فروشنده برتر سیب زمینی مرغوب

سیب زمینی مرغوب از جمله محصولات کشاورزی پرمصرف در آشپزخانه هر خانه، رستوران، هتل و… است. سیب زمینی انواع مختلفی دارد که پر فروش‌ترین آن‌‍ها از نوع آگریا و جلی می باشد. می‌توان با سفارش سیب زمینی جلی فله و یا سیب زمینی آگریا فله به فروشنده برتر این محصولات، از کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تر آن بهره مند شد. قيمت سيب زميني تا حد زیادی به حجم سفارش، فصل برداشت و خرید مستقیم یا با واسطه آن بستگی دارد.

فروشنده برتر سیب زمینی مرغوب

کنترل قند خون با مصرف سیب زمینی

کنترل قند خون با مصرف سیب زمینی سیب زمینی از جمله پرمصرف‌ترین محصولات کشاورزی است که در سراسر جهان، غذای اصلی میلیون‌ها نفر به حساب می‌آید. سیب زمینی به دلیل ارزش‌های غذایی بالا و کربوهیدرات فراوانی که در اختیار دارد، یک غذای سیر کننده به حساب آمده و در شکل‌های مختلفی مورد مصرف قرار می‌گیرد. سیب زمینی را اغلب به شکل تنوری، آب پز، سرخ کرده یا کبابی مصرف می‌کنند.

بدون شک مصرف سیب زمینی در شکل آب‌پز، تنوری یا کبابی بهتر از نوع سرخ کرده آن است. سیب زمینی سرخ کرده به دلیل روغن اضافی که دریافت می‌کند و اغلب هم از نوع اشباع هستند، برای سلامتی بسیار مضر می‌باشند. بخش عمده سیب زمینی را آب تشکیل می‌دهد و از جمله مواد خوراکی پر کالری به حساب می‌آید.

از آن جایی که سیب زمینی دارای سطح بالایی از کربوهیدرات است، می‌تواند مانند دیگر خوراکی‌هایی که حاوی این ترکیب هستند، موجب افزایش قند خون شود. اما نکته قابل تامل در مورد سیب زمینی نحوه پختن آن است که می‌تواند تاثیر زیادی بر شاخص گلیسمی آن داشته باشد. منظور از شاخص گلیسمی آن است که یک ماده خوراکی تا چه اندازه سطح قند خون را افزایش می‌دهد.

روش و مدت زمان پختن سیب زمینی موجب تغییر شاخص گلیسمی آن خواهد شد. در مجموع هر چقدر زمان پخت سیب زمینی طولانی‌تر باشد، شاخص گلیسمی بالاتری پیدا می‌کند. پس بهترین روش برای کنترل قند خون با سیب زمینی، اجتناب از پخت طولانی آن است و همچنین اگر سیب زمینی با پوست خورده شود، به دلیل وجود فیبر بیشتر دارای شاخص گلیسمی کمتری خواهد شد.

مصرف سیب زمینی با پوست بهترین شیوه برای افراد با قند خون بالا است تا بتوانند ضمن بهره بردن از این ماده خوراکی و دریافت مواد مغذی آن، از افزایش سطح قند خون خود جلوگیری کنند.

رفع برونشیت با مصرف سیب زمینی

رفع برونشیت با مصرف سیب زمینی انواع مختلف سیب زمینی دارای ارزش‌های غذایی فراوانی هستند که همگی برای حفظ بهتر سلامت بدن مفید می‌باشند. سیب زمینی حاوی ویتامین های C, K, B3 و B9 است. از مهم ترین مواد معدنی موجود در سیب زمینی می‌توان به کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم و سدیم اشاره کرد. ریز مغذی‌ها و درشت مغذی‌های موجود در این ماده خوراکی برای محافظت از ریه بسیار مناسب هستند.

ریه‌ها از جمله حیاتی ترین اعضای بدن هستند که به دلیل ارتباط مستقیم با محیط خارج، همواره در معرض آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرند. بسیاری از ویروس‌ها از طریق تنفس وارد ریه شده و موجب بیمار شدن آن‌ها می‌شود. برونشیت و کرونا دو نمونه متداول و فراگیر آسیب به ریه‌ها هستند که مشاهده عوارض و پیامدهای سنگین آن به همه ثابت کرده است حفظ سلامت ریه تا چه اندازه می تواند مهم باشد.

بیماری برونشیت به التهاب و بروز نقص در لوله های نایژه گفته می شود. این لوله ها وظیفه اصلی انتقال هوا به درون ریه ها و پس دادن دی اکسید کربن به بیرون را بر عهده دارند. جالب آن که سیب زمینی به دلیل ترکیبات موثر و مواد مفید فراوانی که در اختیار دارد برای رفع برونشیت مفید می باشد و به پاکسازی ریه کمک می کند.

افرادی که به برونشیت مبتلا هستند مدام سرفه می کنند، به تنگی نفس می افتند و همواره از درد در ناحیه سینه شکایت دارند. برای این دسته از بیماران، مصرف روزانه سیب زمینی در کنار دیگر داروهایی که پزشک برایشان تجویز کرده، توصیه می شود. برای این منظور باید سیب زمینی را آب پز کرده، خوب له کنید و بر روی یک پارچه بمالید. سپس از آن همانند مرهی بر روی سینه استفاده و اجازه دهید دو ساعت بر روی سینه باقی بماند.

این تنها شیوه استفاده از سیب زمینی برای درمان برونشیت و دیگر ناراحتی های مربوط به ریه نیست، بلکه خوردن سیب زمینی پخته هم برای تسکین درد در ناحیه ریه، برطرف کردن گرفتگی ها در نایژه و حتی بهبود علائم بیماری آسم هم مفید واقع می شود.

سیب زمینی سرشار از منیزیم

سیب زمینی سرشار از منیزیم یکی از مواد معدنی حیاتی که به ندرت در مواد خوراکی یافت می شود، اما سیب زمینی سطح بالایی از آن را در اختیار دارد، منیزیم است. نقش موثر منیزیم در بدن چنان گسترده است که از ساخت پروتئین گرفته تا انقباضات ماهیچه ای، کنترل قند خون، فشار خون، تولید انرژی مورد نیاز سلول ها، عملکرد بهتر سیستم عصبی و … همگی نیازمند دریافت سطح مناسبی از منیزیم هستند.

سیب زمینی به دلیل دارا بودن منیزیم، به ساخت استخوان ها در بدن کمک کرده، ضربان قلب را در فرم طبیعی نگه می دارد و موجب سوخت و ساز بهتر در بدن می شود. ورزشکاران حتما حجمی از سیب زمینی را در رژیم غذایی خود قرار می دهند زیرا حاوی منیزیم بوده و به انتقال قند خون به عضلات کمک می کند. به این ترتیب اسید لاکتیک کمتری تولید شده و به دنبال آن، فرد ورزشکار دیرتر احساس خستگی می کند.

جالب آن که منیزیم موجود در سیب زمینی به رفع افسردگی هم کمک کرده و از بروز سردردهای حاد میگرنی پیشگیری خواهد کرد. متخصصان تغذیه معتقدند با مصرف سیب زمینی می توان علائم سندرم پیش از قاعدگی را تا حد زیادی برطرف کرد. این موضوع به لطف منیزیم بالای موجود در سیب زمینی ممکن شده است.

عرضه بی واسطه سیب زمینی مرغوب

عرضه بی واسطه سیب زمینی مرغوب عرضه بی واسطه سیب زمینی مرغوب از سوی فروشندگان اصلی در میادین میوه و تره بار هر شهر انجام می گیرد که بهترین نوع از سیب زمینی را از کشاورزان برتر کشور خریداری و مستقیما در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. با توجه به تنوع سیب زمینی، فروشندگان ارقام مختلفی از این محصول را در اختیار داشته و طبق نظر مشتری به وی عرضه می کنند.

سیب زمینی آگریا ریز و سیب زمینی جلی دو نمونه از پرفروش ترین این محصول می باشند که برای تهیه انواع غذا و خوراک مناسب هستند. مشتریان عمده سیب زمینی معمولا کارخانه های تولیدکننده چیپس یا دیگر محصولات خوراکی هستند که آن را در حجم انبوه از فروشنده خریداری می کنند. خرید عمده محصولات کشاورزی به ارزان تر تمام شدن قیمت نهایی آن کمک کرده و برای خریدار توجیه اقتصادی بهتری خواهد داشت.

  • تبلیغات: 
    1. کلم سفید اصفهان گرگان لاهیجان
    2. پخش عمده رامبوتان تازه
    3. خرید اینترنتی هلو ایرانی
    4. خرید اینترنتی بذر سیب زمینی ارگانیک