فروش سیب زمینی جلی لوکس

فروش سیب زمینی کبابی جلی لوکس در این سايت صورت می گيرد که یکی از با کیفیت ترین انواع سیب زمینی است که علاوه بر تامین نیاز کشور، به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود. سیب زمینی جلی دارای بافتی سفت و پوستی بدون خراش است. سیب زمینی جلی به دلیل تازگی بوی خاک می دهد، بدون جوانه می باشد و دارای مغز زردتر و ترد تری است. سیب زمینی جلی همه این ویژگی ها را با هم دارد و باعث جذب مشتری ایرانی و خارجی شده است.

فروش سیب زمینی جلی لوکس

میزان فسفر موجود در 100 گرم سیب زمینی

میزان فسفر موجود در 100 گرم سیب زمینی فسفر در طبیعت به صورت تنها و بدون ترکیب با عناصر دیگر وجود ندارد. این عنصر بیشتر در صخره ها، کانی ها و دیواره سلول موجودات زنده قرار دارد. این عنصر واکنش پذیر بوده و هنگام ترکیب با اکسیژن از خود نور کمی ساطع می کند. از شکل های فسفر می توان به فسفر سفید، فسفر قرمز، فسفر بنفش و فسفر سیاه اشاره کرد.

حدود ۸۵ درصد فسفر بدن در استخوان ها، دندان ها و بقیه فسفر در سلول ها و بافت های دیگر وجود دارد. فسفر در کلیه ها از نظر تصفیه مهم است. همچنین به تعادل حالت اسید_ باز در خون کمک می‌کند. فسفر جریان انرژی در بدن را تنظیم کرده و باعث کاهش دردهای عضلانی می شود.

بدن افراد برای رشد، نگهداری و ترمیم همه بافت ها و همچنین برای جذب سایر ویتامین ها و مواد معدنی از جمله کلسیم، ویتامین دی، ید، منیزیم و روی به فسفر نیاز دارد. در ۱۰۰ گرم سیب زمینی خام ۵۰ میلی گرم فسفر وجود دارد. با توجه به ضرورت نقش فسفر در بدن که در بالا به آن ها اشاره کردیم، و از آن جا که سیب زمینی غنی از فسفر است باید حتماً سیب زمینی را در برنامه رژیم غذایی خود بگنجانیم

سیب زمینی سرشار از کلسیم

سیب زمینی سرشار از کلسیم کلسیم فراوان ترین ماده معدنی در بدن است. بدن ما برای ساخت و حفظ استخوان های قوی و انجام بسیاری از وظایف خود به کلسیم نیاز دارد. تمام کلسیم موجود در بدن در استخوان ها و دندان ها ذخیره و باعث شکل گرفتن و سختی آن ها می‌شود. عضلات ما برای حرکت و اعصاب ما برای انتقال پیام بین مغز و قسمت های مختلف بدن به کلسیم نیاز دارند. کلسیم همچنین به رگ‌ها کمک می کند تا خون را در سراسر بدن به جریان بیندازد و به ترشح هورمون هایی که بر عملکردهای بدن تاثیر می گذارند کمک می کند.

مقدار کلسیم مورد نیاز روزانه برای یک فرد بالغ از نوجوانی تا میانسالی تقریبا 1000 میلی گرم است. اگر به میزان لازم کلسیم به بدن نرسد، پوکی استخوان، راشیتیسم و استئومالاسی در بدن پدید می آید. سیب زمینی یک ماده غذایی است که بیشترین کاربرد را در پخت و پز دارد و به میزان متوسطی کلسیم دارد. مقدار کلسیم موجود در 100 گرم سیب زمینی 16 میلی گرم است و همچنین سیب زمینی پخته شده در فر حاوی 13 میلی گرم کلسیم است.

سیب زمینی عمده بهترین منبع کربوهیدرات و همچنین مقداری مواد معدنی شامل کلسیم و پتاسیم است. کلسیم یکی از اجزای اصلی دیوارهایی سلولی است که به حفظ ساختمان آن کمک می کند. طبق تحقیقات وجود حداقل 15 درصد کلسیم موجود در پوست سیب زمینی، موجب بهبود صفات پوست سیب زمینی و تقویت تحمل گیاه در برابر بیماری ها شده و از شدت عارضه پوسیدگی نرم و ترکیدگی غده می کاهد.

مصرف کلسیم در محصولاتی که به صورت بذر کشت می شوند، عملکرد محصولات تحت کشت را افزایش می دهند. کلسیم در کیفیت و ترد شدن سیب زمینی اثر دارد. همچنین محصولاتی که مقدار کلسیم در آن ها بیشتر است طول عمر انبار داری آن ها نیز بیشتر می شود. حال که با خواص کلسیم برای بدن آشنا شدید، بهتر است یک رژیم غذایی سرشار از کلسیم برای خود فراهم کنید و مواد غذایی حاوی کلسیم مانند سیب زمینی را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

پیشگیری از سکته قلبی با مصرف سیب زمینی

پیشگیری از سکته قلبی با مصرف سیب زمینی سیب زمینی غذای محبوب اکثر مردم جهان است که می‌تواند به بهبود سلامت بدن کمک کند. سیب زمینی سرشار از فیبر پتاسیم است و می‌تواند موجب افزایش روند هضم، میزان کلسترول و کنترل دیابت شود. از آن جایی که سیب زمینی سرشار از فیبر، پتاسیم، ویتامین c و ویتامین B6 می باشد، می تواند برای سلامت قلب مفید باشد. میزان فیبر موجود در سیب زمینی می تواند به کنترل کلسترول و حفاظت از قلب کمک کند.

با مصرف سیب زمینی می توان ریسک ابتلا به بیماری قلبی را کاهش داد. پتاسیم از قلب محافظت می کند و مصرف حدودا 4 میلی گرم پتاسیم روزانه می‌تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا 49 درصد کاهش دهد. پوست سیب زمینی نیز سرشار از پتاسیم و سایر مواد مغذی است و می تواند سبب کاهش فشار خون شود. یک سیب زمینی پخته شده متوسط 535 میلی گرم پتاسیم دارد. خوردن پتاسیم به مانند خوردن یک داروی ادرار آور است که این موضوع به شستشوی کلیه ها کمک خواهد کرد، از غلظت خون جلوگیری کرده و فشارخون نیز کاهش می یابد.

خرید کلی سیب زمینی جلی لوکس

خرید کلی سیب زمینی جلی لوکس امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و گستردگی فضای مجازی و اینترنتی کار خرید بسیار راحت شده است و شخص می تواند با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن می تواند کالای مورد نظر خود را خریداری کند. شما می توانید سیب زمینی درشت صادراتی را در این مرکز با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

سیب زمینی جلی یکی از انواع سیب زمینی است که هرساله توسط بسیاری از کشاورزان در داخل کشور کاشت می شود. این نوع سیب زمینی در برابر آفات و بیماری ها مقاوم تر از بقیه انواع سیب زمینی است. قیمت سیب زمینی جلی بسیار مناسب بوده و کیفیت آن بالا می باشد، امروزه بازار عرضه سیب زمینی به تامین سیب زمینی جلی فله با کیفیت می پردازد.

مرکز خرید کلی سیب زمینی جلی لوکس با هدف کسب رضایت مشتریان به دلیل داشتن چندین مزرعه و خرید مستقیم از کشاورزان به صورت مستقیم و بدون واسطه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ارائه بهترین نوع سیب زمینی با قیمت ارزان می کند. بالا بودن میزان تقاضا برای خرید سیب زمینی و مساعد بودن شرایط آب و هوایی برای کشت آن در برخی شهرهای مختلف، تولید بسیار زیادی از این محصول را در بر داشته است. این مرکز با فروش کلی و عمده سیب زمینی جلی لوکس قصد تامین نیاز مصرف کنندگان مختلف را دارد.

  • تبلیغات: 
    1. فلفل دلمه ای برای سگ و عروس هلندی و خرگوش
    2. قیمت خرید فلفل قرمز
    3. هویج گرد محلی جنگلی خام
    4. بازار فروش سیر تازه همدان