد. مصرف سیب زمینی می تواند باعث درخشان تر شدن و شفافیت پوست گردد. این محصول علاوه بر کلاژن سازی، باعث کم شدن جوش های پوستی نیز می شود و جای آن ها را نیز از بین می برد.

سیب زمینی منبع غنی آهن

سیب زمینی منبع غنی آهن سیب زمینی یکی از اصلی ترین و مهم ترین غذاها محسوب شده که از نظر غذایی دارای ارزش بسیار بالایی می باشد. از این محصول به روش های مختلف استفاده می شود. سیب زمینی سرخ شده یکی از محبوب ترین انواع پخت این محصول می باشد که طرفداران زیادی دارد و یکی از اجزای مهم فست فود می باشد. این محصول به صورت آب پز نیز مصرف زیادی دارد و ورزشکاران، به سبب سالم بودن این خوراکی، از آن استفاده می کنند.

این محصول در پخت و تهیه بسیاری از غذاها نیز مورد مصرف قرار می گیرد. این محصول به اشکال مختلف وارد بازار فروش می شود. سیب زمینی هم به صورت فله ای به بازار عرضه می شود و هم جزیی و در بسته بندی های مختلف، در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. سیب زمینی منبع غنی از آهن می باشد. بسیاری از افراد هستند که به دلیل بیماری های زمینه ای از کم خونی رنج می برند. خانم ها و دختران نیز به دلیل عادت ماهیانه دچار کم خونی می شوند.

کم خونی باعث ایجاد عوارض ناشی از این بیماری مانند خستگی و بی حالی شده و با مشکلات زیادی در گیر می شوند. این افراد باید رژیم غذایی خود را عوض کرده و به سبد غذایی خود، مواد مغذی و دارای آهن، مانند سیب زمینی را اضافه کنند. مصرف منظم و روزانه سیب زمینی می تواند به راحتی آهن مورد نیاز این افراد را در اختیار آن ها قرار دهد. این محصول نه تنها به درمان کم خونی آن ها کمک زیادی می کند، بلکه در پیشگیری از این بیماری نیز تاثیر زیادی دارد.

سفارش عمده سیب زمینی آگریا درجه یک

سفارش عمده سیب زمینی آگریا درجه یک سیب زمینی در کشور به دلیل مصرف بالایی که دارد، به صورت انبوه تولید می شود. این محصول انواع گوناگونی دارد. سیب زمینی آگریا با کیفیت، یکی از بهترین انواع این محصول می باشد.

این سیب زمینی از کیفیت بالایی بر خوردار است و به سبب مرغوبیت بالا، یک محصول صادراتی محسوب می شود. سفارش عمده سیب زمینی آگریا مرغوب، توسط فروشندگان، رستوران داران و فست فودی ها صورت می گیرد. توزیع کنندگان سیب زمینی آگریا درجه یک، این محصول را در تمامی بازار میوه و تره بار پخش می نمایند.