فروش سیب زمینی اردبیل درجه یک

سیب زمینی اردبیل به سبب شرایط مناسب آب و هوایی این منطقه با کیفیت بالایی تولید می شود و در حقیقت یک محصول صادراتی است که مورد توجه خریداران عمده و تاجران می باشد که جهت بهره مندی از سود مناسب بازار این محصول به دنبال تهیه آن با کمترین هزینه هستند، فروش سیب زمینی اردبیل درجه یک به صورت مستقیم با قیمت ارزان تری انجام می گیرد و مشتریان عمده در شهر های مختلف کشور نیز می توانند این محصول را به آسانی به صورت سفارشی تهیه کنند.

فروش سیب زمینی اردبیل درجه یک

خواص سیب زمینی پخته برای پوست صورت

خواص سیب زمینی پخته برای پوست صورت

سیب زمینی پخته برای پوست صورت بسیار مفید است زیرا این محصول دارای ویتامین C می باشد که پوست را شاداب و جوان نگه می دارد، البته برای اثربخشی مناسب سیب زمینی برای پوست می توان علاوه بر خوردن آن، از ماسک این محصول نیز استفاده کرد و افراد می توانند سیب زمینی پخته را با مواد دیگر ترکیب کنند و ماسک های مناسب برای شادابی، طراوت و زیبایی پوست بسازند.

از جمله فواید سیب زمینی چاقی صورت است و افرادی که می خواهند صورت تو پر داشته باشند می توانند با قرار دادن سیب زمینی در برنامه تغذیه ای خود از این خاصیت سیب زمینی بهره مند شوند، البته گفته می شود که لازم است سیب زمینی پخته با کره ترکیب شود که در این صورت اثر بخشی بسیار خوبی دارد و افرادی که لاغر هستند نیز با مصرف این محصول چاق تر می شوند.

سيب ‌زميني سلول ها را جوان نگه مي‌دارد

سيب ‌زميني سلول ها را جوان نگه مي‌دارد

سيب ‌زميني سلول ها را جوان نگه می دارد زیرا این محصول دارای آنتی اکسیدان می باشد که در جوانسازی سلول ها نقش دارند و با حذف رادیکال های آزاد مانع آسیب به سلول ها می شوند، همچنین فیبر و کربوهیدارات ها به میزان کافی در این محصول وجود دارند و دارای ویتامین ها و مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفر، ویتامین های گروه B و ویتامین C می باشد که تمامی این مواد در رشد بهتر و تقویت سلول ها نقش دارند.

در حقیقت ویتامین C سبب جوان ماندن سلول ها می شود و از پیری زودرس سلول ها پیشگیری می کند، این نوع ویتامین از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب جلوگیری می کند و همچنین ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که از آسیب به سلول ها پیشگیری می کند و مانع صدمه به پوست می شود.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای پوست رخ دهد سرطان پوست می باشد و مصرف مناسب سیب زمینی به سبب دارای بودن ویتامین و انتی اکسیدان می تواند مانع ایجاد این بیماری شود و با محافظت از پوست در برابر اشعه مضر افتاب و رادیکال های آزاد از این بیماری پیشگیری می نماید.

تولید انواع سیب زمینی اردبیل

تولید انواع سیب زمینی اردبیل

تولید انواع سیب زمینی مرغوب اردبیل در نوع سیب زمینی ساوالان و سیب زمینی آرلا با مرغوبیت بالایی برداشت می شود که هر دو نوع با شرایط مناسب آب و هوایی این منطقه سازگاری دارند و به همین سبب در حجم بالایی تولید می شوند و با قیمت بسیار مناسب در دسترس خریداران عمده قرار می گیرند.

سیب زمینی آرلا از ارقام دیرس می باشد که گوشت آن به رنگ زرد می باشد و پس از برداشت به صورت تازه به بازار این محصول ارائه می شود، سیب زمینی اردبیل اعلا با قیمت بسیار مناسب و ارزان عرضه می شود و دارای کیفیت تولیدی ویژه می باشد.

تولید سیب زمینی اردبیل هر ساله در حجم بالایی انجام می گیرد و این محصول علاوه بر عرضه در بازار های داخلی به خارج از کشور نیز صادر می شود و بسیار مورد پسند خریداران خارجی این محصول می باشد.

در حقیقت به سبب آب و هوای خنک و بارانی این منطقه برای کاشت سیب زمینی بسیار مناسب است و سیب زمینی تولیدی این منطقه از باکیفیت ترین ارقام سیب زمینی می باشد که هر ساله در حجم بالا تولید و با قیمت ویژه و ارزان به شهر های مختلف کشور ارسال می گردد.