فروش سویشرت شمعی ادیداس که در ایران ممنوع شد

برای ایجاد یک ظاهر سختگیرانه، یک سویشرت بدون کلاه، جیب و دکور غیر ضروری را انتخاب کنید. این مدل با شلوارهای کلاسیک ، شلوار جین ساده، کفش ساده یا چکمه به خوبی ست می شود.

در زیر قسمت پایین، می توانید پیراهنی به رنگ متضاد بپوشید و یقه آن را به حالت “خودنمایی” قرار دهید. بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

تصویر کسب و کار به راحتی به روزمره تبدیل می شود. شلوار یا شلوار جین رسمی خود را با یک تناسب گشادتر تعویض کنید، کفش های کتانی یا کفش های کتانی اضافه کنید، و با دوستان یا خرید دلبندتان به بیرون از منزل می روید.

علاقه مندان به لباس های ورزشی نیز هودی را با شلوار ورزشی ترکیب می کنند، اگرچه در بیشتر موارد این گشاد به نظر می رسد.

همه یک سویشرت شمعی ادیداس یا هودی مورد علاقه دارند. چه زیپ دار باشد و چه مانند یک پیراهن کش بدن، راحتی و گرما را برای شما به ارمغان می آورد.


این یک نوع لباس راحت است که به بخشی جدایی ناپذیر از کمد لباس مدرن تبدیل شده است. با دانستن اینکه چه چیزی را با هودی بپوشید، همیشه شیک و شیک به نظر خواهید رسید.

تنها با چند اکسسوری اضافی و یک مجموعه کاملاً برنامه ریزی شده، می توانید یک لباس درجه یک و مد روز بچینید.

در زیر تنها چند مورد از محبوب‌ترین ایده‌های امروزی و همچنین نکاتی در مورد نحوه استفاده از هودی در ظاهر روزمره خود آورده شده است.

اگر ترجیح می دهید لباس های گشاد بپوشید و همیشه آماده باشید تا با تیم خود بسکتبال یا فوتبال بازی کنید، احتمالاً از قبل با راحتی یک هودی آشنا هستید.

به هر حال، در مکالمه معمولی، یک ژاکت اغلب هودی یا گرمکن نامیده می شود. در واقع هودی نوعی گرمکن با مقنعه و جیب قرار گرفته روی شکم است، در حالی که سویشرت نه

جیب دارد و نه مقنعه.