فروشندگان سیب زمینی کیلویی درجه1

سیب زمینی یکی از انواع محصولات محبوب کشاورزی است که به دلیل کاربرد فراوانی که دارد بسیار پر طرفدار است. این محصول غذایی قیمتی مناسب داشته و به شکل عمده، کیلویی و یا بسته بندی به فروش میرسد. سیب زمینی کیلویی درجه1، به دلیل داشتن کیفیت بالا و ارزش غذایی مناسب، پرفروش بوده و در میادین تره بار با نازلترین قیمت به دست مصرف کنندگان میرسد. فروشندگان سیب زمینی کیلویی، این محصول را با درجه کیفی تضمینی و به شکل مستقیم و بدون واسطه دراختیار مشتریان قرار میدهند.

فروشندگان سیب زمینی کیلویی درجه1

پیشگیری از سفیدی زودرس مو با سیب زمینی

پیشگیری از سفیدی زودرس مو با سیب زمینی

امروزه یکی از دغدغه های فکری اکثر افراد چه خانمها و چه آقایان، سفید شدن زود هنگام موها است. متاسفانه شیوه های غلط زندگی، استرس و اضطراب مزمن، بیخوابی های شبانه، رژیم غذایی نادرست همه و همه باعث سریعتر شدن روند سفید شدن موها میشود و تنها گزینه ای که در این مواقع به ذهن انسان خطور میکند، استفاده از رنگهای شیمیایی و داروهای مکمل میباشد.

اما با اندکی دقت و تحقیق در مورد خواص برخی از مواد غذایی، میتوان به سهولت این معضل را با کمترین هزینه، از ریشه حل کرد. سیب زمینی یکی از آن دسته مواد خوراکی است که آب آن نه تنها در سفید شدن و رفع کک مک پوست صورت کمک میکند، بلکه میتوان با استفاده از آن، از سفیدی زود رس موها پیشگیری کرد. شیوه کار بسیار آسان است. در ابتدا لازم است دو الی سه سیب زمینی را خوب شسته و آن را با پوست و به شکل حلقوی برش داده و انها را درون ظرفی محتوی آب بریزید. اینکار باعث میشود مواد و املاح معدنی موجود در سیب زمینی به تدریج به درون آب نفوذ کند.

سپس، کتری را روی حرارت قرار داده و طرف محتوی سیب زمینی را بر روی کتری بگذارید. پس از گذشت 5 الی 6 دقیقه ظرف را برداشته و حلقه های سیب زمینی را همراه با آب درون آن، خوب له کنید و مواد را از درون صافی عبور دهید. مایع بدست آمده را درون یک آب فشان ریخته و پس از شستشوی کامل موها با شامپو، آب سیب زمینی را به ریشه و تار موها اسپری کنید. دو الی سه مرتبه در طول هفته اینکار را تکرار کنید. پس از مدت کوتاهی شاهد نتایج شگفت انگیزی خواهید شد.

تضمین کیفیت سیب زمینی جلی

تضمین کیفیت سیب زمینی جلی

سیب زمینی جلی، یکی از ارقام معروف و محبوب سیب زمینی است که در برخی از مناطق کشور ما توسط بسیاری از کشاورزان کشت و تولید میشود. بذر این محصول دیر به عمل آمده و از اینرو، تولید و عرضه آن به میادین تره بار و مراکز خرید، با اندکی تاخیر همراه است. سایز و اندازه این محصول، متوسط تا نسبتا درشت میباشد، به همین دلیل ظاهری فریبنده داشته و نظر مشتریان را جلب میکند.

سیب زمینی جلی، اصولا تخم مرغی شکل بوده و دارای پوستی کرمی رنگ مایل به زرد میباشد. گوشت این سیب زمینی آبدار میباشد، به همین دلیل برای آب پز کردن و تهیه پوره بسیار مناسب است. به دلیل استقبال فراوان از این محصول، تولید سیب زمینی جلی در ایران بالا بوده و نه تنها در بازار داخلی فروش خوبی دارد، بلکه به کشورهایی همچون ترکیه و عراق نیز صادر میشود.

تامین کننده سیب زمینی کیلویی درجه1

تامین کننده سیب زمینی کیلویی درجه1

فروش ارزان سیب زمینی، و تولید بالای آن در ایران، از مهمترین عوامل صادرات این محصول به سایر کشورها است. سالانه مقادیر عظیمی از سیب زمینی درشت صادراتی، به اشکال مختلف عمده و در بسته بندهای استاندارد با قیمتی مناسب به سایر کشورها ارسال میشود. استان همدان، قطب تولید بهترین و مرغوبترین سیب زمینی ایران است که در این استان انواع سیب زمینی با درجه کیفی های متفاوت به وفور کشت و تولید میشود.

تامین کننده سیب زمینی ممتاز، این محصول را به شکل کیلویی و یا صندوقی با کیفیتی عالی و قیمتی کاملا منصفانه در اختیار شهروندان عزیز قرار میدهد.