فروش مستقیم سیب زمینی ارگانیک جلی

سیب زمینی ارگانیک جلی،یکی از انواع سیب زمینی می باشد که بسیار پر مصرف بوده و برای پخت و پز در مصارف خانگی و تولید چیپس و خلال سیب زمینی در مصارف صنعتی استفاده می شود.

بذر این سیب زمینی کاشت چهار فصله دارد و در انواع خاک کشاورزی قابلیت رویش دارد و موقعیت کشت مطلوبی را دارا می باشد. از لحاظ نگهداری در انبار هم بسیار مناسب و کم هزینه است.

فروش مستقیم سیب زمینی ارگانیک جلی

مشخصات کامل سیب زمینی ارگانیک جلی

مشخصات کامل سیب زمینی ارگانیک جلی سیب زمینی یکی از چهار محصول کشاورزی پر کشت در جهان است و مصرف بسیار زیادی دارد.چند هزار نوع سیب زمینی در جهان موجود است که هر کدام ویژگی مخصوص خود را دارد. سیب زمینی ارگانیک جلی بیشتر در مناطق سرد سیر کشور ،مخصوصا همدان و خراسان و اصفهان و تبریز کشت می شود.

سیب زمینی جلی یکی از انواع سیب زمینی ارگانیک است که موقعیت کشت مطلوبی دارد و در انواع خاک، مخصوصا خاک رس ،رشد می کند.به همین دلیل برای سرمایه گذاری در کشت گزینه مناسبی است. از این رو کشاورزان کاشت سیب زمینی، کشت و تولید سیب زمینی ارگانیک جلی را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند.

رنگ پوست و گوشت سیب زمینی جلی زرد و زرد ملایم است.واز ظاهر خوبی برخوردار است و سیب زمینی درشت و بیضی شکل است. نژاد سیب زمینی جلی برای کاشت مقرون به صرفه بوده و محصول زیاد و عملکرد بالایی دارد و برای کشاورزان محصول کشاورزی پر سودی است.

در صنعت از سیب زمینی جلی برای تولید چیپس و خلال استفاده می شود و این امر موجب افزایش کشت و تولید و سفارش آن گردیده است.سفارش دهندگان سیب زمینی، بیشتر از طرف کارخانجات تولید چیپس و خلال سیب زمینی و سالاد الویه های صنعتی هستند.

کیفیت انواع سیب زمینی جلی

کیفیت انواع سیب زمینی جلی سیب زمینی جلی یکی از انواع سیب زمینی است که دوره رشد نیمه دیر رس دارد و دیرتر به بازار فروش وارد می شود. در کشت سیب زمینی میزان برداشت محصول کاشته شده بسیار حائز اهمیت است که انواع سیب زمینی جلی بخاطر دارا بودن غده های بزرگ برای کاشت سودی بیشتر دارند.

سیب زمینی جلی، سیب زمینی با کیفیت است و برای انواع مصارف و غذاها مفید است و علاوه بر مقاومت بالا در برابر آفات کشاورزی مختلف، از لحاظ نگهداری میان مدت و انبار داری نیز مناسب است.

سیب زمینی آگریا باکیفیت ، رنگ پوست و گوشت زرد دارد و یکی از معروف ترین انواع سیب زمینی در ایران است. و بازار فروش خوبی دارد. و محصول کشاورزی پر سودی است.

در نوع سیب زمینی آگریا،غده های آن برای کشت درشت هستند و برای کشاورزان این امر بسیار حائز اهمیت است ، زیرا باعث افزایش قیمت این نوع سیب زمینی می شود. و هم چنین در تولید بذر سیب زمینی خوب مفید است .این مدل سیب زمینی نیز برای تولید چیپس، که سود نسبتا زیادی دارد، مناسب است.

سیب زمینی های صادراتی از ظاهر خوبی برخوردار هستند و بدون خرابی و لک و زدگی و گل و لای بسته بندی می شوند و برای صادرات به کشور های دیگر عرضه می شوند. بازار صادرات سیب زمینی بسیار پر سود و پر فروش است همین امر باعث تشویق کشاورزان به کشت سیب زمینی و افزایش کیفیت کشت و قیمت مناسب گردیده است.

در عمده فروشی سیب زمینی ارگانیک جلی، در میادین میوه و تره بار، فروشندگان و مغازه داران بیشترین خرید عمده و حجم بالای سیب زمینی را دارند، واسطه های متعددی در خرید و فروش سیب زمینی وجود دارد که خود باعث نوسان و افزایش قیمت خرید می شوند.

میزان کالری موجود در 100 گرم سیب زمینی

میزان کالری موجود در 100 گرم سیب زمینی سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی نشاسته است. ۱۰۰ گرم سیب زمینی خام،۷۷ کیلو کالری یا ۳۲۲ کیلو ژول انرژی غذایی دارد. سیب زمینی منبع غنی از ویتامین ب ۶ و ویتامین سی است.

سیب زمینی غنی از فیبر و پتاسیم است که بسیار سودمند است و به کاهش فشارخون کمک می کند.و محافظ قلب و عروق است. و حتی به درمان بیماری روماتیسم کمک می کند. سیب زمینی دارای مواد آنتی اکسیدانی قوی نیز هست.

سیب زمینی دارای مواد کربوهیدراتی فراوان ولی پروتئین و چربی بسیار کم است. و به همین دلیل برای هضم غذا مناسب است. کربوهیدرات های پیچیده موجود در سیب زمینی باعث احساس سیری زیادی می شود و اشتهای کاذب را از بین می برد و برای ورزشکاران وعده غذایی بسیار سودمند است.

سیب زمینی به صورت های مختلف، از جمله سرخ کردن،پخت و پز، تنوری کردن، آب پز کردن،و تهیه انواع سالاد و دسر ها طبخ می شود. در هنگام پخت سیب زمینی از مقدار ویتامین ب و سی آن کمی کاهش پیدا می کند.

سیب زمینی ضد التهاب بوده و برای کسانی که از التهاب مجاری گوارشی رنج می برند بسیار مفید است و می تواند التهاب آنان را درمان کند. مصرف سیب زمینی حتی به صورت خام هم ممکن است، و آب سیب زمینی را برای درمان التهاب مفاصل و عضلات استفاده می کنند، هم چنین مصرف آن به صورت خام برای سوختگی های سطحی و حتی سفید کنندگی بسیار مفید است.

عمده فروشی سیب زمینی ارگانیک جلی

عمده فروشی سیب زمینی ارگانیک جلی فروش عمده سیب زمینی ارگانیک جلی، در بخش صنعت است. و خریداران برای تولید چیپس و خلال سیب زمینی بیشتر تقاضای سیب زمینی ریز عمده را دارند.و به صورت عمده مقدار زیادی سیب زمینی خریداری می کنند. سیب زمینی جلی قابلیت انبار داری بالایی دارد و برای نگهداری مناسب است.

چون سیب زمینی جلی در اکثر نقاط کشور کشت می شود، بازار فروش خوبی نیز دارد و رقابت بر سر فروش نیز دارد. و عمده فروشان برای حفظ بازار فروش، سعی می کنند کیفیت کشت سیب زمینی را بالا ببرند تا بتوانند سود خوبی از فروش محصول بکنند.

سیب زمینی آگریا، یکی از مرغوب ترین انواع سیب زمینی برای کشت و فروش است. و به عنوان سیب زمینی صادراتی ،در بازار فروش و صادرات موجود است. چون این سیب زمینی رنگ و طعم خوبی دارد، می توان در تهیه انواع غذاها و به شکل های مختلف استفاده کرد.

بهترین نوع بذر سیب زمینی،بذر هایی هستند که بدون سموم و آفت کش ها و کود های شیمیایی تهیه می شوند. این نوع بذر ها بسیار مرغوب هستند و برای تهیه سیب زمینی های ریز و مجلسی مورد استفاده قرار می گیرند.

سیب زمینی های ریز برای کاشت بسیار مناسب هستند زیرا مقدار کمی آب نیاز دارند و در شرایط کم آبی کشور می توانند محصول خوبی باشند، و در مدت زمان کوتاهی حجم بالایی از سیب زمینی را تولید کنند.