فروش فوق العاده سیب زمینی فله

فروش سیب زمینی خام فله به روش های گوناگونی در سراسر کشور انجام می گیرد. سیب زمینی یکی از صیفی جات می باشد که در صنایع غذایی بسیار پر کاربرد می باشد و برای تهیه انواع چیپس و دسر استفاده می شود. بازار فروش سیب زمینی امروزه از رونق قابل توجهی برخوردار است. برای خرید و آشنایی بیشتر با محصول ارزشمند با ما همراه باشید.

فروش فوق العاده سیب زمینی فله

بهبود عملکرد دستگاه گوارش با سیب زمینی

بهبود عملکرد دستگاه گوارش با سیب زمینی

سیب زمینی آگریا فیبر بالایی داشته و باعث عملکرد بهتر روده شده و به حرکات روده کمک بسیار خوبی می کند. و همچنین مانا از بروز سرطان روده شده و از به درمان یبوست و بواسیر کمک خوبی می نمائید.

سیب زمینی خاصیت ضد التهابی داشته و برای درمان التهاب روده و دستگاه گوارش مفید بوده و به بهبود گرفتگی و سوء هاضمه کمک بسیار خوبی می کند. افرادی که به هر دلیل گوارش خوبی ندارند میتوانند سیب زمینی را پخته و میل کنند در واقع سرد شدن، نشاسته غیر قابل هضم بیشتر و حرکات روده را راحت تر می کند.

سیب زمینی سالم بر روی مسمومیت بدن تاثیر بسیار خوبی می گذارد و به رفع التهاب، کاهش تورم و رفع یبوست کمک نموده و همچنین به دلیل داشتن ویتامین B6 به سوخت و ساز بدن کمک نموده و باعث تقویت فولیکولهای مو شده و از ریزش و سفیدی مو ها جلوگیری می کند. برخی از خواص دیگر آن عبارتند از:

  • خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ داشته و برای تقویت سیستم تنفسی بدن مفید بوده و از مشکلات گرفتگی بینی، ریه و میگرن کمک خوبی می کند
  • سرشار از بتاکاروتن، منیزیم، زینک و ویتامین B بوده و به درمان التهاب مفاصل کمک می نمائید
  • شاخص گلیسمی کمی داشته و باعث تنظیم قند خون شده و باعث درمان دیابت می شود
  • غنی از ویتامین E بوده و با کلاژن سازی پوست از پیری پوست جلوگیری نموده و باعث جوانسازی و زیبایی پوست می شود
  • مملو از منیزیم و پتاسیم بوده و برای سلامت قلب و عروق مفید بوده و از سکته مغزی و قلبی جلوگیری می کند
  • به دلیل داشتن ویتامین C و منیزیم بوده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از سرماخوردگی و آنفولانزا تا حد امکان پیشگیری می کند.

نکات کلیدی تهیه سیب زمینی یکدست

نکات کلیدی تهیه سیب زمینی یکدست سیب زمینی یکدست دارای پوستی سفت داشته و پوستی عاری از هر گونه پوست چروکیده، جوانه زده، لک سبز و تیره می باشد و همچنین نباید دارای شکاف و بریدگی باشد.

سیب زمینی را باید در مکان ها خنک، خشک و تاریک نگهداری کنید و بهترین دما برای نگهداری سیب زمینی دمای بین 7-10 درجه سانتی گراد می باشد. دمای بیش از این باعث جوانه زدن و چروکیده شدن سیب زمینی ها می شود.

برای نگهداری سیب زمینی از کیسه های پلاستیکی استفاده نکنید و بهتر است آن را در سبد نگهداری کنید که جربانهوا به خوبی صورت گیرد. از نگهداری سیب زمینی در درون یخچال خود داری کنید زیرا دمای پایین نشاسته موجود در سیب زمینی را به قند تبدیل می کند. این امر باعث شیرین شدن سیب زمینی و تیره و قهوه ای شدن رنگ آن می شود.

مراکز تامین سیب زمینی فله

مراکز تامین سیب زمینی فله مراکز پخش بی واسطه سیب زمینی صادراتی در این راستا با ارائه محصولی با کیفیت توانسته به جایگاه خوبی دست یابد. عرضه سیب زمینی از طریق این مجموعه با کیفیت و مرغوبیت بالا انجام می شود در هنگام خرید توجه داشته باشید سیب زمینی به اندازه بزرگ و بیضی شکل بوده و گوشت آن زرد رنگ می باشد.

از سیب زمینی می توانید برای تازه خوری، درست کردن چیپس، برشته کردن، کباب کردن و آبپز نمودن و… استفاده نمود. این محصول کاملا به صورت ارگانیک تولید شده و عاری از هر گونه کود و مواد شیمیایی می باشد به همین دلیل این محیولات برای سلامت افراد جامعه بسیار مفید می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت روز این محصول ارزشمند باما در ارتباط باشید.

  • تبلیغات: 
    1. نمایندگی فروش گشنیز سنتی
    2. خرید بهترین تخم گشنیز برای کاشت
    3. کشمش طلایی ایرانی هندی
    4. مرکز فروش کشمش تیزابی مرغوب