فروش سیب زمینی تازه مرغوب

سیب زمینی یکی از سبزیجات پر خاصیت می باشد که در غذای اکثر مردم به کار می رود. سیب زمینی را می توان به صورت های مختلف طبخ کرد و از خوردن آن لذت برد. از آنجا که تقاضای خرید سیب زمینی در ایران بالا بوده از این رو تولید و عرضه ی این محصول نیز بسیار بالا می باشد.

.بسیاری از تولید کنندگان سیب زمینی تازه مرغوب، این محصول را به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. همچنین صادرات سیب زمینی فله به سایر کشور ها نیز انجام می گیرد.

فروش سیب زمینی تازه مرغوب

کاهش کلسترول خون با مصرف سیب زمینی

کاهش کلسترول خون با مصرف سیب زمینی سیب زمینی تازه از خواص بی نظیری بر خوردار است که یکی از آنها کاهش کلسترول خون یا به اصطلاح چربی بد خون می باشد. مکانیزم کاهش چربی بد خون توسط سیب زمینی به این صورت است که با مصرف این محصول، فیبر های محلول موجود در آن با چربی ها، حل شده و توسط روده دفع می شود. همچنین فیبر محلول موجود در آن باعث اتصال به اسیدهای صفراوی شده و به دفع چربی بد خون کمک می کند. این فیبر، برای کاهش یبوست، کاهش قند خون و همچنین کاهش فشار خون نیز مفید می باشد.

البته باید توجه داشت که بیشتر فیبر موجود در سیب زمینی، در پوست آن می باشد پس بهتر است که سیب زمینی با پوست پخته و خورده شود.

مراحل انتخاب سیب زمینی مرغوب

مراحل انتخاب سیب زمینی مرغوب برای خرید سیب زمینی مرغوب باید به ویژگی های سیب زمینی تازه توجه کرد. این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد.

  1. سفت بودن سیب زمینی. سیب زمینی تازه دارای بافت سفت می باشد. سیب زمینی نرم به این معنا می باشد که فرآیند خراب شدن آن آغاز شده است.
  2. نداشتن خراش و بریدگی. بهتر است سیب زمینی انتخاب کرد که بریدگی نداشته باشد. زیرا این بریدگی ها محلی برای تجمع گل و لای بوده و باعث افزایش میکروب ها می شود. همچنین هنگام استفاده باید قسمت بریدگی را دور ریخت که این امر برای خرید این محصول مقرون به صرفه نمی باشد. بهتر است سیب زمینی سورت شده عمده خریواری کرد تا از هرگونه گل و لای مصون باشد.
  3. بوی سیب زمینی. سیب زمینی تازه دارای بویی شبیه به بوی خاک می باشد.
  4. نداشتن جوانه زدگی. سیب زمینی که دارای جوانه می باشد در مدت زمان کمی دچار فساد می شود.
  5. عدم چروگیدگی. سیب زمینی که حمل نا مناسب داشته است و یا در محل گرم نگهداری شده است دچار چروگیدگی می شود. این گونه سیب زمینی ها رطوبت خود را از دست داده اند و برای مصرف مناسب نیستند.
  6. نداشتن پوست سبز رنگ. این گونه سیب زمینی ها چون به طور کامل در زیر زمین رشد نکرده اند، قسمتی از پوست انها سبز می باشد که سمی به نام سولانین ترشح می کنند. مصرف زیاد اینگونه سیب زمینی ها باعث بیماری زایی در بدن می شود.
  7. نداشتن لکه های تیره. این لکه ها اکثرا به خاطر شرایط حما نامناسب است. اما در برخی موارد به علت عفونت قارچی می باشد.

بنابراین برای خرید سیب زمینی باکیفیت هنگام خرید باید به موارد بالا دقت کرد. با این کار هم میتوان از طعم سیب زمینی تازه لذت برد و هم سلامت بدن را تضمین کرد.

مرکز توزیع سیب زمینی تازه مرغوب

مرکز توزیع سیب زمینی تازه مرغوب

سیب زمینی در بسیاری از شهر های ایران از جمله همدان کشت می شود. در این شهر ها شرایط محیطی و اقلیمی برای کاشت این محصول وجود دارد بنابراین سیب زمینی های این شهر ها از کیفیت خوبی برخودار بوده و مرغوبیت بالایی دارد. مراکز تولید و عرضه ی سیب زمینی، این محصول را با قیمتی مناسب با روش های مختلف در اختیار مشرف کنندگان قرار می دهند.

خریداران می توانند به صورت حضوری و مستقیم این محصول را خریداری کرده و یا از طریق سایت های اینترنتی، این محصول پر خاصیت را به صورت عمده خریداری کرده و با قیمت ارزان از آن بهره ببرند.

البته باید به این نکته توجه کرد که در تمام فصول سال، نمی توان سیب زمینی را کشت داده و عرضه کرد. از این رو بسیاری از گلخانه ها به تولید سیب زمینی در فصول غیر از کاشت این محصول می پردازند که به آن سیب زمینی اسپریت صادراتی نیز می گویند. این نوع سیب زمینی ها در اندازه و رنگ های یکسان در نقاط مختلف شهر های ایران و همچنین سایر کشور ها ارسال می شود.

  • تبلیغات: 
    1. فروش سیب زمینی عمده سورت شده
    2. تولید گوجه فرنگی صادراتی در کرمان
    3. فروش موسیر | عرضه کننده انواع تره بار صادراتی
    4. خرید عمده انواع پرتقال ایرانی