فروش عمده سیب زمینی صادراتی

سیب زمینی صادراتی یکی از محصولات ویژه ایرانی می باشد که به دلیل دارا بودن کیفیت بسیار بالا و طعم دلپذیر، از بازار مصرف بسیار بالایی در داخل و خارج کشور برخوردار می باشد. فروش عمده این محصول از طریق شرکت تامین کننده مرکزی با قیمتی استثنایی و کیفیتی تضمین شده برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی در قالب توزیع انواع این محصول و تامین بار تجار صورت می پذیرد.

فروش عمده سیب زمینی صادراتی

توضیحاتی درباره مشخصات کلی سیب زمینی صادراتی

توضیحاتی درباره مشخصات کلی سیب زمینی صادراتی از جمله اصلی ترین مشخصات سیب زمینی صادراتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اندازه های استاندارد: شرکتی که در زمینه تولید و ارائه انواع سیب زمینی فعالیت می کند، این محصول را در قالب سایز بندی های مختلف مانند سیب زمینی های کوچک تا درشت، وابسته به نیاز استفاده کنندگان ارائه می نماید. تا هر کدام از مصرف کنندگان این محصول بتوانند به اندازه های استاندارد مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
  • طبقه بندی کیفی: سیب زمینی های صادراتی از جمله محصولاتی هستند که در خط تولید به واسطه استفاده از دستگاههای سورتینگ، درجه بندی کیفی مورد نیاز جهت صادرات به بسیاری از کشورهای مختلف دیگر را دریافت کرده‌ اند.
    همچنین شرکت‌ های ارائه دهنده معمولاً محصولات خود را در درجه بندی های کیفی گوناگون، مانند سیب‌ زمینی های ممتاز و درجه یک ارائه می نمایند. تا مصرف کنندگان به محصول مدنظر با درجه کیفی مطلوب دسترسی داشته باشند.
  • زمان برداشت: با توجه به اهمیت زمان برداشت سیب زمینی، شرکت های تولید کننده مرکزی معمولاً بهترین نوع سیب زمینی برداشت شده از نقاط مختلف جغرافیایی را که در نزدیک ترین زمان ممکن، امکان دسترسی به آنها وجود دارد را در اختیار مصرف کنندگان نهایی این محصول قرار می دهند.
    به همین دلیل نیز معمولاً استفاده کنندگان می توانند از این طریق به تازه‌ ترین سیب زمینی های مورد نیاز در قالب سیب زمینی صادراتی دسترسی داشته باشد.

دلایل اهمیت صادرات سیب زمینی

دلایل اهمیت صادرات سیب زمینی کشور ایران به دلیل دارا بودن مناطق جغرافیایی گوناگون و همچنین دسترسی به زمین های کشاورزی حاصلخیز، سالانه حجم قابل توجهی از این زمینه مورد نیاز در سطح جهان را تامین می کند.
البته پرورش سیب زمینی گلخانه ای نیز موجب افزایش حجم صادرات محصول به بسیاری از کشورهای دیگر شده است. اما دلایل اهمیت صادرات سیب زمینی را می توان در موارد دیگری مانند نکات زیر مورد بررسی دقیقتر قرار داد.

  • دسترسی به بازارهای جهانی و ارز آوری: یکی از روش‌های اصلی جهت دسترسی به بازارهای جهانی، عرضه محصولات با کیفیت توسط شرکت مبدا و کشور تولید کننده محصول صادراتی می باشد.
    از این دو صادرات انواع مختلف سیب زمینی امکان ارزآوری مناسب و ورود تجار ایرانی به بازارهای جهانی را به بهترین شکل ممکن فراهم می آورد.
  • تامین نیاز بین المللی: حجم تقاضای ارائه شده توسط مصرف کنندگان خارجی محصولات غذایی، نیاز به تامین محصولات را از طرف شرکت های تولید کننده در کشورهای مختلف افزایش داده است.
    از این رو شرکت های ایرانی معتبر به واسطه تولید و ارائه محصولاتی با درجه استاندارد بین المللی و کیفیت بی نظیر، توانسته اند، نقش فوق العاده ای را در زمینه تامین نیاز مصرف کنندگان خارجی انواع سیب زمینی با کیفیت ایفا کنند.

مرجع پخش سیب زمینی صادراتی باکیفیت

مرجع پخش سیب زمینی صادراتی باکیفیت مرجع پخش سیب زمینی صادراتی با کیفیت به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل توزیع کننده این محصول در سراسر جهان شناخته می شود. که تامین نیازهای داخلی و توزیع با در مورد نیاز تجار صادر کننده انواع محصولات خوراکی را برعهده دارد.

این مجموعه امکان دسترسی به پایین ترین سطح قیمتی را نیز برای مصرف کنندگان انواع سیب زمینی صادراتی تامین مقادیر مورد نیاز این محصول در قالب خرید انبه را نیز فراهم می‌ آورد. بنابراین شما نیز می توانید جهت دسترسی به واحد فروش سیب زمینی مرکزی، با کارشناسان بخش فروش همین مجموعه در ارتباط باشید و خرید خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق همین سایت با پایین ترین سطح قیمتی و بهترین کیفیت موجود در بازار به انجام برسانید.