فروش انواع سیب زمینی درشت فله

با فروش انواع سیب زمینی درشت فله در بازار نیاز روزانه ی مردم به سیب زمینی مرتفع می گردد. ضمن اینکه این نوع فروش یعنی به صورت فله بسیار برای به تعادل رساندن عرضه و تقاضا مثمر ثمر می باشد و موجب فراوانی این محصول تغذیه ای در بازار می شود و نیاز های غذایی افراد را تا حد بالایی تأمین می کند، فروش سیب زمینی درشت به صورت فله هزینه های دیگر را که مربوط به بسته بندی وانبار داری سیب زمینی می باشد را به شدت کاهش می دهد.

فروش انواع  سیب زمینی درشت فله

بررسی خواص دارویی سب زمینی

بررسی خواص دارویی سب زمینی بررسی خواص دارویی سب زمینی نشان می دهد که این ماده ی غذایی دارای ویتامین های مختلفی می باشد که میزان واثر آن ها در نوع سیب زمینی پخته، خام و سرخ کرده وتنوری فرق می کند اما به طور کلی دارای ویتامین های B6 , B1 , C و هم چنین مواد دیگری هم چون آهن فسفر و منگنز می باشد. با مصرف روزانه ی مقداری سیب زمینی می توان در حدود چند درصد از ویتامین B6 مورد نیاز بدن را تامین کرد.

بنابراین می توان اذعان کرد که خوردن سیب زمینی به واسطه‌ی وجود این ویتامین برای افراد مبتلا به بیماری هایی که مربوط به ساخت غشای میلین می شود مفید است. علاوه بر این سبب افزایش انتقال دهنده های عصبی مهم که در بیماری های اعصاب و روان دچار اختلال می شوند، می شود. بنابراین مصرف آن در افرادی که دچار اضطراب و نگرانی هستند سبب نشاط و شادمانی می شود.

.به واسطه ی داشتن نشاسته یک غذای مقوی برای افرادی است که فعالیت های بدنی انجام می دهند. مصرف سیب زمینی به واسطه ی دارا بودن پتاسیم برای افرادی که از پرفشاری خون رنج می برند بسیار مفید است و سبب کاهش فشار خون می شود پس می توان اذعان کرد که سیب زمینی برای سلامتی قلب وعروق نیز بسیار مفید است. فیبر موجود در سیب زمینی موجب کاهش کلسترول می شود. منیزیم و پتاسیمی که در سیب زمینی وجود دارند سبب می شود تا استخوان ها از پوکی استخوان در امان بمانند.

علاوه بر این وجود منیزیم درسیب زمینی باعث می شود تا ویتامین های گروه ب به شکل فعالشان در سلول تبدیل شوند.

قیمت سیب زمینی درشت در اصفهان

قیمت سیب زمینی درشت در اصفهان قیمت سیب زمینی درشت در اصفهان تحت تأثیر عوامل گوناگونی تعیین و قیمت گذاری می شود که یکی از آن ها میزان برداشت وشرایط جوی دخیل در تولید سیب زمینی می باشد.عامل دیگر تعادل بین عرضه و تقاضای این محصول پر متقاضی می باشد. سیب زمینی اصفهان بسیار مر غوب و درجه ی یک می باشد و همیشه با نازل ترین قیمت و به بهترین شیوه به دست مشتریان گرامی در سراسر کشور می رسد.