عرضه مستقیم سیب زمینی سورت شده

سیب زمینی سورت شده از محصولات کشاورزی بسیار پر مصرف در جهان و ایران هستند که واریته آگریا در میان آنها از کیفیت بالاتری برخوردار است و بهترین آن توسط عمده فروشی این محصول ارائه می‌شود نوع درشت این سیب زمینی توسط عمده‌فروشی به صورت تازه به همه خریداران عرضه می گردد و آنها می توانند نیاز خود را به این گونه مخصوص با بسته بندی بسیار مناسب جهت ارائه در داخل و صادرات به کشورهای دیگر از این طریق تامین کنند و نیاز خود را به سیب زمینی آگریا درشت را برآورده سازند.

عرضه مستقیم سیب زمینی سورت شده

ویژگی های سیب زمینی سورت شده چیست؟

ویژگی های سیب زمینی سورت شده چیست؟ سیب زمینی صادراتی از جمله محصولاتی است که تازه نگه داشتن آن اندکی مشکل است و این در مورد سیب زمینی آگریا نیز صدق می کند و علت این مساله به ترکیب مواد تشکیل دهنده سیب زمینی بر می گردد که اکثراً از جنس نشاسته است و نشاسته نیز تحت تاثیر برخی از عوامل محیطی می‌تواند در تغییر شکل و بافت دهد بنابراین باید در نگهداری سیب زمینی دقت زیادی انجام شود و شرایط محیطی مناسب برای آنها فراهم آید.

دور نگه داشتن سیب زمینی از محیط گرم و مرطوب لازم است زیرا اگر این دو شرط فراهم شوند یعنی سیب زمینی در معرض گرم و رطوبت قرار بگیرد بدون شک در محل چشم در مدت کوتاهی جوانه ایجاد می‌شود و جوانه ها بزرگ می‌شوند بنابراین دو شرط اساسی در نگهداری این محصول به صورت تازه دور نگه داشتن آن از محیط گرم و مرطوب می‌باشد که در این میان محیط گرم می‌تواند بر سیب‌زمینی نیز تاثیر بگذارد. برای تازه نگه داشتن این محصول بهتر است آن را در جای خنک و نه سرد نگهداری کرد زیرا چنانچه سیب زمینی در دمای پایین تر از چهار درجه سانتیگراد نگهداری شود به تدریج مزه آن شیرین می‌شود که برای اکثر افراد و خوشایند نیست به همین دلیل در بازار این محصول فروش نخواهد داشت.

این محصول باید از تاثیر نور مستقیم خورشید بدون شک دور باشد زیرا شرایط مناسب برای جوانه زدن آن را فراهم می کند و چون خود سیب زمینی دارای رطوبت است و تابش نور خورشید به آن باعث گرم شدن سیب زمینی می شود و به این ترتیب رشد آن را سریع رشد می کند. نکته دیگری که در مورد این محصول و تازه نگه داشتن آن باید مدنظر قرار گیرد بسته بندی مناسب است و بهترین نوع بسته بندی کیسه های پلاستیکی هستند که نسبت به آب عایق می باشند و حتی هوا نیز به راحتی از آنها عبور نمی‌کند و این نوع بسته بندی برخلاف بسته بندی پیاز امکان ورود هوا به درون کیسه را فراهم نمی‌سازند و سیب‌زمینی می‌تواند تازه تر باقی بماند.

راهنمای خرید سیب زمینی سورت شده

راهنمای خرید سیب زمینی سورت شده سیب زمینی اعلا را باید با دقت خریداری کرد و همه نکات مثبتی را که در یک سیب زمینی می‌تواند وجود داشته باشد باید مورد بررسی قرار داد و چنانچه همه آنها در محصول سیب زمینی فراهم بودند امکان خرید آن فراهم می باشد. در خرید سیب زمینی و نوع درشت آن باید دقت کنید که تعداد چشم های سیب زمینی بیش از اندازه نباشد چون این سیب زمینی به طور معمول دارای چشم زیادی است اما نوع درشت ان چنانچه دارای کمترین میزان چشم بیشتری باشد کیفیت آن را می کاهد و ضایعات حاصل از پوست کنی را به شدت بالا می برد.

همچنین توجه کنید که سیب زمینی تازه باشد و خرید سیب‌زمینی کهنه به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا طعم مطلوب و مناسب در سیب‌زمینی تازه وجود دارد و استفاده از سیب زمینی کهنه در غذاهای مختلف می‌تواند حتی بر طعم غذا تأثیر نامطلوب بگذارد. نکته مهم دیگری که در خرید این سیب زمینی باید مدنظر قرار گیرد وزن هر عدد سیب زمینی است به این معنی که هر چه سیب زمینی بزرگ سنگین تر باشد بهتر است و بین دو سیب زمینی با اندازه یکسان موردی باید انتخاب شود که از وزن سنگین تری برخوردار است زیرا نشان می‌دهد که تراکم مواد نشاسته بیشتری دارد و ارزش غذایی آن بسیار فراوان تر است. در انتخاب این سیب زمینی توجه به رنگ گوشت آن بسیار لازم است زیرا این سیب زمینی به خاطر رنگ زرد طلایی آن معروف است و در واقع یکی از بزرگترین محاسن این گونه از سیب‌زمینی رنگ خاص آن است که باعث می‌شود که به صورت پخته و چه به صورت سرخ شده رنگ بسیار زیبا داشته باشد و این مسئله یکی از شاخص‌های مهم است که در انتخاب توسط کارخانه های تولیدکننده چیپس و محصولات سیب زمینی قرار می‌گیرد.

ویتامین های موجود در سیب زمینی

ویتامین های موجود در سیب زمینی سیب زمینی باکیفیت محصولی است که کاربردهای آن به چند مورد محدود نمی‌شود و وقتی نوبت به سیب زمینی آگریا می رسد این کاربردها چند برابر خواهند شد زیرا ویژگی های زیادی در این زمینه وجود دارد که در انواع مختلف سیب زمینی های دیگر وجود ندارد. این سیب زمینی اندازه بزرگ و تقریباً کشیده دارد و بیشتر به شکل بیضی است و انواع دایره ای آن نیز زیاد است اما یکی از محاسن آن درشت بودن این محصول می‌باشد که باعث می‌شود دارای کاربردهای زیادی در کارخانه‌های تولید محصولات مختلف از قبیل سیب‌زمینی باشد.

که کارخانه های تولیدی خلال یا چیپس سیب زمینی یا آنهایی که از سیب زمینی برای تهیه غذای آماده استفاده می‌کنند این محصول را ترجیح می‌دهند زیرا در پوست کنی آن مقدار گوشت کمتری ضایع می‌شود و وقتی سیب زمینی در تناژ بالا خریداری شود این ضایعات کم می تواند صرفه‌جویی قابل توجهی برای کارخانه‌ها باشد. از کاربردهای آن می‌تواند استفاده از این محصول در تولید انواع خوراکی ها مانند چیپس با طعم های مختلف اشاره کرد همچنین این محصول به صورت سرخ کردنی در فست فودها ارائه می‌شود و به تنهایی می‌تواند جهت سرخ کردن مورد استفاده قرار گیرد علاوه بر این در تهیه انواع غذاهای خوب خورشتی سیب زمینی پایه ثابت آنها است. همچنین در تهیه غذاهایی مانند کوکو سبزی این محصول ماده اولیه اصلی به شمار می رود و دهها غذاهای دیگر وجود دارند که سیب زمینی برای آنها کاربرد دارد و استفاده از این محصول در تهیه پوره سیب زمینی یا سیب زمینی خشک شده نیز در سال‌های اخیر بسیار رایج شده است که هر یک از آنها در مکان مناسب می تواند بیشترین کارایی و استفاده را داشته باشند.

مراکز فروش سیب زمینی سورت شده

مراکز فروش سیب زمینی سورت شده انواع سیب زمینی آگریا درشت توسط صادر کننده این محصول با قیمتی باورنکردنی به خریداران خارج کشور ارائه می‌شود و کسانی که قصد تهیه این سیب زمینی را دارند می‌توانند از طریق این صادرکننده که بهترین نوع آن را در اختیار دارد و این محصول را تهیه‌کننده و به این ترتیب بهترین سیب زمینی را در اختیار بگیرند. صادرکننده این محصول می‌تواند با تولید فراوانی که سیب زمینی آگریا در داخل کشور دارد آن را آسان و ارزان تهیه کنند و به این صورت این محصول دسترسی سریع داشته باشند و می توانند نیاز خود را تامین کرده و از فروش این محصول در بازار کشور های همسایه سود بسیار خوبی نیز به دست آورده که این از نظر اقتصادی می‌تواند برای آنها فوق العاده مهم و مناسب باشد. صادرکننده از بازار داخلی بهترین محصول را از نظر بسته بندی انتخاب می کند و به این ترتیب با ارائه شکل مناسب این محصول می تواند رضایت خاطر مشتریان را به خوبی و با حداقل قیمت ممکن است همچنین صادر کننده فروش محصول را به صورت ارزهای مختلف خارجی انجام می دهد و می تواند از نظر اقتصادی برای بسیار به صرفه باشد. فروش سیب زمینی با ارزهای غیر ریالی فایده بسیار زیادی دارد و به صادرکنندگان این امکان را می دهد تا بتوانند با فروش این محصول و با ارزهای دیگر غیر از ریال و تبدیل و آن به ریال ایرانی سود بیشتر و فراوان تری را به دست آورند و این باعث می شود که تجارت حاصل از این محصول چند برابر سود داشته باشد و به این ترتیب این سیب زمینی محصولی بسیار مناسب برای آنها باشد تا بتوانند راحت آن را صادر کرده و سود ببرند.