عرضه کننده سیب زمینی آگریا درجه یک صادراتی

سیب زمینی آگریا درجه یک صادراتی فله و با کیفیت ‌از بهترین نمونه های سیب زمینی تولید شده در ایران است که میتوان این محصول با کیفیت را در مراکز فروش و یا آنلاین مارکت های ما خریداری کنید. همواره کشاورزان زیادی سعی در تولید این سیب زمینی دارند تا بتوانند به منفعت بیشتری برسند.سیب زمینی آگریا جزء نژادهای برتر سیب زمینی است که زودرس می باشد و همین امر باعث می شود یکی از بهترین گزینه های کشت سیب زمینی برای کشاورزان باشد.

عرضه کننده سیب زمینی آگریا درجه یک صادراتی

بررسی ارزش غذایی سیب زمینی آگریا

بررسی ارزش غذایی سیب زمینی آگریا سیب زمینی یکی از محصولات کشاورزی پر خاصیت و پر مصرف است که در اکثر جوامع تولید و مصرف می شود. سیب زمینی یک ماده غذایی پر انرژی دارای ویتامین های زیادی با ارزش تغذیه ای بالا که در پخت انواع غذاها استفاده می شود و به روشهایی مختلفی پخت می شود.

  • سیب زمینی آگریا منبعی غنی از انواع پروتئین ها ویتامین‌ها اسید آمینه ها فیبر و کالری می باشد که انرژی و مواد مغذی مورد نیاز بدن کودک جهت متابولیسم را تامین می‌کند.
  • سبب رشد بهتر و بیشتر و تقویت استخوانها و عضله های کودک می شود. ح
  • افظه را تقویت می‌کند و از ابتلا به آلزایمر افسردگی پیشگیری می‌کند.
  • سیب زمینی کلسترول ندارد اما حاوی مقادیر بالای ویتامین B6, سدیم و پتاسیم می باشد که به عملکرد بهتر سیستم قلب و عروق کمک می‌کند و از انسداد شریان ها و عارضه های قلبی پیشگیری می کند.
  • وجود آنتی اکسیدان ها در سیب زمینی سبب ایجاد اختلال در زنجیره فعالیت رادیکال های آزاد شده و از بروز و پیشروی سلول های سرطانی جلوگیری می کند.
  • وجود مقادیر بالای آلفا کارتون بتاکاروتن در سیب زمینی سبب رشد، ترمیم اندام و اعضای بدن کودک می شود و همچنین وجود مقادیر بالای ویتامین آ در سیب زمینی سبب تقویت بینایی چشم کودکان میشود.

کاهش علایم پیری با مصرف سیب زمینی

کاهش علایم پیری با مصرف سیب زمینی مهمترین جزء اصلی موجود در سیب زمینی نشاسته است که معمولاً 9 تا 25 درصد آن را تشکیل می دهد، بنابراین ماده ای مفید برای تأمین انرژی است که کمتر تحت تأثیر آفات قرار می گیرد و نسبت به غلات راحت تر رشد می کند. امروزه روسیه و آلمان بزرگترین تولیدکنندگان سیب زمینی هستند. سیب زمینی تقویت کننده قلب، تقویت کننده لثه، تسکین دهنده درد و زخم معده است.

سیب زمینی سرشار از ویتامین C است و هر 100 گرم سیب زمینی 20 تا 25 میلی گرم ویتامین C دارد که برای تامین ویتامین C مورد نیاز برای جلوگیری از خونریزی لثه مفید است اما نکته مهم این است که در روده باقی می ماند. آشپزی ویتامین C زیادی مصرف می کند. سعی کنید مقدار کمی بخرید، با پوست نگهداری کنید و بپزید تا سیب زمینی ویتامین C کمتری از دست بدهد. برای پخت، ابتدا آب را بجوشانید.

سپس سیب زمینی ها را داخل آن بریزید و پس از پخت از آب خارج کنید و نگذارید در آب داغ بماند. علاوه بر ویتامین C، سیب زمینی حاوی مواد مغذی دیگری مانند پتاسیم، فسفر، آهن و منیزیم است. سیب زمینی پخته یا پوست کنده حاوی بیشترین میزان ویتامین است. سیب زمینی حاوی مقدار زیادی ویتامین B6 است. یک فنجان سیب زمینی پخته 21 درصد از نیاز روزانه شما به B6 را تامین می کند.

می دانید که بسیاری از آنزیم های بدن، به ویژه آنزیم هایی که در تبدیل پروتئین نقش دارند، به B6 نیاز دارند، بنابراین ما برای ساخت سلول های جدید به B6 نیاز داریم. B6 برای ورزشکاران حیاتی است و به آماده سازی و بازسازی بدن آنها کمک می کند. پس بهتر است از آن در رژیم غذایی خود استفاده کنند. B6 همچنین در پیشگیری از سرطان مفید است. به همین دلیل است که بزرگسالان و افراد مسن بهتر است حداقل هفته ای یک بار سیب زمینی را با سایر نشاسته ها جایگزین کنند.

خواص مصرف سیب زمینی برای سلامتی

خواص مصرف سیب زمینی برای سلامتی کیفیت سیب زمینی آگریا بسیار زیاد است، این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و همواره در سطح درجه یک قرار دارند، اینگونه سیب زمینی ها دارای ظاهری درشت ، سالم و درجه هستند و اینگونه سیب زمینی کاملا زرد هستند و پوستشان نازک است، علاوه بر این ظاهری نرم دارند و زیاد سفت و سنگ نیستند.

در این سیب زمینی ها هیچ خش و بریدگی وجود ندارند و در اینگونه سیب زمینی آگریا تازه کاملا سالم و بدون هیچ گل و خاکی هستند به گونه ای تمیز هستند. سیب زمینی آگریا صنعتی اصلاً جوانه زده و سبزی نمی باشد، اینگونه سیب زمینی ها به هیچ عنوان چروکیده و خشک نیستند، زیرا کاملا آب دار هستند. پوست اینگونه سیب‌ زمینی‌ها زرد می باشد و اصلاً سبز و کال نیست.

سیب زمینی آجیبا زرد کیفیت بسیار بالایی دارد. شما در خرید این سیب زمینی دیگر نگران بی کیفیت بودن و کال و یا نرس بودن آنها نیستید. ظاهر سیب زمینی های با کیفیت آگریا صنعتی کاملا صاف و یکدست می باشد و برآمدگی ندارد. اینگونه محصولات قیمت مناسبی دارند. اما قیمت عمده آن ها مقرون به صرفه تر و کم تر می باشد.

فروش مستقیم سیب زمینی آگریا درجه یک صادراتی

فروش مستقیم سیب زمینی آگریا درجه یک صادراتی خرید سیب زمینی با توجه به مواردی که اشاره شد تا حدودی با مشخصات، فواید و روش مصرف سیب زمینی آگریا آشنا شدیم و از آنجایی که سیب زمینی یکی از پر مصرف ترین صیفیجات است امروزه سعی در تولید بیشتر نمونه های پر خاصیت این محصول می شود.

در حال حاضر با آشنایی هرچه بیشتر با فواید بیشماری که از نظر خواص درمانی و ارزش غذایی نهفته در سیب آگریا است مراکز متعددی به پرورش بیشتر این صیفیجات انواع سیب زمینی بانبا، سیب زمینی جلی و آلمریا و آگریا پرداخته و ضمن تامین بازار های داخلی در زمینه توزیع سیب زمینی آگریا ارزان در عرصه صادرات و رونق چرخه اقتصادی کشور نیز فعالیت دارندش.

شما نیز می توانید جهت خرید سیب آگریا تازه و کاملا ارگانیک از فروشگاه های معتبر و سایت ها و آنلاین مارکت های معتبر ما که بهترین مرکزفروشنده سیب زمینی و تره بار و صیفیجات را در بسته بندی های متنوع عرضه میکنند سیب آگریا را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کرده و فواید بیشمار آن بهره مند شوید.

سیب زمینی منبع بسیار خوبی از فیبر و کربوهیدرات می باشد که بیشتر ورزشکاران در برنامه غذایی خود از آن استفاده می‌کنند که تاثیر بسیار عالی برای تقویت عضلات بدن دارد و همچنین خواص دارویی و درمانی فراوان آن باعث شده است که پزشکان مصرف سوپ سیب زمینی را برای کودکان شیرخوار نیز توصیه نماید از این رو فروش سیب زمینی درجه یک رونق بسیار زیادی گرفته است.

عرضه سیب زمینی ارزان مورد استقبال بیشتر مشتریان در بازار داخلی و خارجی قرار گرفته و ما نیز سعی نموده ایم بهترین نوع سیب زمینی تازه را در تمامی فصول سال آماده و ارائه بدهیم.