فروشگاه سیب زمینی لوکس صادراتی

فروشگاه های فیزیکی بسیار گسترده ای در سطح بازار های داخلی و خارجی موجود می باشد که فروشندگان اقدام به فروش سیب زمینی لوکس صادراتی می پردازند که در این مرکز سب زمین ها با قیمت های مناسب و ارزان به فروش رسانده می شود و انان در قیمت گذاری محصولات خود انصاف را رعایت می نمایند تا هر قشر از افراد جامعه بتوانند بر اساس میزان بودجه و در آمد خود خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند.

فروشگاه سیب زمینی لوکس صادراتی

سیب زمینی لوکس صادراتی چه مشخصاتی دارد؟

سیب زمینی لوکس صادراتی چه مشخصاتی دارد؟

سیب زمینی لوکس صادراتی که امروزه به کشور های اروپایی و آسیایی انجام می گیرد و صادرات بهترین های سیب زمینی دارای مشخصه های فراوانی می باشد از جمله می توان به علامت استاندارد اشاره کرد که همانند بر چسب باید به صورت تکی بر روی سیب زمینی ها چسبیده شود و هم چنین مجوز لازم را از سوی وزارت بهداشت و درمان را داشته باشد تا صادرات به راحتی بتواند صورت بگیرد.

سیب زمینی های صادراتی باید دارای مرغوبیت فراوانی باشند تا همه استفاده کنندگان خارجی بدانند که محصولات کشت شده ایرانی دارای کیفیت فراوانی می باشد تا از این طریق مشتریان دائمی خریداری کننده از سیب زمینی های ایرانی باشند.

عوامل تعیین کننده کیفیت سیب زمینی لوکس صادراتی

عوامل تعیین کننده کیفیت سیب زمینی لوکس صادراتی

عوامل بسیار زیاد و گسترده ای بر میزان کیفیت سیب زمینی ها موثر می باشند که از جمله عوامل موثر بر کیفیت سیب زمینی می توان به نحوه ی کشت ان اشاره کرد که در بهترین مزارع که توسط کشاورزان ماهر و مجرب صورت می پذیرد و می توان با کشت در بهترین خاک های کشاورزی که دارای املاح معدنی و عناصر بسیار زیادی موجود در خاک می باشد بهترین و مرغوب ترین سیب زمینی ها کشت شود.

عوامل دیگری بر میزان خواص سیب زمینی ها موثر می باشد که می توان به میزان کود دهی آن اشاره نمود که باید به دور از هر گونه کود های شیمیایی رشد و پرورش یابد و از کود های کاملا ارگانیک و طبیعی استفاده گردد.

هر چقدر سیب زمینی ها اعلا و ممتاز و درجه یک باشند امکان گران قیمت شدن محصول می گردد به همین دلیل است که موقع خرید نباید صرفا به قیمت ها اکتفا نمود و باید سیب زمینی ها در فضای کاملا باز و آزاد پرورش یابند و با دقت بسیار فراوان آن ها را آبیاری نمود و هم چنین بهتر است به موقع اقدام به برداشت سیب زمینی ها کرد زیرا مدت طولانی ماندن سیب زمینی ها در زیر خاک باعث خراب شدن آن می گردد به همین دلیل است که مدت معینی برای بر داشت سیب زمینی ها مشخص می نمایند.

توزیع انبوه سیب زمینی لوکس صادراتی

توزیع انبوه سیب زمینی لوکس صادراتی

توزیع انبوه سیب زمینی تازه و لوکس از طریق کارخانه جات معتبر می تواند صورت بگیرد به گونه ای که سیب زمینی های ممتاز را مدیران کارخانه جات از بهترین مراکز گرد آوری می نمایند و توزیع بهترین سیب زمینی ها به خارج و داخل کشور می اواند توزیع گردد که توزیع به خارج از کشور از جمله ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و غیره ارز آوری خوبی را نصیب کشور می نماید و توزیع به سطح داخلی کشور و فروشگاه ها و مغازه ها سود آوری خوبی را به توزیع کنندگان فراهم می آورد.

توزیع گنندگان همواره در تلاش هستند بهترین ها را به مشتریان عرضه نمایند و آنان علاوه بر کمیت به کیفیت محصولات خود توجه ویژه و خاصی می نمایند و توجه می نمایند که سیب زمینی های توزیع شده باعث تبدیل ریال ایران به دلار خارجی می شود و می تواند اقتصاد کشور را رو به افزایش دهد و چرخه مالی خوبی را فراهم نماید و می تواند به چرخه تولیدات و رونق تولیدات کمک به سزایی می نماید.

توزیع می تواند زمینه اشتغال بی شمار جوانان را فراهم می سازد و می تواند نشان دهد که کالا ها و محصولات ایرانی می تواند رقابت تنگاتنگ خوبی با محصولات و کالا های خارجی داشته باشد.