عرضه کنندگان سیب زمینی درشت مرغوب

سیب زمینی یکی از پرطرفدارترین محصولات کشاورزی در جهان است که به صورت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و خواص فراوانی دارد.سیب زمینی درشت مرغوب همچنین کاربردهای زیادی در موارد مختلف دارد. قسمت خوراکی سیب‌زمینی غده زیرزمینی آن می‌باشد. از سیب زمینی به عنوان یک خوراکی در غذا‌ها نیز استفاده می‌شود. بیش از هـزار گونه سیب زمینی با طعم های مختلف و محبوب در سراسر جهان وجود دارد.

عرضه کنندگان  سیب زمینی درشت مرغوب

سیب زمینی موثر در کاهش علائم قبل از قاعدگی

سیب زمینی موثر در کاهش علائم قبل از قاعدگی کمبود مواد مغذی مورد نیاز بدن در سندرم پیش از قاعدگی و تغییرات هورمونی متاثر از آن، می‌توانند عامل تشدید کننده علائم و اختلالات این دوره باشند. سیب زمینی دارای ویتامین B6 می‌باشد که یکی از عوامل موثر در کاهش علائم قبل از قاعدگی است‌. همچنین نشاسته موجود در این خوراکی به کاهش چشمگیر افسردگی قبل از قاعدگی کمک بسیاری می‌کند. در طب سنتی مصرف سیب زمینی در این موارد بسیار توصیه شده است.

سیب زمینی با توجه به موارد زیر در کاهش علائم قبل از قاعدگی تاثیرگذار است:


  • افزایش مصرف غذاهای غنی از کلسیم و منیزیم مانند سبزی های برگ سبز پهن، نان تهیه شده از آرد کامل جو و گندم، سبوس گندم، سیب زمینی و مواد لبنی برای بهبود عملکرد هورمون ها و عضلات و کاهش دردهای عضلانی موثر است.
  • افزایش مصرف منابع غذایی حاوی ویتامین B6 (پیریدوکسین) مانند ماهی، جگر، سبزیجات سبز رنگ، سیب زمینی، موز، عدس و اسفناج برای جلوگیری از بروز افسردگی با افزایش میزان سرتونین مغز رابطه مستقیم دارد.
  • اضافه نمودن مواد غنی از ویتامین Eمانند جوانه گندم برای کاهش عوارض این سندرم، خصوصأ حساسیت و درد سینه ها تاثیرگذار است.
  • افزایش مصرف میوه و سبزیجات به خصوص سیب زمینی، به دلیل غنی بودن از ویتامین ها و مواد معدنی نیز می‌تواند به کاهش درد در این دوران کمک کند.

درمان سنگ کلیه با سیب زمینی

درمان سنگ کلیه با سیب زمینی مصرف منظم آب سیب زمینی با عملکرد بهتر کلیه و کاهش خطر ابتلا به تشکیل سنگ کلیه همراه است. تحقیقات زیادی در این زمینه گزارش نشده است، اما بسیاری از مردم ادعا می کنند که درمان با آب سیب زمینی برای آنها کار می کند.میزان بالای اسید اوریک خون یکی از عوامل اصلی تشکیل سنگ کلیه است. افرادی که از این مشکل رنج می برند می توانند از پوست سیب زمینی استفاده بیشتری ببرند. چون حاوی میزان زیادی مواد مغذی مانند مس، منیزیم، پتاسیم و ویتامین B می باشد. ۵ عدد سیب زمینی را به خوبی بشوئید و برای مدت یک شب آنها را در آب بخیسانید. روز بعد سیب زمینی ها را از آب خارج کنید و مایع به دست آمده را روزی سه وعده در زمان تشنگی مصرف کنید. این نوشیدنی اثر دیورتیک دارد و برای دفع سنگ مثانه مفید است.

موارد استفاده از سیب زمینی درشت

موارد استفاده از سیب زمینی درشت سیب زمینی یک گیاه پر خاصیت و ارزان قیمت که درمان بسیاری از بیماری ها را به راحتی انجام می دهد و برای زیبایی پوست و مو بسیار پر خاصیت است.پوست سیب زمینی حاوی کلسیم، پتاسیم، تیامین، ویتامین C، آهن و فیبر های رژیمی است. مواد مغذی موجود در پوست سیب زمینی به کاهش کلسترول بد بدن کمک می کنند و همچنین خواص ضد باکتریایی، بهبود التهاب و آنتی اکسیدانی به آن می دهند که در حذف سموم از بدن موثر است.

جالب است بدانید که بیشتر میزان کلسیم سیب زمینی در پوست آن قرار دارد که در حدود ۲۰ میلی گرم است، در حالی که خود سیب زمینی فقط ۸ میلی گرم کلسیم دارد. حتی میزان آهنی که در پوست سیب زمینی وجود دارد، تا چهار برابر بیشتر از آهن خود سیب زمینی است و در ۴ میلی گرم آهن در پوست آن وجود دارد. بنابراین می توانیم پوست سیب زمینی را درمانی برای کاهش فشار خون، دیابت، بهبود زخم یا تنظیم حرکات روده و سایر مشکلات سلامتی مفید بدانیم.

سیب زمینی درشت کاربرد زیادی دارد که در این جا به آن اشاره خواهیم کرد:

1) برگ و میوه سیب زمینی مرغوب به علت داشتن سولانین مخدر و آرام بخش است ولی به علت سمی نبودن نباید مورد مصرف داخلی قرار گیرد و باید فقط به عنوان ضماد و استعمال خارجی استفاده شود.

2)سیب زمینی بعلت داشتن ویتامین C زیاد برای مقابله با بیماری اسکوربیت بکار می رود.

3) برای تسکین سوختگی ها، سیب زمینی خام را رنده کرده وبه عنوان ضماد روی قسمت سوختگی بگذارید و هر چند دقیقه آنرا عوض کنید و ضماد تازه روی آن قرار دهید.

4)سیب زمینی دارای آنزیم مهار کننده می باشد؛ بنابراین ضد سرطان وضد ویروس است؛ مخصوصا سیب زمینی در این مورد از شیر یا سویا قوی تر است.

5)پوست سیب زمینی مانند پوست میوه‌ها وسبزیجات دارای ماده آنتی اکسیدان است؛ بنابراین از پیر شدن سلول‌ها و نیز از به وجود آمدن سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند.

6)سیب زمینی بهترین دارو برای آن‌هایی است که بدنشان اسیدی است و این‌گونه اشخاص باید سیب زمینی را با پوست و با بخار پخته و بخورند زیرا سیب زمینی آب پز و سرخ شده برعکس سیب زمینی با بخار پخته شده، اسید را در بدن تولید می کند.

7)سیب زمینی داروی خوبی برای از بین بردن تورم است. برای این منظور سیب زمینی را طبقه طبقه کرده و در سوپ بیاندازید و بگذارید تقریبا نیم پز شده و سپس آن را بخورید.

مراکز فروش سیب زمینی درشت مرغوب

مراکز فروش سیب زمینی درشت مرغوب سیب زمینی محصولی پرتقاضا در بازار میوه و تره بار است که امروزه علاوه بر مصارف خوراکی برای خانواده، مصارف صنعتی هم داشته است. عرضه سیب زمینی درشت زمانی که به صورت کلی خریداری می‌شود بسیار مناسب تر می شود و مصرف کنندگان محترم می توانند این محصول را به صورت کلی خریداری کرده تا قیمت منصفانه و عادلانه ای را داشته باشند. خرید سیب زمینی فله، توسط کلیه فروشندگان جزئی میوه و تره بار صورت می گیرد؛ علاوه بر این بسیاری از رستوران ها، فست فودی ها، سالن های غذا خوری، تهیه غذاها و مراکز مشابه نیز سیب زمینی را با حجم بالا و قیمت عمده خریداری می کنند.

در مرکز خرید سیب زمینی کیلویی این امکان وجود دارد تا به هر میزان که سیب زمینی نیاز داشته باشید، خریداری کنید. این مرکز خرید مشتریان فراوانی در تمام سطح کشور دارد، زیرا همواره این محصول را با مناسب ترین قیمت ها برای فروش در همه ی شهرستان های ایران عرضه می کند.اگر شما به دنبال خرید سیب زمینی باکیفیت هستید، بهتر است محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه مناسب تهیه کنید تا مطمئن شوید که محصولاتی خوب و با کیفیت دریافت می کنید.